Vymírající druh. Pojďte zavzpomínat na nejlepší dvanáctiválce všech dob

14 komentářů

Karel
1. května • 22:55

Proč vymírající? Dvanáctiválce stále řada výrobců nabízí a to jak atmosférické, tak přeplňované. Současné V12 Ferrari nebo Lamborghini jsou šperky, které na tyto historické kusy nic neztrácejí, ba naopak, jsou to vrcholy jaké kdy byly vyrobeny.

Antiautomat
2. května • 19:24

....V12 S mamut. Mal som tu cest. Skusit. Odporucam.

T.
2. května • 20:07

Ja ho vlastnim. Opravoval sa dva roky, vcera som s nim bol na prvomajovej tatra rally

Antiautomat
2. května • 20:12

gratulujem. Krasny konicek a krasna masina!!! :-)

brk77
1. května • 19:44

Používá ještě někdo V16, nebo tyhle motory už nejsou ani v červené knize ohrožených druhů?

Jean
1. května • 12:16

A ja tvrdim, ze aj najhorsi V12 je lepsi ako najlepsi R3! Skoda, ze doba slusnym motorom nepraje.

Zelí
1. května • 11:24

Chybí tam špičkový, moderní, stále vyráběný motor W12 od VW.

Antiautomat
4. května • 18:43

...tak ten bol vsetko, len nie spickovy.

jirka
2. května • 9:40

Pro cloveka ktereho je vrchol vw, nepochopi ze zde se prezentuji dvanactivalce ktere byly spickove i nekolik dekad. Nejen spolehlivosti ale i skvelou mechanikou s minimem elektrobiky. Poprosim redaktory stejny clanek na tema nejlepsi hemi osmivalce prosim dekuji.

dpcstb
4. května • 12:46

vw je objektivne najlepsia automobilka na svete. vyraba od dvojvalcovych fabii az po 16 valcovy chiron

jirka
4. května • 16:12

Nikdy v zivote jsem nevidel vw sportak, seat sportak, man sportak tak vcem je tak dobra. V tech poruchovych tsi motorech a vlecnou napravou. Vw dělá auta pro firmy. Tzn motory se testuji na 250 tis nebot to cestak za pet let najede a bere dalsí. Proto skoda ma program pet let. Dela jednoducha auta pro obyc pepika. Ale nedela skvosty viz dodge charger demon presne nevím jak se ta sedmiset konova bestie jmenuje nebo mustang co ma vic jak tisic koni co se da ofico koupit.

Zelí
24. května • 16:14

Pokud je pro někoho skvost americká plečka dodge tak ok.

Borek72VV
1. května • 10:12

V roce 1999 byl použit jako základ pro motor okruhového monopostu Mercedes-Benz CLK GTR a následně se objevil v jeho 15 silničních provedení, které byly nutné pro jeho homologaci.
Omyl pro tuto sérii bylo potřeba minimálně 25 silničních provedení.

Sir CHerokee
1. května • 10:07

Období krásných motorů. To už se v Evropě asi nikdy nevrátí.

Doporučujeme

Články odjinud