Vylepšený Velor-X-Trike si troufá. Míří na americký trh

Poměrně velkou pozornost na sebe minulý rok upoutala firma Motoscoot, která představila novodobý Velorex. Kvůli tomu, že si toto označení nechal zaregistrovat kdosi z Polska, byl výrobce nucen použít náhradní jméno Velor-X-Trike.

Klepněte pro větší obrázek
Novodobý Velorex má především kvůli bezpečnosti pevnou karoserii.

Každý vůz je stavěn na zakázku a každý kus je naprostý originál. Zákazník si sám určí všechno možné od barvy karoserie až po motor, který chce ve svém exempláři mít. Vůz má mít pevnou karoserii, nicméně se uvažuje o variantě alespoň zčásti potažené plátnem. Tak asi takový byl vstup současného Velorex na trh, jenže tím celý projekt nekončí.

Za uplynulý rok bylo postaveno několik kusů a hlavně se intenzivně pracovalo na vylepšení první verze. V současnosti už je k dispozici dokonalejší Velorex, který má úplně novou karoserii, zapracovalo se na interiéru a vylepšen byl také podvozek. Kromě toho se výstavní prototyp představí s jiným, blíže nespecifikovaným motorem. První verze měla doslova pár centimetrů za sedačkami uložený motor Honda o výkonu 150 koní.

Motoscoot už delší dobu plánuje expanzi na americký trh. V současnosti se situace kolem vstupu do USA pohnula a výrobce již jedná s investorem. S uvedením Velorexu na nový trh pomohou také studenti Texaské univerzity, kteří na toto téma vypracují studii. Nechme se překvapit, jak to celé dopadne. 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků