Tak jestli to někdo myslí s řízením vážně a není pouhý pozér s levou rukou opřenou o dvěře v autě s DSG, tak jednoznačnou volbou na svezení po okreskách či okruhu je I20N. Podle zahraničních testů je I20N možná jeden u nejlepších hothatchů roku 2021. Kvalitu aut neporovnávám, porovnávám pouze čistě řidičské zážitky ( ježdění rychle po dálnici opravdu nezařazuju mezi řidičské zážitky:-))
99,9% majitelu hh se na okruh nikdy nepodiva. Pouziva to jako dejly kar. Jezdi za 6 litru a o tom jak to jezdi super na okruhu maximalne hujeri na diskuzich. HH neni o okruhu ale o dennim zivotu s mirne sviznym autem. Super na nakupy. Na vozeni decek do skolky apod. A to proste hyundai neumi jako vw. Ze mozna vyhraje na nejakem okruhu? A koho to realne zakima krom frustratu co nemaji na to si to gti zaplatit. Jinak je zajimave ze ti co to s jizou mysli vazne (okruhove zavody, vrchy, rallye..) pouzivaji v podstate automaty resp sekvence a ne manualy. No proc asi.. no protoze je to rychlejsi a ocividne jim to neubira ani na ovladatelnosti. Hyundai ma ten problem ze nema jediny schopny automat. Vse desne a pomale tak jim ani nezbyva nez tam cpat manualy coz je pro maximalni jizdi vykony vzdy horsi volba.
Tobě tedy musí ten Hyundai hodně ležet v žaludku, že se tak namáháš s takovýmto elaborátem, až z toho celý roztřesený nasekáš ve svém "proslovu" tolik chyb. A jinak, Shimi má pravdu.
Tos mi to nandal
Ty sis to nandal sám, ani o tom nevíš.
Chapu. Mels desnou potrebu neco rict. Nevedel jsi co, ale ta pozreba to nandat byla velmi silna. Tak jsi typicky zacal resit to podstatne a to gramatiku. Jooo jak necekane. Zrejme mne to melo rozlozit. Kdyz myslis. Bud spokojen.
Nechápeš evidentně nic. Tak jestli umíš číst, tak to podstatné, co jsem začal řešit, je Hyundai a tvůj mindrák z něj. Vzhledem k tomu, co jsi předvedl v diskuzi se Shimim, tak to se už u tebe vůbec ničemu nedivím, tedy, že nechápeš psaný text. A k čemu je ta nesmyslná dedukce na závěr. To tak píšeš všem, co s tebou nesouhlasí?
Proto bych ty internety zrušil, bo na světě je stejně 80% dementů a o těch chytrých si myslí, že jsou dementi oni :) z toho si nic nedělej goes, ja tě plně chápu, to je boj s větrnými mlýny s těmi troly tady, na to je jediný recept, zavřít prohlížeč a přitom smazat historii :D
Tak to je masakr:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-)):-)):-)):-)):-)) Napiš prosím ještě nějaké moudro:-D:-D:-D:-D
Poraď jaké???
Třeba jak si koupit karavan :D :D😂
Myslíš že je v tom taky expert? 😀😀
Jednoznačně. Ten je ve všem. 😀😀😀😀😀😀😀
Ty jsi ale vůl 😀😀😀😀😀
Sám seš vůl 😁😁😁😁
Souhlas, jenže realita většiny majitelů je taková, že budou jezdit v hustém provozu, takže automat. Jinak jsem měl možnost se svézt v 911 s automatem po klikaté a kopcovité okrese. Jízda byla skvělá, automat vůbec na sportovnosti a radosti z řízení neubíral. Je to o stylu vozu, třeba do mx5 bych automat asi nechtěl.
by mně zajímalo, zda i prodají ... když jsem jej loni na začátku roku chtěl, tak dlouhá dodací lhůta (nejméně 9 měsíců) a pak úplně stáhli z prodeje
gétéíčko.. můžu si pro něj hned jít.. poněvač mám vyděláno a našetřeno jako shimi. Aleee jedno takové..trochu jiné už mám a jsem brutálně spokojen. B-] ..a penízky si tedy budu raději nadále střádati;-)
Jenomže to GTI stojí podobně, nebo úplně stejně jako loňský rok, než ho stáhli z konfigurátoru. A kupodivu po ojetých kouscích se jen zapráší.
A hlavně stojí podobně jako golf gti VI s podobně silným motorem a trochu horšími parametry. Takže cajk,
Za 670 s dnes již "legendárním" DSG? Jo, tak ten byl dobrej :-D Za 600 je k mání i20N s manuálem a za 700 i30N s manuálem a 2.0T - 184 kW, tady není co řešit. Germáni, a české zastoupení, se už dočista pomátli. A zaříznutí Fabie kombi to už jenom dokresluje.
Ja to vidim obracene. podle me za tech 700k vybavenejsi i20N nema sanci. Polo ma za ty penize vetsi a mirne silnejsi motor, automat a matrix svetla (ty Hyundai neumi).Manual jedou je bychari ... zakaznici kupodivu moc ne.
A co si tak nejprve pořádně přečíst, na co reaguješ, ať nepíšeš hlouposti. Shimi píše i20N za 600 a i 30N za 700. Bychři? Já mám také radši manuál a moji kamarádi také vlastní auta s manuálem. Nepiš zákazníci, piš o sobě.
Pár českých Pepíků co díky celoživotnímu pochlastávání ztratili elasticitu myšlení a zůstávají ve svém světě 80.let nikoho nezajímají. Prodejní čísla jsou jasná.
To píšeš o sobě a ztrátě schopnosti používat manuální převodovku, že bez automatické převodovky se nepohneš kupředu? Kdo zvládá manuální převodovku, ten nemá problém s automatem. Horší je to obráceně, to je ta ztráta elasticity, jak píšeš. A jinak, asi máš bohaté zkušenosti s tím celoživotním pochlastaváním, Pepíku, když to tak umně popisuješ.
A napadlo tě někdy, že kromě cca 30% ztráty výkonu manuál vs. DSG (nebo ty umíš řadit o 3 dolů? jooo sorry to vlastně umí každý, proto jsou ty auta po 15k na odpis :D) se prodejní většina nechce "srát" 90% cesty se stupidním manuálem, aby prožil 10% zakvedlání si při střihnutí pár výjezdů? :D OMG
Plpp
To je takova nemoc. Kdyz na neco nemam tak z toho na co mam delam zazrak abych si svou volbu obhajil. Nevim co je spatne si priznat “nemam na vw koupim si korejce. Je sice levnejsi ale taky za to dostanu horsi kvalitu a horsi produkt” to je proste fer a nic na tom neni. Taky nemam na Ferrai tak nebudu vypisovat ze skoda ze desetinu je to stejne…
Jelikož stojí takřka stejně, tak to nebude o ceně a o tom na co máš nebo ne (nám je asi stejně jedno na co máš). Takže je to čistě o tom v čem třeba já budu radši jezdit, ale máš pravdu, je to taková nemoc, za vším vidět jen peníze nebo nedejbože hodnotit folkse jako hodnotnější auto, k tomu taky už dávno není důvod.
By mě zajímalo kdy došlo k tomu zlomu že německý auto není hodnotnejsi než korejský, nebo i rumunský?
Rumunské atouna úrovni folkse? No to budeš asi ztěžka obhajovat. Ale máš právo na svůj názor 😁
Já si určitě nemyslím co mi podsouvas to sis špatně přečetl.
Nebo jednoduše, v čem je podle tebe vyšší hodnota folkse?
To ví každej, fauve si kupuješ s radostí pro korekce nebo rumuna jdes že zoufalství.
:-D:-D:-D takže subjektivní omezenej pohled blábol bez argumentů, ono asi taky nic jiného nenajdeš. To je jako říct, přece nepůjdeš do německýho poruchovýho a předraženýho krámu, co berou jen lidi co si neumí vybrat, když můžeš koupit japonce.
Já podsouvám, ale ty je z nějakého důvodu zmiňuješ. Tak jak tě to napadlo. Skoro to vypadá, že je podsouváš ty 😄
Jasně goesi, nemám na Polo za 670, ale mám na i30N za 700. Takhle se střelit rovnou do palice vyžaduje už opravdu lobotomii. Za těch 20 let co sem chodím, jsem tu už několikrát vysvětloval, jak se na problematiku cen dívám. Vůbec to není o tom mám na to/nemám na to, mně šlo, jde a vždy půjde o princip. Nemám rád, když si ze mě kdokoliv dělá bezdůvodně dojnou krávu. Víme? A mimochodem, těch Pol bych si mohl za hotové koupit hned několik, to jenom pro dokreslení mé finanční situace. Princip goesi, princip, to je oč tu běží. Polo si tu cenu v mém vidění světa neobhájí i kdyby se na ráfky stavělo.
Jdi si vyma**** nad těma korejcema, napadlo tě někdy, že někdo nechce velký krám typu i30N a nepotřebuje jezdit jak dement 200 v 50ce a něco si dokazovat? A třeba taky nesnáší zrkryplené nalepené tablety s rozlišením 2x1 na palubovce a jako bonus žárovkové blinkry z 20tých let? Ale tak jooo kup si i30N a jezdi s tím jak dement, není problém, ale vážně tady ty imbecilní odpovědi mě dokážou vytočit... Jestli je 670k pro tebe hodně, tak nevím co řekneš na ten stejný motor v A1 S-line za 1,2M a taky jsem si ho koupil a bylo mi to úplně u prdele a bo co? Bo S-Line interiér a infotainment co má hlavu a patu, napadlo tě někdy, že pro někoho může být tohle argument ke koupi? Polo asi nebude stát 500k s dvoulitrem a A1 800k, pak bychom rovnou mohli zrušit všechny prémiovky a poloprémiovky a prodávat sanchjongy nebo jak se ty čínské krámy jmenujou. Třeba používat občas mozek. A člověk co má na několik GTI si asi fakt koupí i30N :D to je gól sezóny, tak s mozkovou obrnou možná :) To bych si asi koupil RS3 a nemlel tu zcestné věci, takže se vrať k pásu a vylešti si i30N 1.24 :D
Pokud srovnavas o tridu mensi a o tridu slabi Polo s i30 tak to je presne o tom, co pisu. Proste nemas na adekvatni konkurenci i30tky v podobe Golfu GTI, tak si koupis i30N, coz neni az tak spatne a nekvalitni auto a zacnes si to srovanvat s o tridu mensim Polem a na tom zacnes ukazovat, ze mas na to stejne a je to stejne.Ano souhlasim, ze kazdy druhy je tu virtualni milionar, co si muze tech aut koupit dvacet a zrovna z nejakeho duvodu to neudela. Proste nemas na nakup konkurenta, tak z korejce delas neco, co je "stejne" a je to takove sebeobelhavani. Ale znovu opakuji, ze to chapu, ze to tak lidi delaji, protoze priznat si, ze proste Dacie nebo Hyundai jedno jsou je slozite.
Tak ono hlavně i30N na limitu srovnávat s totálně poddimenzovaným 2.0TSI z Golfa R je úplně na palici, stačí přehrát mapu na 250k a 420nm, případně to dalšími lehkými úpravami vyhnat ještě výše a pak se může i ta i30N o 150kg těžsí stavět na zadní a dostane řádně napráskáno, takže urgement výkonové třídy není žádný. Chtěl bych vidět za peníze Pola GTI reálného konkurenta s dvouspojkou, samozřejmě, že není, takže nevím vůbec o čem je tady ta celá diskuze. Zase jenom lepení mindráků korejských fanbojů :) Ještě dodám, že jsem svého času taky nad i30 uvažoval a nic proti nim nemám, ale kvalita tam prostě není. Golf GTI MK8 má navíc odporný předek a žalostný infotainment, což může být taky důvod proč si zvolit Polo, pokud nepotřebuji/nechci "velké" auto.
goes: Opět střelba do vlastní makovice, dneska nemáš den. Odkud jsi vydedukoval, že ta auta srovnávám? Já pouze poukazuji na fakt, co za podobnou cenu nabízí konkurence, to je celé. O žádném srovnávání není řeč. Nicméně to, že nepatříš mezi nejostřejší tužku v penálu, vím dávno. Takže to nepochopení textu z tvé strany je tak nějak v normě. A k tomu virtuálnímu milionáři. Neprojektuj si svou finanční situaci do mé osoby a už vůbec se nesnaž filozofovat, působí to vážně směšně. To jenom k tomu sebeobelhávání a chápání čehosi.
Tak hlavne ze ty mas den kdyz Jen tim potvrzujes co rikam. Si koupi i30 proto ze proste na golf gti nema a nekdo na diskuzi vytahne ze polo gti je konirent i30 a ze stoji stejne. Takze proste majitel i30 si bude sve auto srovnavat s polem aby na tomnukazal ze ma to stejne a nema na gti golf. Fajn. Diky moc zas to uznal.
Pokuď jen schválně trolíš, tak to je tvůj problém, ale jestli to, co tady předvádíš myslíš vážně, tak bych vážně uvažoval o léčbě.:-)):-)) Mně přijde, že jsi snad vožralej podle tvého posledního příspěvku:-)):-))
Alespon si zmen IP at to modi a admini nevidi….
goes: Ty budeš nějaké goesovo alterego, ne? Že už se ti pletou i písmenka a slovosled. Už to nehul, draku. Noc je ještě daleko.
Ale jo zaver klasicky. Cekal jsem nejaky osobni vypad uprimne drive ale co uz. Tak uzivej si ten virtualni majetek a nic si z toho nedelej ze i30 srovnavas s o tridu mensi konkurenci
To není o žádných závěrech goesi, já k tobě nemám žádnou zášť. Ostatně jako k nikomu jinému. Ale když někdo začne plácat mimo mísu, tak se holt musím ozvat, přes to u mě nejede vlak. To jen k tomu tebou stále omílanému nesmyslu o porovnávání, přitom nikdo nikde nic neporovnává. Děláš tím ze sebe akorát hňupa, jestli ti to nedochází. A jiný nick, než ten co mám, jsem za těch 20 let, co sem chodím, nikdy nepoužil. Toliko k té tvé narážce na diskuzního kolegu níže.
Musím souhlasit, nenapadá mě důvod proč si Polo vybrat ve srovnání s I20.
Mě jich napadá tak 10 :)1) prašivý korejec2) výbava a kvalita úplně někde jinde3) zadek i20N tragédie4) kdo chce dnes manuál? :D5) komfort i20N tragédie6) infotainment total tragédie7) aplikace total tragédiea tak bych mohl pokračovat dáleok, když budeme polemizovat nad nějakým nejezditelným extrémem na české prašivé cesty, pak je i20N úplně skvělá volba, kdo chce ale daily car, tak netuším, kdo může hejtovat cenu 670k za motor defacto z golfa R a hodně dobrou výbavu... ale tak prosím klidně si kupte třeba za stejné prachy Fabii MC 1.5 TSI :DBTW: k tomu i30N, o těch pár kW více na těžší auto, to bude vážně mega pecka, to to Polo úplně zapráská do země :D hlavně na i30N jsou naprosto luxusní ty žárovkové blinkry, ale tak proti gustu...
důvod No.1 je zdražit na nesmysl, nic neprodat a potom vyřvávat do medií, že zákazníci o spalováky nemají zájem a hybaj do výroby elektroklumpů a nakonec se ploužit 30 km jako v Paříži :-D
servis
Já jsem jeden důvod našel. Polo je na rozdíl od i20 auto.
Takže místo argumentu blábol.
Jasně "chytráku" a i20N je koloběžka. Řekni spolubydlícímu na cimře, ať už ti podobné rádoby vtipné poznámky neradí.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.