Hybridní Nissan Juke dle předběžných údajů slibuje průměrnou spotřebu 5,2 l/100 km a až 80 procent provozu v elektrickém režimu při jízdě po městě. Zdroj: Nissan

Hybridní Nissan Juke dle předběžných údajů slibuje průměrnou spotřebu 5,2 l/100 km a až 80 procent provozu v elektrickém režimu při jízdě po městě. | Zdroj: Nissan

Hnací ústrojí se skládá z atmosférické čtyřválcové šestnáctistovky o výkonu 69 kW a s točivým momentem 148 Nm, elektromotoru s 36 kW a 205 Nm plus startér generátoru s 15 kW. Zdroj: Nissan

Hnací ústrojí se skládá z atmosférické čtyřválcové šestnáctistovky o výkonu 69 kW a s točivým momentem 148 Nm, elektromotoru s 36 kW a 205 Nm plus startér generátoru s 15 kW. | Zdroj: Nissan

Automatická převodovka má čtyři stupně pro spalovací motor a dva pro elektromotor. Startér generátor pak rovná otáčky a stará se o synchronizaci, baterie má kapacitu 1,2 kWh. Zdroj: Nissan

Automatická převodovka má čtyři stupně pro spalovací motor a dva pro elektromotor. Startér generátor pak rovná otáčky a stará se o synchronizaci, baterie má kapacitu 1,2 kWh. | Zdroj: Nissan

Oproti výhradně benzinové verzi Juke Hybrid slibuje až o 20 % nižší spotřebu v kombinovaném provozu a až 40% úspory v městském cyklu. V elektrickém režimu jezdí rychlostí až 55 km/h. Zdroj: Nissan

Oproti výhradně benzinové verzi Juke Hybrid slibuje až o 20 % nižší spotřebu v kombinovaném provozu a až 40% úspory v městském cyklu. V elektrickém režimu jezdí rychlostí až 55 km/h. | Zdroj: Nissan

Zvenčí pak hybridní Juke dostává nové logo značky na přídi, lesklý pás mezi světly á la další elektrifikované Nissany, čelní mřížku s menšími vstupy vzduchu... Zdroj: Nissan

Zvenčí pak hybridní Juke dostává nové logo značky na přídi, lesklý pás mezi světly á la další elektrifikované Nissany, čelní mřížku s menšími vstupy vzduchu... | Zdroj: Nissan

...upravený zadní spoiler nad zadním klem a také nová litá kola s průměrem 17 nebo 19 palců. Zadní náprava je zakrytovaná kvůli lepšímu proudění vzduchu. Zdroj: Nissan

...upravený zadní spoiler nad zadním klem a také nová litá kola s průměrem 17 nebo 19 palců. Zadní náprava je zakrytovaná kvůli lepšímu proudění vzduchu. | Zdroj: Nissan

Nissan Juke Hybrid Zdroj: Nissan

Nissan Juke Hybrid | Zdroj: Nissan

Nissan Juke Hybrid Zdroj: Nissan

Nissan Juke Hybrid | Zdroj: Nissan

Nissan Juke Hybrid Zdroj: Nissan

Nissan Juke Hybrid | Zdroj: Nissan

Nissan Juke Hybrid Zdroj: Nissan

Nissan Juke Hybrid | Zdroj: Nissan

Nissan Juke Hybrid Zdroj: Nissan

Nissan Juke Hybrid | Zdroj: Nissan

Nissan Juke Hybrid Zdroj: Nissan

Nissan Juke Hybrid | Zdroj: Nissan

Nissan Juke Hybrid Zdroj: Nissan

Nissan Juke Hybrid | Zdroj: Nissan

Hnací ústrojí se skládá z atmosférické čtyřválcové šestnáctistovky o výkonu 69 kW a s točivým momentem 148 Nm, elektromotoru s 36 kW a 205 Nm plus startér generátoru s 15 kW. Zdroj: Nissan
Automatická převodovka má čtyři stupně pro spalovací motor a dva pro elektromotor. Startér generátor pak rovná otáčky a stará se o synchronizaci, baterie má kapacitu 1,2 kWh. Zdroj: Nissan
Oproti výhradně benzinové verzi Juke Hybrid slibuje až o 20 % nižší spotřebu v kombinovaném provozu a až 40% úspory v městském cyklu. V elektrickém režimu jezdí rychlostí až 55 km/h. Zdroj: Nissan
Zvenčí pak hybridní Juke dostává nové logo značky na přídi, lesklý pás mezi světly á la další elektrifikované Nissany, čelní mřížku s menšími vstupy vzduchu... Zdroj: Nissan
13
Fotogalerie

Výrazný Nissan Juke dostal nový hybridní pohon. Změny ale nejsou jen pod kapotou

Japonský crossover s novým úsporným pohonem dorazí na trh už v létě. Dostane také drobná vylepšení z hlediska stylu a aerodynamiky.

Druhá generace designově výrazného Nissanu je nyní nabízena výhradně s litrovým tříválcem o výkonu 84 kW, který si můžete objednat s šestistupňovým manuálem nebo sedmistupňovým automatem. Tento motor v nabídce již brzdy doplní nové hybridní ústrojí, které dle předběžných údajů slibuje průměrnou spotřebu 5,2 l/100 km a až 80 procent provozu v elektrickém režimu při jízdě po městě. Automobilka ho považuje za důležitý krok k plné elektrifikaci svého portfolia, kterou plánuje už v příštím roce.

Hnací ústrojí se skládá z atmosférické čtyřválcové šestnáctistovky o výkonu 69 kW a s točivým momentem 148 N.m, elektromotoru s 36 kW a 205 N.m plus startér generátoru s 15 kW. Automatická převodovka má čtyři stupně pro spalovací motor a dva pro elektromotor. Startér generátor pak rovná otáčky a stará se o synchronizaci, baterie má kapacitu 1,2 kWh. Pokud vám jsou tyto parametry a informace povědomé, nezdá se vám to – jde o stejný pohon, jaký má Renault Clio Hybrid. Ten stojí stejně jako Juke na platformě CMF-B.

Oproti výhradně benzinové verzi Juke Hybrid slibuje až o 20 % nižší spotřebu v kombinovaném provozu a až 40% úspory v městském cyklu. V elektrickém režimu jezdí rychlostí až 55 km/h, řidič ho může sám zapnout tlačítkem a využívat, pokud to dovolí kapacita baterie a aktuální podmínky. Rovněž tlačítkem lze aktivovat režim e-Pedal, který zesílí rekuperaci a zpomalování až k hranici 0,15 g a umožní tak řízení téměř výhradně za pomoci plynového pedálu.

Uvnitř si hybridizace všimnete díky ukazateli v přístrojovém štítu, zobrazujícím vytížení hnacího ústrojí a stav akumulátoru. Zavazadlový prostor se kvůli uložení baterie zmenšil o 68 litrů na 354 litrů, se sklopenými opěradly se dovnitř vejde 1237 litrů nákladu. Zvenčí pak hybridní Juke dostává nové logo značky na přídi, lesklý pás mezi světly á la další elektrifikované Nissany, čelní mřížku s menšími vstupy vzduchu, upravený zadní spoiler nad zadním sklem a také nová litá kola s průměrem 17 nebo 19 palců. Zadní náprava je zakrytovaná kvůli lepšímu proudění vzduchu.

Nissan

Historie japonského Nissanu sahá do roku 1911. Jeho automobily se však až do 1982–1984, kdy nastalo přejmenování, nazývaly Datsun.

Nissan v roce 1989 vytvořil samostatnou luxusní značku Infiniti. V roce 1999 uzavřel partnerství s Renaultem.

Nissan Micra • Nissan Leaf •​ Nissan Qashqai •​ Nissan X-Trail •​ Nissan Juke •​ Nissan Navara •​ Nissan 370Z •​ Nissan Ariya •​ Nissan GT-R

Doporučujeme

Články odjinud