Měli by na tu váhu vážení ještě trošku přidat-ubrat. Ještě nedávno si zákazníky vážili za tuším 15990, asi vítr inflace.
Upřesňuji. Květen 2018, ceny od 12900 Kč Economy, Original 15900 Kč. Ani jsem netušil, že mám tak dobrou paměť, užitečná věc.
To byly ale filtry do OII/SII
Jde o motory, v základu stejné, ne o modely.
Jde o motory zcela jine konstrukce.
Ono nejde říct, že by EA288 byla zcela nová konstrukce. Spíše to byla další evoluce, která navazovala na dřívější evoluce. Rozteč válců je stejná od roku 1972, kdy se v Audi 80 objevily legendární zážehové motory EA827. Samozřejmě, vše "okolo" se s každou evolucí mění zásadně. Zejména ty emisní systémy. Filtr může být větší, může obsahovat více platiny, nebo může mít společné těleso s katalyzátorem. Pak to stojí víc.
V ideologii CO2 musí vše, co není pro elektroauta, zdražit, na čem jiném by vydělávali a dotovali tu elektro budoucnost. Stále mi však není jasné, kde chtějí nahrabat to množství peněz, které mají z daní za pohonné hmoty.
Vždy mě potěší, že Škodovka dbá o své zákazníky ale přece jen se cítím osobně spokojenější v bezínovém Hothatchi, do kterého to zařízení ještě nemuseli montovat.
Zejména cenou oleje si zákazníky vyloženě rozmazluje. Takovou dardu nestojí olej snad ani do Rolls Royce:-D
Pán je komik...:-))
Pan je de8il
Tenhle bazmek v aute taky nemame.R.v 2017
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.