Výroba Audi Q5 bude probíhat v Mexiku, včetně vozů pro evropský trh

Audi oficiálně potvrdilo, že výroba nového modelu Q5 bude probíhat v Mexiku. A to včetně vozů, které následně zamíří do Evropy.

Nové generace Q5, která byla představen na autosalonu v Paříži, bude vyráběny v mexickém San José Chiapa. Vůbec poprvé v historii Audi tak bude výroba automobilů pro globální trh probíhat mimo evropský kontinent. Dvanáctý a nejpokročilejší výrobní závod společnosti má rozlohu 400 hektarů a nachází se v nadmořské výšce 2 400 metrů.​​

Paříž živě: Nové Audi Q5 se nafouklo a dostalo vzduchový podvozek(+ galerie)

Paříž živě: Nové Audi Q5 se nafouklo a dostalo vzduchový podvozek(+ galerie)

 Na stejném místě se bude nacházet také dodavatelský park Audi, který nabídne až tisícovku nových pracovních míst. Park už spolupracuje se sedmi tamními společnostmi a jeho vybudování hned vedle výrobního závodu má za cíl šetření zdrojů a snížení zátěže infrastruktury v regionu.

Všichni zaměstnanci vstupující do mexického závodu musí projít odborným školením. To je na míru upravené práci, kterou budou později vykonávat. Školicí středisko se nachází také v San José Chiapa a disponuje stejným moderním zařízením, se kterým budou zaměstnanci posléze pracovat i v závodě. Audi México aktuálně zaměstnává zhruba 3 300 lidí.

Audi vysvětluje, proč bude vyrábět model Q5 v Mexiku. Je to kvůli Evropě

Audi vysvětluje, proč bude vyrábět model Q5 v Mexiku. Je to kvůli Evropě

Jak již bylo zmíněno v úvodu, nový závod je určen pro výrobu středně velkého SUV Audi Q5, které se oficiálně představilo na autosalonu v Paříži. Oproti svému předchůdci se vůz o něco zvětšil, nejzajímavějšími novinkami jsou adaptivní tlumiče a vzduchové odpružení. Novinka z koncernu Volkswagenu má být konkurentem BMW X3 či Mercedsu GLC.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 3 příspěvky
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky