Vylepšený Hyundai i30 N má české ceny. V akci je teď výhodnější i s automatem

Ostrý hatchback je nadále dostupný v několika variantách, které teď rozšiřuje i možnost dvouspojkového automatu.

Modernizovaný hot hatch Hyundai i30 N se nám představil již loni v září, teprve nyní ale české zastoupení automobilky odhaluje oficiální ceník. Dvě varianty naladění zůstávají, stejně jako dostupnost karoserie Fastback. S uvedením na trh pak Hyundai spouští akci Jarní prémie, která bez ohledu na zvolenou variantu zvýhodňuje „enko“ o 40.000 Kč.

Základem i30 N tedy zůstává slabší specifikace s přeplňovaným čtyřválcem 2,0 T-GDI o síle 250 koní (184 kW) a točivým momentem 353 N.m ve spojení s manuálním šestikvaltem. V rámci současné akce tak začíná hot hatch na ceně 699.990 Kč. Výchozí i30 N jezdí na 18palcových kolech a nejsou pro ni dostupné příplatkové pakety (viz níže).

Hyundai Kona N oficiálně: Správně ostrý crossover má 280 koní, umí až 240 km/h

Hyundai Kona N oficiálně: Správně ostrý crossover má 280 koní, umí až 240 km/h

Atraktivnější je tedy výkonnější specifikace i30 N Performance, která navíc po modernizaci povýšila na 280 koní (206 kW) a točivý moment 392 N.m. S manuální šestistupňovou převodovkou startuje od akční ceny 769.990 Kč. Navíc standardně přidejte 19palcová kovaná kola, elektronicky řízený diferenciál s omezenou svorností, silnější brzdy, aktivní klapku ve výfuku a vzpěru v zavazadlovém prostoru.

Hlavní novinkou modernizace i30 N byl ale příchod možnosti dvouspojkové osmistupňové převodovky DCT. Ta je dostupná výhradně pro silnější verzi Performance za dalších 50.000 Kč, cenovka hot hatche se tak může posunout na akčních 819.990 Kč. A pokud byste raději stylovější karoserii Fastback, k výše uvedeným cenám a variantám přidejte extra 20.000 Kč.

Hyundai Tucson Plug-in Hybrid má české ceny. 265 koní v akci tlačí pod 900.000 Kč

Hyundai Tucson Plug-in Hybrid má české ceny. 265 koní v akci tlačí pod 900.000 Kč

Z příplatků lze zmínit například speciální laky karoserie Performance Blue a Shadow Grey (16.900 Kč). Výhradně pro verzi Performance jsou poté určeny pakety Sport (speciální skořepiny s osvětleným logem N a čalounění kůže/Alcantara) a Everyday (sportovní elektricky nastavitelná sedadla s pamětí pro řidiče, čalounění kůže/semiš a bederní opěrka v sedadle spolujezdce). Oba pakety vyjdou na 30.000 Kč a nelze je kombinovat. Jen s těmito pakety je nakonec dostupné za 25.000 Kč panoramatické střešní okno.

Hyundai i30 N (2021): Nabízené varianty a české akční ceny 
Hatchback Akční cena
i30 N 2,0 T-GDI (184 kW, 6M) 699.990
i30 N Performance 2,0 T-GDI (206 kW, 6M) 769.990
i30 N Performance 2,0 T-GDI (206 kW, 8DCT) 819.990
Fastback  
i30 N 2,0 T-GDI (184 kW, 6M) 719.990
i30 N Performance 2,0 T-GDI (206 kW, 6M) 789.990
i30 N Performance 2,0 T-GDI (206 kW, 8DCT) 839.990
Akční ceny jsou zvýhodněním 40.000 Kč pro všechny varianty modelu.

Hyundai i30

Hyundai i30 se prezentuje jako české auto. A proč také ne, vždyť se vyrábí v Nošovicích. Hyundai i30 patří k nejprodávanějším vozům nižší střední třídy v ČR. Oblibu si získal především cenovou dostupností.

Cena, výbava, technická data •  Minitest Hyundai i30 N Project C • Hyundai i30 N Line • Minitest Hyundai i30 N Performance • Test Hyundai i30 N Fastback • Minitest Hyundai i30 kombi

TEST Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI (147 kW) DSG: Palba z černé pistole

Volkswagen Golf GTD

Po testech Volkswagenů Golf GTE a GTI tady máme tu zřejmě nejméně sportovní variantu GTD. Ačkoliv to není sporťák, svůj smysl v nabídce rozhodně má.

14.  5.  2021 | Richard Herbich | 10 příspěvků
Řídili jsme nové Porsche Taycan Cross Turismo: Letí na silnici, dovádí v terénu!

Porsche Taycan Cross Turismo

Dostali jsme příležitost vyzkoušet nový přírůstek do elektrické rodiny Porsche Taycan. Je praktičtější a neztratí se ani mimo zpevněné cesty.

12.  5.  2021 | Stanislav Kolman | 5 příspěvků
TEST Subaru Forester 2.0ie-S ES Sport: Pozor, vezu rybičky!

Subaru Forester ES Sport

Subaru Forester se nyní prodává i ve verzi Sport. Nečekejte ale žádné turbohrátky, tohle je hraní si s barvičkami.

9.  5.  2021 | Vladimír Kadera | 2 příspěvky