Vymírající druh. Pojďte zavzpomínat na nejlepší dvanáctiválce všech dob

Sir CHerokee  |  01. 05. 2017 10:07  |  [46.167.216.xxx]

Období krásných motorů. To už se v Evropě asi nikdy nevrátí.

Odpovědět  |   | 
Borek72VV  |  01. 05. 2017 10:12  |  [91.221.149.xxx]

V roce 1999 byl použit jako základ pro motor okruhového monopostu Mercedes-Benz CLK GTR a následně se objevil v jeho 15 silničních provedení, které byly nutné pro jeho homologaci.
Omyl pro tuto sérii bylo potřeba minimálně 25 silničních provedení.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  01. 05. 2017 11:24  |  [93.153.75.xxx]

Chybí tam špičkový, moderní, stále vyráběný motor W12 od VW.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  02. 05. 2017 09:40  |  [62.46.144.xxx]

Pro cloveka ktereho je vrchol vw, nepochopi ze zde se prezentuji dvanactivalce ktere byly spickove i nekolik dekad. Nejen spolehlivosti ale i skvelou mechanikou s minimem elektrobiky. Poprosim redaktory stejny clanek na tema nejlepsi hemi osmivalce prosim dekuji.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  04. 05. 2017 12:46

vw je objektivne najlepsia automobilka na svete. vyraba od dvojvalcovych fabii az po 16 valcovy chiron

Odpovědět  |   | 
jirka  |  04. 05. 2017 16:12  |  [178.255.168.xxx]

Nikdy v zivote jsem nevidel vw sportak, seat sportak, man sportak tak vcem je tak dobra. V tech poruchovych tsi motorech a vlecnou napravou. Vw dělá auta pro firmy. Tzn motory se testuji na 250 tis nebot to cestak za pet let najede a bere dalsí. Proto skoda ma program pet let. Dela jednoducha auta pro obyc pepika. Ale nedela skvosty viz dodge charger demon presne nevím jak se ta sedmiset konova bestie jmenuje nebo mustang co ma vic jak tisic koni co se da ofico koupit.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  24. 05. 2017 16:14  |  [93.153.75.xxx]

Pokud je pro někoho skvost americká plečka dodge tak ok.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  04. 05. 2017 18:43  |  [217.195.168.xxx]

...tak ten bol vsetko, len nie spickovy.

Odpovědět  |   | 
Jean  |  01. 05. 2017 12:16  |  [178.41.37.xxx]

A ja tvrdim, ze aj najhorsi V12 je lepsi ako najlepsi R3! Skoda, ze doba slusnym motorom nepraje.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  01. 05. 2017 19:44

Používá ještě někdo V16, nebo tyhle motory už nejsou ani v červené knize ohrožených druhů?

Odpovědět  |   | 
Karel  |  01. 05. 2017 22:55  |  [86.49.51.xxx]

Proč vymírající? Dvanáctiválce stále řada výrobců nabízí a to jak atmosférické, tak přeplňované. Současné V12 Ferrari nebo Lamborghini jsou šperky, které na tyto historické kusy nic neztrácejí, ba naopak, jsou to vrcholy jaké kdy byly vyrobeny.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  02. 05. 2017 19:24  |  [217.195.168.xxx]

....V12 S mamut. Mal som tu cest. Skusit. Odporucam.

Odpovědět  |   | 
T.  |  02. 05. 2017 20:07  |  [188.167.158.xxx]

Ja ho vlastnim. Opravoval sa dva roky, vcera som s nim bol na prvomajovej tatra rally

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  02. 05. 2017 20:12  |  [217.195.168.xxx]

gratulujem. Krasny konicek a krasna masina!!!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A
Test ojetiny Subaru Outback:  Pro ty, co jezdí do hor a nebojí se oprav

Test ojetiny Subaru Outback: Pro ty, co je…

Dvojici povedených vozů od Subaru dnes v bazaru naleznete od sedmdesáti tisíc korun. Na co se zaměřit při výběru?

14.  10.  2017 | | 36 N/A