Vylodění v Normandii: Příběh, jak se do Evropy dostala legenda Jeep Willys

9 komentářů

expat
8. června • 11:29

Jeepů zůstalo v Evropě docela dost. A protože je používala i Rudá armáda, tak nějaké rudoarmějci vyměnili v Česku za pálenku....:-))

bzzz
6. června • 14:26

Nekolik pidi-fotek a uplne treba chybi model s navarenym rezakem (ochranou proti natazenemu) dratu.

Rokyta ex Acz
6. června • 17:16

Dyť to pak byla v praxi jen naostřená tyčka ne? Dneska kdyby jsi čistě teoreticky chtěl na auto něco jako „napichovač koblih“ ,tak by si s tím N-cap neporadilo. Leda tak upravit traktor z Jen počkej zajíci, co chytal do kleštin slepice. Které pak vypadávaly vzadu zaklecované hihi. Kouzlo Willyse bydlo podle mě něco jak V3Ska, jednoduché auto stvořené pro daný účel a hotovo. Jakmile se konstruktér začne moc rozmýšlet, je to přešlechtěné. To tu marketér, tu optimizace a je to pak k ničemu.

jean
6. června • 18:33

Prave Willis je vysledok masivnej optimalizacie a prilisneho rozmysleni konstruktera... Inak by sa nedostali na tu cenu a jednoduchu vyrobu.

Rokyta ex Acz
8. června • 13:23

Udělaný účelově a hlavou a úsporně není optimalizace dnešními měřítky. Dneska se šťárá do hotového bez základních technický znalostí souvislostí. Udělá se jen simulační test, jakmile ten vyjde, někdy opakovaně a vybere a zdokumentuje se ten pokud kdy to zrovna padlo a tradá do výroby. Dneska to musí přežít uvedení na trh, někdy u těch co tomu nerozumí záruku. Dál už nezájem o druhém majiteli ani nemluvě.

JirkaX
6. června • 15:37

je to západní propaganda..

iii
6. června • 16:52

Zato ty jsi vychodni vystavni exemplar trolla 😊

abc
6. června • 19:11

Vizitka neschopné redakce.

E15
6. června • 17:30

trotla :-D

Doporučujeme

Články odjinud