Výroba BMW i8 skončí letos v dubnu. V ČR jde o raritu, která měla důležitý úkol

21 komentářů

Adam
15. března • 13:16

Technologicky nadhera, ale design jednom slovem děs, to co i8 od pocatku ma R8 tunu a to je charakter a neskutecne propracovany nadcasovy design, ktery po letech vypada stale dustojne. Nedivim se, že je další generace zamáznutá. Tohle auto bylo jednou velkou podivností kde se o kráse mluvit nedalo, maximálně o technologické zajímavosti.

bzzz
15. března • 18:58

Hybrid vs spalovak, predpokladam ovlivnilo i design. i8 je ok, R8 urcite povedena ale z rady podobnych vozu nijak nevycniva a italska ci britska aristokracie je jinde/dale. Podle mne i8 pohlednejsi nez Tesly a vetsina soucasnych hybridu.

Rambo
12. března • 11:23

Žádná škoda, že ten tříválcový "sporťák" jde do kelu. Kompromis, který neměl šanci ani vedle sporťáků se spalováky ani vedle sportovně laděných EV.

Hyundai YES!👍
13. března • 5:49

Není nat hjundaj...

Simon
13. března • 11:15

Píše se "nad" korejský vlezprdelko.

bzzz
12. března • 11:59

Prosim jmenovat nejake sportovne ladene EV. Prodejni propadak to nebyl, nejake ceny ten Baworak taky dostal. Poper se se svymi komplexy sam.

homer
12. března • 18:13

docela rad bych si precetl jak manazer projektu obhajuje na predstavenstvu naklady a vysledky svy prace

bzzz
12. března • 19:28

Prvni generace Veyuronu byla hodne ztratova a myslis si, ze si kvuli tomu nekdo ve VAG rval vlasy? Myslis, ze treba Korejci u H aut resi aktualni prodeje?

homer
12. března • 20:53

zejmena asiati resi kazdy cent nakladů, uvidis ten ficak vypovedi kdyz fabrikam ted ubydou zakazky

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
12. března • 21:27

Registruji, ze v CR se treneri stridaj i nekolikrat behem sezony, ale zajici se pocitaj az po honu a treba vodik neni zalezitost jednoho fiskalu (nebo industry).

petr r. (petrumr)
12. března • 19:57

řeší.

Rambo
12. března • 12:06

Tesla M3, Taycan.
S cenami se mohou leda tak vyfotit, ukončení výroby nejlépe svědčí o tom, že to byla slepá ulička.

bzzz
12. března • 17:19

Taycan prisel realne v dobe, kdyz bylo o osudu i8 rozhodnuto. Ta Tesla je z roku 2017 a jeji design bych tipoval spise na opiem sjete Cinany. i8 v podstate neexistovala konkurence, navic se jedna o plugin hybrid.

petr r. (petrumr)
12. března • 17:00

rambo, co jsi uvedl není hybrid, dej si před nick kinder a zjisti si fakta.

Rambo
12. března • 22:19

Bzzz po mě chtěl sportovně laděné EV, nikoliv hybridy. Umíš číst?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
12. března • 22:24

Jenze Taycan prisel kolik let po i8 a ta Tesla je sportovni (asi tak jako vetsina EV) jen kvuli vlastnostem elektromotoru.

Rambo
12. března • 23:39

Přišel později, no a co? Dnes jsou na trhu obě auta. Kvůli čemu je auto sportovní je celkem šumák. i8 toho sportu také moc nepobrala, v podstatě má slušné výsledky jenom v přímce, na okruhu jí rozsekají hot hatche za daleko nižší cenu.

Nojono
12. března • 17:01

ale jo, v podstatě je

Michal
12. března • 14:44

Vypadá dobře i teď a že v tom zkouší techniku je jasné.

Nojono
12. března • 17:01

Ta technika je známá, už ruský Sergej měl dieselelektrický pohon ;-)
Ale význam toho auta pro ČR je veliký. Takhle ztrapnit policajty se jinému autu nepodařilo.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
12. března • 17:41

sergej měl dvoutaktní diesel a elektromotory byly na stejnosměr, tím pádem s uhlíkama, ty znáš nějakou lokotku co měla kardany....hydropohon ano. Takže z té tvojí techniky tam nebyl ani náznak.

Doporučujeme

Články odjinud