Výprodejový Range Rover Sport TDV8 v sérii „Ultimate Edition" i u nás

Do České republiky nyní dorazil osmiválcový model Range Rover Sport TDV8 „Ultimate Edition“, který je posledním modelem s dosavadním motorem TDV8. Ten, jak jsme vás teprve před pár dny informovali, bude od letošního podzimu v nabídce značky nahrazen inovovaným provedením s objemem 4,4 litru a výkonem 312 koní. A současné provedení je před příchodem toho nového třeba „vyprodat”, proto tato akční edice za zvýhodněnou cenu.

Základem modelu Range Rover Sport TDV8 „Ultimate Edition“ je špičková výbava „HSE“ s motorem 3,6 l TDV8 biturbo a výkonem 272 koní a točivým momentem 640 Nm. Cena atraktivního balíčku „Ultimate Edition“ činí 127 700 Kč a je tak pro zákazníka o 78 995 Kč výhodnější. Mimo jiné obsahuje adaptivní systém tlumení „Dynamic“ u systému Terrain Response, adaptivní xenonové světlomety, metalický lak, skleněné vysouvací střešní okno, výběr ze dvou druhů lehkých 20" kol, chladicí box je integrovaný mezi sedadla, elektricky vyhřívané přední okno a čtyři vyhřívaná sedadla, vybavení v koženém provedení, vyhřívaný volant v koženém provedení, ozdobné aplikace interiéru v designu laku s vysokým leskem či možnost připojení mobilního telefonu prostřednictvím rozhraní Bluetooth

Zákazník má i přes tuto akční nabídku stále možnost vytvořit si individuální vůz. Stejně jako u všech ostatních modelů Range Rover Sport si může zvolit libovolný odstín laku a kombinaci barev interiéru v koženém provedení. Pokud ve vás tato nabídka probudila zájem, můžete si vůz pořídit za cenu od 1 987 727 Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Range Rover Sport
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 87 příspěvků