Výroba Audi Q5 bude probíhat v Mexiku, včetně vozů pro evropský trh

Audi oficiálně potvrdilo, že výroba nového modelu Q5 bude probíhat v Mexiku. A to včetně vozů, které následně zamíří do Evropy.

Nové generace Q5, která byla představen na autosalonu v Paříži, bude vyráběny v mexickém San José Chiapa. Vůbec poprvé v historii Audi tak bude výroba automobilů pro globální trh probíhat mimo evropský kontinent. Dvanáctý a nejpokročilejší výrobní závod společnosti má rozlohu 400 hektarů a nachází se v nadmořské výšce 2 400 metrů.​​

Paříž živě: Nové Audi Q5 se nafouklo a dostalo vzduchový podvozek(+ galerie)

Paříž živě: Nové Audi Q5 se nafouklo a dostalo vzduchový podvozek(+ galerie)

 Na stejném místě se bude nacházet také dodavatelský park Audi, který nabídne až tisícovku nových pracovních míst. Park už spolupracuje se sedmi tamními společnostmi a jeho vybudování hned vedle výrobního závodu má za cíl šetření zdrojů a snížení zátěže infrastruktury v regionu.

Všichni zaměstnanci vstupující do mexického závodu musí projít odborným školením. To je na míru upravené práci, kterou budou později vykonávat. Školicí středisko se nachází také v San José Chiapa a disponuje stejným moderním zařízením, se kterým budou zaměstnanci posléze pracovat i v závodě. Audi México aktuálně zaměstnává zhruba 3 300 lidí.

Audi vysvětluje, proč bude vyrábět model Q5 v Mexiku. Je to kvůli Evropě

Audi vysvětluje, proč bude vyrábět model Q5 v Mexiku. Je to kvůli Evropě

Jak již bylo zmíněno v úvodu, nový závod je určen pro výrobu středně velkého SUV Audi Q5, které se oficiálně představilo na autosalonu v Paříži. Oproti svému předchůdci se vůz o něco zvětšil, nejzajímavějšími novinkami jsou adaptivní tlumiče a vzduchové odpružení. Novinka z koncernu Volkswagenu má být konkurentem BMW X3 či Mercedsu GLC.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 65 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků