Maruti Suzuki Eeco (2022) Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) | Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) | Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) | Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) | Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) | Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) | Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) | Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) | Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) | Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) | Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) | Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) | Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) | Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) | Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) | Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) | Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) | Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) | Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) | Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) | Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) | Zdroj: Suzuki

Maruti Suzuki Eeco (2022) Zdroj: Suzuki
Maruti Suzuki Eeco (2022) Zdroj: Suzuki
Maruti Suzuki Eeco (2022) Zdroj: Suzuki
Maruti Suzuki Eeco (2022) Zdroj: Suzuki
21
Fotogalerie

Vypadá jako youngtimer, ale jde o nové auto. Suzuki za 150 tisíc má manuál a pohon zadních kol

Uveze pět i sedm lidí, má pohon zadních kol, atmosférický motor a cenovku nižší je většina rozdílů mezi výbavovými stupni u evropských aut do města.

Indický trh je velmi specifický, jsou tam zcela jiné návyky a zcela jiné požadavky na auta. Místní vehikly jsou velmi často technicky jednoduché, nenáročné na údržbu a také levné. Ukážeme si teď jeden příklad za všechny, kterým je Suzuki, respektive indická odnož Maruti Suzuki, Eeco. Na první pohled vypadá jako malé MPV z 90. let, ale skutečně se jedná o nové auto.

Design vozu nicméně kořeny v devadesátkách má, v podstatě tak vypadalo Suzuki Carry už v roce 1999. První Maruti Suzuki Eeco se pak objevilo v roce 2010, do té doby se vůz prodával jako Maruti Suzuki Versa. A co je tedy pro letošní rok nového? Zvenku se dá novinka poznat podle nového odstínu modré Brisk, jinak je ale auto vlastně pořád stejné.

Eeco je k mání jako pětimístné a sedmimístné. Uvnitř se nachází nový volant, za nímž je digitální přístrojový štít známý třeba ze Suzuki Alto. Palubní deska je tak strohá, jak to jen jde. Vlastně je tu jen ovládání varovných světel a otočné voliče na klimatizaci. Eeco nemá infotainment a postrádá i rádio, místo něj je tu plastový panel s motivem notové osnovy. Zřejmě ale právě do místo tohoto krytu půjde dodělat.

Z hlediska komfortu a bezpečnosti má Eeco dva airbagy, ABS nebo parkovací senzory. Pod kapotou je nově motor o objemu 1,2 litru disponující výkonem 59 kW (81 koní) a 104,4 N.m točivého momentu. K mání je i podladěná varianta na CNG. V každém případě jde výkon přes pětistupňovou manuální převodovku výhradně na zadní kola.

Ale teď cena. Maruti Suzuki Eeco vyjde v přepočtu na 147 tisíc korun. V případě verze pro ambulanci je to 234 tisíc korun. Na indickém trhu je tento model hitem, v podstatě devět z deseti prodaných vozů v tomto segmentu je právě Eeco. Jen pro porovnání, Škoda Slavia vyjde v základní výbavě na v přepočtu 319 tisíc korun.

Suzuki

Suzuki je japonský výrobce automobilů a motocyklů. Michio Suzuki založil v roce 1909 společnost vyrábějící tkací stroje, první prototyp automobilu vznikl až v roce 1937.

Suzuki má své továrny i v Indii, Pákistánu nebo Maďarsku, spolupracuje s řadou automobilek.

Suzuki Ignis • Suzuki Swift • Suzuki Vitara • Suzuki S-Cross

Doporučujeme

Články odjinud