Na loňském autosalonu v Tokiu jsme mohli obdivovat Ferrari F40 s řádně širokým bodykitem od Liberty Walk. Zdroj: Liberty Walk

Na loňském autosalonu v Tokiu jsme mohli obdivovat Ferrari F40 s řádně širokým bodykitem od Liberty Walk. | Zdroj: Liberty Walk

Letos se značka pustila do derivátu pro ty, kteří mají málo místa v garáži. Zdroj: Liberty Walk

Letos se značka pustila do derivátu pro ty, kteří mají málo místa v garáži. | Zdroj: Liberty Walk

Výsledkem je roztomilá replika Ferrari F40 postavená na základu sportovního kei caru Mazda AZ-1. Zdroj: Liberty Walk

Výsledkem je roztomilá replika Ferrari F40 postavená na základu sportovního kei caru Mazda AZ-1. | Zdroj: Liberty Walk

Z původních karosářských dílů totiž skoro nic nezůstalo. Zdroj: Liberty Walk

Z původních karosářských dílů totiž skoro nic nezůstalo. | Zdroj: Liberty Walk

Celá příď je nově vymodelovaná včetně kapoty, blatníků a nárazníku s autentickým lízátkem. Zdroj: Liberty Walk

Celá příď je nově vymodelovaná včetně kapoty, blatníků a nárazníku s autentickým lízátkem. | Zdroj: Liberty Walk

Nechybí ani závodní křidélka po stranách. Zdroj: Liberty Walk

Nechybí ani závodní křidélka po stranách. | Zdroj: Liberty Walk

Na první pohled je vidět značné rozšíření oproti originálu. Zdroj: Liberty Walk

Na první pohled je vidět značné rozšíření oproti originálu. | Zdroj: Liberty Walk

Tomu odpovídají nové panely dveří s naznačeným výkrojem v horní části a nástavce prahů plynule navazují na zadní vytažené blatníky. Zdroj: Liberty Walk

Tomu odpovídají nové panely dveří s naznačeným výkrojem v horní části a nástavce prahů plynule navazují na zadní vytažené blatníky. | Zdroj: Liberty Walk

Kvůli vysoké konstrukci zádě vypadá tato část nejméně harmonicky, ačkoliv pevné křídlo a difuzor se povedly. Zdroj: Liberty Walk

Kvůli vysoké konstrukci zádě vypadá tato část nejméně harmonicky, ačkoliv pevné křídlo a difuzor se povedly. | Zdroj: Liberty Walk

Černé čelo si můžete přizpůsobit, protože v ceně nejsou přední ani zadní světla. Zdroj: Liberty Walk

Černé čelo si můžete přizpůsobit, protože v ceně nejsou přední ani zadní světla. | Zdroj: Liberty Walk

To samé platí i o kolech a koncovce výfuku. Zdroj: Liberty Walk

To samé platí i o kolech a koncovce výfuku. | Zdroj: Liberty Walk

Za body kit v surovém stavu si Liberty Walk řekne v přepočtu 515.000 Kč. Zdroj: Liberty Walk

Za body kit v surovém stavu si Liberty Walk řekne v přepočtu 515.000 Kč. | Zdroj: Liberty Walk

K tomu si přidejte náklady na montáž, slícování, pořízení světel a lakování. Zdroj: Liberty Walk

K tomu si přidejte náklady na montáž, slícování, pořízení světel a lakování. | Zdroj: Liberty Walk

Pokud se vám líbí použitá sada kol s průměry 16 palců vpředu a 17 palců vzadu, můžete je mít za 325.000 Kč. Zdroj: Liberty Walk

Pokud se vám líbí použitá sada kol s průměry 16 palců vpředu a 17 palců vzadu, můžete je mít za 325.000 Kč. | Zdroj: Liberty Walk

V ceně nejsou ani červená sedadla, která vidíme na fotkách, jelikož interiér i pohonná soustava zůstávají v sériové podobě. Zdroj: Liberty Walk

V ceně nejsou ani červená sedadla, která vidíme na fotkách, jelikož interiér i pohonná soustava zůstávají v sériové podobě. | Zdroj: Liberty Walk

To znamená, že celou hmotnost nové sady poveze standardní tříválec o objemu 0.657 litru s výkonem 63 koní. Zdroj: Liberty Walk

To znamená, že celou hmotnost nové sady poveze standardní tříválec o objemu 0.657 litru s výkonem 63 koní. | Zdroj: Liberty Walk

Letos se značka pustila do derivátu pro ty, kteří mají málo místa v garáži. Zdroj: Liberty Walk
Výsledkem je roztomilá replika Ferrari F40 postavená na základu sportovního kei caru Mazda AZ-1. Zdroj: Liberty Walk
Z původních karosářských dílů totiž skoro nic nezůstalo. Zdroj: Liberty Walk
Celá příď je nově vymodelovaná včetně kapoty, blatníků a nárazníku s autentickým lízátkem. Zdroj: Liberty Walk
16
Fotogalerie

Vypadá jako legendární Ferrari, ale je to prcek s malinkým motorem. Ani tak nevyjde levně

Japonský úpravce Liberty Walk je známý svými bodykity na exotická auta. Nyní v jedno takové proměnil stylový kei car.

Ne každý si může dovolit koupit si Ferrari nebo Lamborghini, ale Pontiac Fiero se do rozpočtu většinou vejde. A jak víme, tento model je notoricky známým základem pro vice či méně zdařilé napodobeniny výše zmíněných exotických značek. V Japonsku ale na Fiero jen tak nenarazíte, a tak si ostrované museli najít jinou vhodnou oběť.

Loni na autosalonu v Tokiu jsme mohli obdivovat Ferrari F40 s řádně širokým bodykitem od Liberty Walk. Letos se značka pustila do derivátu pro ty, kteří mají málo místa v garáži. Výsledkem je roztomilá replika Ferrari F40 postavená na základu sportovního kei caru Mazda AZ-1. To je samo o sobě hodně zajímavé auto a možná jich je pro takový projekt škoda, ale pro zchátralé kusy se špatnou karoserií to může být šance na nový život.

Z původních karosářských dílů skoro nic nezůstalo. Příď je vymodelovaná včetně kapoty, blatníků a nárazníku s autentickým lízátkem. Nechybí ani závodní křidélka po stranách. Na první pohled je vidět značné rozšíření oproti originálu. Tomu odpovídají nové panely dveří s naznačeným výkrojem v horní části a nástavce prahů plynule navazují na zadní vytažené blatníky. Kvůli vysoké konstrukci zádě vypadá tato část nejméně harmonicky, ačkoliv pevné křídlo a difuzor se povedly. Černé čelo si můžete přizpůsobit, protože v ceně nejsou přední ani zadní světla. To samé platí i o kolech a koncovce výfuku.

Stejně jako Ferrari F40 není levné, ani tato hračka nebude za pár korun. Za body kit v surovém stavu si Liberty Walk řekne v přepočtu 515.000 Kč. K tomu si přidejte náklady na montáž, slícování, pořízení světel a lakování. Pokud se vám líbí použitá sada kol s průměry 16 palců vpředu a 17 palců vzadu, můžete je mít za 325.000 Kč.

V ceně nejsou červená sedadla, která vidíme na fotkách, jelikož interiér i pohonná soustava zůstávají v sériové podobě. To znamená, že celou hmotnost nové sady poveze standardní tříválec o objemu 0,657 litru s výkonem 63 koní.

Mazda

Japonskou automobilku založil v roce 1920 Jujiro Matsuda. Název se někdy odkazuje na jeho jméno, jindy na perského boha Ahura Mazda.

V roce 1979 vstoupil do Mazdy Ford, který postupně navyšoval a prodával svůj podíl. Dnes ale vlastní už malou část společnosti.

Mazda MX-30 • Mazda2 •​ Mazda3 •​ Mazda6 •​ Mazda CX-3 •​ Mazda CX-30 •​ Mazda CX-5 •​ Mazda MX-5

Doporučujeme

Články odjinud