Čeká vás výměna drahého filtru pevných částic? U Škody vás to tolik pálit nemusí

12 komentářů

neodborník
19. září • 8:41

Měli by na tu váhu vážení ještě trošku přidat-ubrat. Ještě nedávno si zákazníky vážili za tuším 15990, asi vítr inflace.

neodborník
19. září • 8:50

Upřesňuji. Květen 2018, ceny od 12900 Kč Economy, Original 15900 Kč. Ani jsem netušil, že mám tak dobrou paměť, užitečná věc.

kokoti
19. září • 10:48

To byly ale filtry do OII/SII

neodborník
19. září • 10:57

Jde o motory, v základu stejné, ne o modely.

Tomas
19. září • 19:20

Jde o motory zcela jine konstrukce.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Q
20. září • 8:24

Ono nejde říct, že by EA288 byla zcela nová konstrukce. Spíše to byla další evoluce, která navazovala na dřívější evoluce. Rozteč válců je stejná od roku 1972, kdy se v Audi 80 objevily legendární zážehové motory EA827. Samozřejmě, vše "okolo" se s každou evolucí mění zásadně. Zejména ty emisní systémy. Filtr může být větší, může obsahovat více platiny, nebo může mít společné těleso s katalyzátorem. Pak to stojí víc.

Mirek
19. září • 11:58

V ideologii CO2 musí vše, co není pro elektroauta, zdražit, na čem jiném by vydělávali a dotovali tu elektro budoucnost. Stále mi však není jasné, kde chtějí nahrabat to množství peněz, které mají z daní za pohonné hmoty.

WRC Fabia R2 Twincharger
18. září • 14:33

Vždy mě potěší, že Škodovka dbá o své zákazníky ale přece jen se cítím osobně spokojenější v bezínovém Hothatchi, do kterého to zařízení ještě nemuseli montovat.

Lulda
18. září • 20:51

Zejména cenou oleje si zákazníky vyloženě rozmazluje. Takovou dardu nestojí olej snad ani do Rolls Royce:-D

libor
18. září • 18:03

Pán je komik...:-))

Petr
18. září • 22:57

Pan je de8il

Tabletka
18. září • 17:31

Tenhle bazmek v aute taky nemame.R.v 2017

Doporučujeme

Články odjinud