Opravte si v tabulce zrychleni a max. rychlost.
Francouzům to teď obecně kreslí. U Talismanu sem si říkal, že vzali Passat a udělali z něj hezké auto. Jen teda interiéry jim nejdou. Ale ten downův syndrom, co se rozmáhá pod kapotou to je k pláči.
EU Peklo!!!!!Když už dám za auto 850 tisíc, tak by snad mohlo něco vydržet. Třináctistovka s dvouspojkovým automatem co táhne 16 metráků? Hodně štěstí hlupákům co si to koupí.Navrhuji co nejdřívější vývoz do USA - amíci si málo váží té možnosti koupit si ve velkém autě normální motor co něco vydrží.
Máš standardně pětiletou záruku a pak to pošleš dál, dyl stejně nikdo s autem - notabene s renckem nevydrží.
Pokud zaruku odjezdis ,pohoda. Jinak zaruka se vztahuje na tak nepodstatne dily,ze je to vysmech. Podstatne a drahe dily jsou zahrnuty do spotrebniho a tim padem si to platis. Nizka cena pri nakupu noveho vozu je nasledne velice draze doplacena na nutnem autorizovanem servisu. Neskutecne penize za 5 anebo 7 let ,jen si to spocitejte sami.
spotrebka je spojka u manualu ne automat - tam máš záruku přesně podle smlouvy roky/najezd
Tak se poptej lidí,co to zkoušeli.Špatně užívání,vina řidiče atd .....Více méně záleží,jak se v servisu vyspali. A nejen převodovky.
Jak jde zkurvit automat? Normálním pouzivanim vyloučeno - musela by tam být výrobní závada a to načte ŘJ
https://www.portalridice.cz/clanek/nejcastejsi-zavady...
Tak jsme se dozvěděli, že v průměru asi tak 5. majitel u ojetého vraku bude muset provést repasy za 40tis. No to je přímo kriticky poruchové, skandál. Komediante.
Skoro Ti závidím jednoduché vnímání světa. Jinak je bezva, že jsi Einstein stojařiny. Ani strojní inženýr s celoživotní praxí by nebyl schopen střelit na základě objemu a typu převodovky, zda to vydrží nebo ne.
Při Tvé inteligencí ti závidím, že dokážeš psát.Závist za závist.
Závidíš správně, jen ze špatného důvodu. Zkušenosti říkají, že dvouspojky nepatří mezi nejkvalitnější automaty a to samé s oturbenými malorážkami ještě k tomu ve velkém autě.
To bych neřekl, ale dobrá. Fakt je ten, že Renault je mainstream. S těmito vozy dáš 60-150tis km a jde pryč. To snad vydrží, ne? A dále, pokud máš na vůz speciální požadavky, připlatíš si za motor a nebudeš si kupovat základní. Na odvoz dětí do školy naprostý ideál s nízkými provozními náklady, na tahání jachty si dáš naftu. Jestli jsi náročný zákazník, pravděpodobně kupuješ nějaké V6 s hdm za dvoj až trojnásobnou cenu Renaulta a pak nechápu proč tě Renault tak vzrušuje.
Porad lepsi 1.3 /4valec nez 1.0/3hrnkyTakze z nouze cnost ,ale samozrejme je to ubohost. Uz jen z principu mi 3 litrovy moror podladeny na 150 koni bude slouzit na veky veku pri spotrebe nepatrne vyssi nez nadupane malorazky s zivotnosti jepice. O zvukove lahodnosti a jizdnim komfortu nehlede. Proste EU je jen banda blaznu a ekoteroristu . Zadnou logiku jejich pocinani nema . Krom osobniho politickeho zajmu - nezavislost na rope. Takze cela EU je brana jako valecna zona . A ve valce jsou obeti - v tomto pripade motoriste . Ztraty ve valce povoleny.....
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.