Vylepšený Renault Koleos má české ceny. SUV dostalo pod kapotu nově i třináctistovku

15 komentářů

variant
14. ledna • 9:13

Opravte si v tabulce zrychleni a max. rychlost.

JK
11. ledna • 14:49

Francouzům to teď obecně kreslí. U Talismanu sem si říkal, že vzali Passat a udělali z něj hezké auto. Jen teda interiéry jim nejdou. Ale ten downův syndrom, co se rozmáhá pod kapotou to je k pláči.

Jiří
10. ledna • 14:38

EU Peklo!!!!!
Když už dám za auto 850 tisíc, tak by snad mohlo něco vydržet. Třináctistovka s dvouspojkovým automatem co táhne 16 metráků? Hodně štěstí hlupákům co si to koupí.Navrhuji co nejdřívější vývoz do USA - amíci si málo váží té možnosti koupit si ve velkém autě normální motor co něco vydrží.

homer
10. ledna • 17:48

Máš standardně pětiletou záruku a pak to pošleš dál, dyl stejně nikdo s autem - notabene s renckem nevydrží.

/™\
10. ledna • 18:14

Pokud zaruku odjezdis ,pohoda.
Jinak zaruka se vztahuje na tak nepodstatne dily,ze je to vysmech.
Podstatne a drahe dily jsou zahrnuty do spotrebniho a tim padem si to platis.
Nizka cena pri nakupu noveho vozu je nasledne velice draze doplacena na nutnem autorizovanem servisu. Neskutecne penize za 5 anebo 7 let ,jen si to spocitejte sami.

homer
11. ledna • 4:21

spotrebka je spojka u manualu ne automat - tam máš záruku přesně podle smlouvy roky/najezd

/™\
11. ledna • 6:08

Tak se poptej lidí,co to zkoušeli.
Špatně užívání,vina řidiče atd .....
Více méně záleží,jak se v servisu vyspali. A nejen převodovky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
11. ledna • 7:47

Jak jde zkurvit automat? Normálním pouzivanim vyloučeno - musela by tam být výrobní závada a to načte ŘJ

.
11. ledna • 8:35

Tak jsme se dozvěděli, že v průměru asi tak 5. majitel u ojetého vraku bude muset provést repasy za 40tis. No to je přímo kriticky poruchové, skandál. Komediante.

.
10. ledna • 15:10

Skoro Ti závidím jednoduché vnímání světa. Jinak je bezva, že jsi Einstein stojařiny. Ani strojní inženýr s celoživotní praxí by nebyl schopen střelit na základě objemu a typu převodovky, zda to vydrží nebo ne.

/™\
10. ledna • 16:36

Při Tvé inteligencí ti závidím, že dokážeš psát.
Závist za závist.

J
10. ledna • 16:36

Závidíš správně, jen ze špatného důvodu. Zkušenosti říkají, že dvouspojky nepatří mezi nejkvalitnější automaty a to samé s oturbenými malorážkami ještě k tomu ve velkém autě.

.
10. ledna • 19:58

To bych neřekl, ale dobrá. Fakt je ten, že Renault je mainstream. S těmito vozy dáš 60-150tis km a jde pryč. To snad vydrží, ne? A dále, pokud máš na vůz speciální požadavky, připlatíš si za motor a nebudeš si kupovat základní. Na odvoz dětí do školy naprostý ideál s nízkými provozními náklady, na tahání jachty si dáš naftu. Jestli jsi náročný zákazník, pravděpodobně kupuješ nějaké V6 s hdm za dvoj až trojnásobnou cenu Renaulta a pak nechápu proč tě Renault tak vzrušuje.

/™\
10. ledna • 14:47

Porad lepsi 1.3 /4valec nez 1.0/3hrnky
Takze z nouze cnost ,ale samozrejme je to ubohost. Uz jen z principu mi 3 litrovy moror podladeny na 150 koni bude slouzit na veky veku pri spotrebe nepatrne vyssi nez nadupane malorazky s zivotnosti jepice.
O zvukove lahodnosti a jizdnim komfortu nehlede.
Proste EU je jen banda blaznu a ekoteroristu . Zadnou logiku jejich pocinani nema . Krom osobniho politickeho zajmu - nezavislost na rope. Takze cela EU je brana jako valecna zona . A ve valce jsou obeti - v tomto pripade motoriste . Ztraty ve valce povoleny.....

Doporučujeme

Články odjinud