Výplně dveří BMW 5 v generacích E39/E60/F10: krok vpřed, dva vzad

15 komentářů

Honza
4. listopadu • 13:34

Hodnotitel zcela zatracuje jakýkoli pokrok vůči modelu E 39. Hodnocení vidím jako velmi tendenční, měl jsem oba vozy a musím konstatovat že E 61 je po všech stránkách modernější než model E 39. Když už chci něco hodnotit, měl bych o tom také něco vědět....

David
21. ledna • 11:47

Podobný přešlap jsem zažil i u x6, tam pro změnu chybělo madlo u spolujezdce, nejprve jsem si myslel, že si ho majitel auta nechal odmontovat, ale pak mi bylo vysvětleno, že už se to tam nedává z výroby.. tak jsem zvědav, čeho se za pár let u bmw ještě dočkáme :)))

eh?
27. ledna • 18:33

sorry ale x6 u spolujezdce madlo dveri ma :D nevim v cem jste jezdil ;)

horan
18. dubna • 13:01

Jestli neni spis mysleno madlo na strope. Nebo jste si vazne myslel, ze si na dvere musite privazat kus spagatu? :-)

Ernie
20. ledna • 18:41

Kedysi davnejsie som sa povozil v minulej generacii X3 - bol som vrcholne sklamany. Plasty v interieri podliezali este aj nizku latku Fabie Junior 3-[ BMW a "premiova" znacka? :-D

Jan
20. ledna • 16:25

U te E60 byl prave kvuli tem vytkam ke kvalite pri faceliftu 2007 vyrazne prepracovan interier. Prave u dveri nezustal kamen na kameni:
http://www.mkeates.com/images/ocuk535d/interior2... ...

Drivinglover
20. ledna • 15:04

Zajímavé zamyšlení, článek mi přijde výborný. A bohužel je to pravda, v dnešní době začíná čím dál častěji platit, že čím novější model, tím horší. Minimálně co se týče řidičských zážitků... Ale vyjímky se naštěstí stále najdou.

Jozef Kostelansky
20. ledna • 14:07

Ja mám taký dojem, že keď majú nadviazať na dokonalý dizajn nejakého vydareného modelu, tak im nezostáva nič iné, iba ten nový model dosť zoškliviť. Aby sa pri ďalšej generácii mohli znovu vrátiť k svojej klasike.
Keď státisíce dizajnérov na celom svete dennodenne vymýšľajú priemyslový dizajn, tak skôr či neskôr dizajn určitého výrobku dospeje k dokonalosti, kedy už ďalšie vylepšovanie je prakticky nemožné.
A tie dofušované dvere na E60-ke má na svedomí toľko ospevovaný Chris Bangle. Ten geniálny Chris Bangle, ktorý postavil bavorácky dizajn úplne na hlavu. Ešte že jeho nasledovník má rozum a vracia sa k osvedčenej klasike...

Petr
21. ledna • 11:24

Bengle navrhoval karoserii a ne vnítřek, to navrhují u automobilek jiní lidé i když šéf designer je jeden člověk, schvalovací proces na karoserii a vnitřek jsou dvě různé věci

Martin
20. ledna • 13:54

U e60 bylo napraveno faceliftem v roce 2007. Panel dveří byl uplně přepracován.

www.malevozy.cz
20. ledna • 13:39

Přesně tohle platí třeba i pro novou Octavií 3 už není tak kvalitní a propracovaná jako Octavia 2, tak pěkná a kvalitní auta z kvalitních materiálů už se prostě dělat nikdy nebudou :-(

Petr
20. ledna • 13:50

Taková auta se dle mého názoru dělají pořád, akorát si za ně musíte zaplatit. Ostatně jako vždy... A pokud oktávka stojí pořád nominálně stejně, nebo dokonce méně, tak se to musí někde projevit, když hodnota peněz časem klesá a mzdy rostou (i když žádná sláva teda). Když si vezmu, že v roce 94 (!!) stál náš favorit cca 220.000,-, tak se to zdá až neuvěřitelné.

Bmw
20. ledna • 12:40

Určitě jde kvalita dolů, ale je důležité také upozornit, že jde dolů i cena a to výrazně. Mám takový pocit, že za doby bmw e39, to bylo opravdu luxusní drahé auto, na které při novém voze, jen tak někdo neměl. Pro srovnání, dnes si 5tkového bavoráka lidově řečeno, může koupit opravdu každý a bavíme se o novém voze, začínáme na ceně pod milion a vrcholová verze cca 2 miliony. Když i v roce 2002 šéf dovezl nové BMW e39 M5 tak ho stálo cca 3,5 milionu, to už je pěkný rozdíl a to se nebavíme o hodnotě peněz v roce 2002 a dnes :( ...

Petr
21. ledna • 11:17

to je zase vysněná dojmologie s cenami i kvalitou (jo za našich maldech časů to bejvaly...), ceny se v podstatě nemění, dnes M5 stojí 3,2 (nějakých 300 tis. ve výbevě, nic neznamená): http://www.auto.cz/test-bmw-m5-vs-bmw-m5-sup... ... zvyšuje se naše životní úroveň, z zbídačeného národa minulým režimem se pomalu vyrovnáváme západu, on když člevěk čte ve všech novinách jak jsme na tom rok od roku stále hůř a hůř, na základě vždy nějakých dat vytržených z kontextu, tak si ani neuvědomí, kolik bral v roce 2000 (průměrný plat cca. 13 tis.) ...a kvalita, ono se rádo vzpomíná na řadové šestky, které byly bezproblémové (také to neplatilo zcela, v polovině 90' u 2.0 a 2.5 praskaly hlavy), ale už se zapomíná na katastrofální nafty hlavně starou 2.5 a novou 2.0 od Stayeru (nebo VM Motori, teď nevím od koho ji brali), problémy s elektronikou, hliníkovými podvozky (silentbloky) aj. neduhy v době E39, negativa se zapomenou, pozitiva zůstávají, proto každá vzpomínak má omezenou vypovídací schopnost

runner42
21. ledna • 7:03

Divím se, že to přiznáš. Když jsem to sem psal v předchozích diskuzích, reagoval jsi značně dotčeně..

Doporučujeme

Články odjinud