Japonský crossover s novým úsporným pohonem dorazí na trh už v létě. Dostane také drobná vylepšení z hlediska stylu a aerodynamiky.
Druhá generace designově výrazného Nissanu je nyní nabízena výhradně s litrovým tříválcem o výkonu 84 kW, který si můžete objednat s šestistupňovým manuálem nebo sedmistupňovým automatem. Tento motor v nabídce již brzdy doplní nové hybridní ústrojí, které dle předběžných údajů slibuje průměrnou spotřebu 5,2 l/100 km a až 80 procent provozu v elektrickém režimu při jízdě po městě. Automobilka ho považuje za důležitý krok k plné elektrifikaci svého portfolia, kterou plánuje už v příštím roce.
Hnací ústrojí se skládá z atmosférické čtyřválcové šestnáctistovky o výkonu 69 kW a s točivým momentem 148 N.m, elektromotoru s 36 kW a 205 N.m plus startér generátoru s 15 kW. Automatická převodovka má čtyři stupně pro spalovací motor a dva pro elektromotor. Startér generátor pak rovná otáčky a stará se o synchronizaci, baterie má kapacitu 1,2 kWh. Pokud vám jsou tyto parametry a informace povědomé, nezdá se vám to – jde o stejný pohon, jaký má Renault Clio Hybrid. Ten stojí stejně jako Juke na platformě CMF-B.
Oproti výhradně benzinové verzi Juke Hybrid slibuje až o 20 % nižší spotřebu v kombinovaném provozu a až 40% úspory v městském cyklu. V elektrickém režimu jezdí rychlostí až 55 km/h, řidič ho může sám zapnout tlačítkem a využívat, pokud to dovolí kapacita baterie a aktuální podmínky. Rovněž tlačítkem lze aktivovat režim e-Pedal, který zesílí rekuperaci a zpomalování až k hranici 0,15 g a umožní tak řízení téměř výhradně za pomoci plynového pedálu.
Uvnitř si hybridizace všimnete díky ukazateli v přístrojovém štítu, zobrazujícím vytížení hnacího ústrojí a stav akumulátoru. Zavazadlový prostor se kvůli uložení baterie zmenšil o 68 litrů na 354 litrů, se sklopenými opěradly se dovnitř vejde 1237 litrů nákladu. Zvenčí pak hybridní Juke dostává nové logo značky na přídi, lesklý pás mezi světly á la další elektrifikované Nissany, čelní mřížku s menšími vstupy vzduchu, upravený zadní spoiler nad zadním sklem a také nová litá kola s průměrem 17 nebo 19 palců. Zadní náprava je zakrytovaná kvůli lepšímu proudění vzduchu.