Jeepů zůstalo v Evropě docela dost. A protože je používala i Rudá armáda, tak nějaké rudoarmějci vyměnili v Česku za pálenku....:-))
Nekolik pidi-fotek a uplne treba chybi model s navarenym rezakem (ochranou proti natazenemu) dratu.
Dyť to pak byla v praxi jen naostřená tyčka ne? Dneska kdyby jsi čistě teoreticky chtěl na auto něco jako „napichovač koblih“ ,tak by si s tím N-cap neporadilo. Leda tak upravit traktor z Jen počkej zajíci, co chytal do kleštin slepice. Které pak vypadávaly vzadu zaklecované hihi. Kouzlo Willyse bydlo podle mě něco jak V3Ska, jednoduché auto stvořené pro daný účel a hotovo. Jakmile se konstruktér začne moc rozmýšlet, je to přešlechtěné. To tu marketér, tu optimizace a je to pak k ničemu.
Prave Willis je vysledok masivnej optimalizacie a prilisneho rozmysleni konstruktera... Inak by sa nedostali na tu cenu a jednoduchu vyrobu.
Udělaný účelově a hlavou a úsporně není optimalizace dnešními měřítky. Dneska se šťárá do hotového bez základních technický znalostí souvislostí. Udělá se jen simulační test, jakmile ten vyjde, někdy opakovaně a vybere a zdokumentuje se ten pokud kdy to zrovna padlo a tradá do výroby. Dneska to musí přežít uvedení na trh, někdy u těch co tomu nerozumí záruku. Dál už nezájem o druhém majiteli ani nemluvě.
je to západní propaganda..
Zato ty jsi vychodni vystavni exemplar trolla 😊
Vizitka neschopné redakce.
trotla :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.