Vylepšený Renault Koleos má české ceny. SUV dostalo pod kapotu nově i třináctistovku

Jiří  |  10. 01. 2021 14:38

EU Peklo!!!!!
Když už dám za auto 850 tisíc, tak by snad mohlo něco vydržet. Třináctistovka s dvouspojkovým automatem co táhne 16 metráků? Hodně štěstí hlupákům co si to koupí.

Navrhuji co nejdřívější vývoz do USA - amíci si málo váží té možnosti koupit si ve velkém autě normální motor co něco vydrží.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 14:47

Porad lepsi 1.3 /4valec nez 1.0/3hrnky
Takze z nouze cnost ,ale samozrejme je to ubohost. Uz jen z principu mi 3 litrovy moror podladeny na 150 koni bude slouzit na veky veku pri spotrebe nepatrne vyssi nez nadupane malorazky s zivotnosti jepice.
O zvukove lahodnosti a jizdnim komfortu nehlede.
Proste EU je jen banda blaznu a ekoteroristu . Zadnou logiku jejich pocinani nema . Krom osobniho politickeho zajmu - nezavislost na rope. Takze cela EU je brana jako valecna zona . A ve valce jsou obeti - v tomto pripade motoriste . Ztraty ve valce povoleny.....

Odpovědět  |   | 
.  |  10. 01. 2021 15:10

Skoro Ti závidím jednoduché vnímání světa. Jinak je bezva, že jsi Einstein stojařiny. Ani strojní inženýr s celoživotní praxí by nebyl schopen střelit na základě objemu a typu převodovky, zda to vydrží nebo ne.

Odpovědět  |   | 
J  |  10. 01. 2021 16:36

Závidíš správně, jen ze špatného důvodu. Zkušenosti říkají, že dvouspojky nepatří mezi nejkvalitnější automaty a to samé s oturbenými malorážkami ještě k tomu ve velkém autě.

Odpovědět  |   | 
.  |  10. 01. 2021 19:58

To bych neřekl, ale dobrá. Fakt je ten, že Renault je mainstream. S těmito vozy dáš 60-150tis km a jde pryč. To snad vydrží, ne? A dále, pokud máš na vůz speciální požadavky, připlatíš si za motor a nebudeš si kupovat základní. Na odvoz dětí do školy naprostý ideál s nízkými provozními náklady, na tahání jachty si dáš naftu. Jestli jsi náročný zákazník, pravděpodobně kupuješ nějaké V6 s hdm za dvoj až trojnásobnou cenu Renaulta a pak nechápu proč tě Renault tak vzrušuje.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 16:36

Při Tvé inteligencí ti závidím, že dokážeš psát.
Závist za závist.

Odpovědět  |   | 
homer  |  10. 01. 2021 17:48

Máš standardně pětiletou záruku a pak to pošleš dál, dyl stejně nikdo s autem - notabene s renckem nevydrží.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 18:14

Pokud zaruku odjezdis ,pohoda.
Jinak zaruka se vztahuje na tak nepodstatne dily,ze je to vysmech.
Podstatne a drahe dily jsou zahrnuty do spotrebniho a tim padem si to platis.
Nizka cena pri nakupu noveho vozu je nasledne velice draze doplacena na nutnem autorizovanem servisu. Neskutecne penize za 5 anebo 7 let ,jen si to spocitejte sami.

Odpovědět  |   | 
homer  |  11. 01. 2021 04:21

spotrebka je spojka u manualu ne automat - tam máš záruku přesně podle smlouvy roky/najezd

Odpovědět  |   | 
/™\  |  11. 01. 2021 06:08

Tak se poptej lidí,co to zkoušeli.
Špatně užívání,vina řidiče atd .....
Více méně záleží,jak se v servisu vyspali. A nejen převodovky.

Odpovědět  |   | 
homer  |  11. 01. 2021 07:47

Jak jde zkurvit automat? Normálním pouzivanim vyloučeno - musela by tam být výrobní závada a to načte ŘJ

Odpovědět  |   | 
.  |  11. 01. 2021 08:35

Tak jsme se dozvěděli, že v průměru asi tak 5. majitel u ojetého vraku bude muset provést repasy za 40tis. No to je přímo kriticky poruchové, skandál. Komediante.

Odpovědět  |   | 
JK  |  11. 01. 2021 14:49

Francouzům to teď obecně kreslí. U Talismanu sem si říkal, že vzali Passat a udělali z něj hezké auto. Jen teda interiéry jim nejdou. Ale ten downův syndrom, co se rozmáhá pod kapotou to je k pláči.

Odpovědět  |   | 
variant  |  14. 01. 2021 09:13

Opravte si v tabulce zrychleni a max. rychlost.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 52 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat