Vylepšená Toyota Land Cruiser má české ceny. Vážně potřebujete Range Rover?

25 komentářů

Eurohujer
28. září • 19:07

Souhlas s pipinkama ohledne Q7 a podobnych disko SUV. LC je pro lidi kteri potrebuji mit funkcni auto stovky ci tisice kilometru od servisu to se v Evrope tezko stane. Pro machry je tu to beemve a audina za tri mice protoze na to maj a na schuzkach na pumpach to vypada dobre.

Johny HD
20. října • 15:22

Přesně, srovnává se tu nesmyslně nesrovnatelné. Ty BMW,Audi a Mercedesy jsou SUV (tedy vlastně luxusní kombíky se zlepšenou průchodností, ale častý pobyt v terénu je mechanicky odrovná), kdežto Toyota je čistokrevný teréňák s nosným rámem, byť uvnitř s interiérem luxusního osobáku. To je asi jako srovnávat opancéřované vládní limuzíny s BVPéčkem.

Arnošt
25. září • 7:21

Na živo nevypadá tak strašně. Design má něco do sebe, dokonce si myslím, že je přesně ke svému účelu. Vemte si zákazníka, majitel farmy v Argentině. Ten to bude mít pochopitelně s V8. Bude s tím jezdit blátem, kamením, 5-10let, Pak to nechá ve stodole jako nouzový erár pro ostatní a bude třeba sloužit různým zaměstnancům ještě dalších 20let. Rozvrzaná plečka, která spolehlivě dovoze kamkoliv, bláto a mráz nevadí. A tenhle design sovětského gazíka bude i za 30 let v pohodě.Znám majitele jedné horské chaty v čr. Nadšeně si koupil GLS. V zimě to bylo absolutně marné, nikam se nedostal, navíc interiér ošoupaný a několikrát s poruchou v servisu. Po dvou letech se ho zbavil a koupil Land Rovera a ještě F150. Tak to nějak střídá a je spokojen. Toyota je pracant, ne repre do města, v německé prémii nemá konkurenci.

Allamarein
25. září • 7:34

Tahle Toyota rozhodně nemá ambice být pracant, od toho je Hilux nebo řada J70. Tenhle model se snaží hrát na styl a luxus, ale tomu by měl trošku odpovídat i design a motorizace. Za mě je naopak design hrozný od počátku, měli si spíš vzít inspiraci z J200.

tt
25. září • 12:30

hrozny je aj ten motor, je to traktor
To auto je na ceste hrozne, je fakt viac do terenu, zaroven sa snazi byt luxusne ako premia, ale zaroven ho uplne degraduje ten hrozny motor
Nevadilo by mi to v lada niva, ale toto auto by malo mat minimalne 6valcovy diesel

R.
25. září • 20:11

Kolik let/kilometru s LC jezdíte?

Radim
25. září • 19:16

Zato motor v prémii XC 90 je liga..napříč uložený 4 válec 2.0 :-D

darebak
26. září • 16:43

Zase tie konfabulacie o Volve ako premii? Na Volve nie je premiove nic okrem ceny a peknej koze na sedackach.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
R.
27. září • 12:56

A co je prémiové na BMW? To mi můžete někdo říct? Když vezmu 5 tak interiér skřípe až hrůza... to se v LC za 1/2 ceny nestane... a u Volva má aspoň pocit ze dostanu něco bezpečného...

Tom
25. září • 9:57

Tak hlavně aby si jen nehrál, ale i něco nabízel. Jinak ten inteligent s LC, co jel včera za mnou s HIDama byl úplně super. Světla přesně ve výši očí. Ale hlavně, že má LC, ale na xenony/ledky z výroby už nemá...

Adam
26. září • 5:06

Je pro info Landruiser má bi-led světla a svítí výborně

Kosanovič
25. září • 0:23

Ano, vážně potřebuji Range Rover nebo auta typu X5/X7, Q7/Q8, GLE/GLS, Touareg protože to jsou důstojná auta na silnici a zvládnou i terén. Tohle jsou zamaštěné pracovní montérky možná dobré do Maroka, ale třeba už na dálnici si nimi připadáte jak Zeman na nafukovacím člunu když jej hodí do alpského sešupu. Usmrkaný čtyřválec pak už jen korunuje dílo. Jasně při 60 km/h v tom Maroku dobrý, ale naložený a s těžkým přívěsem na dálnici u nás nebo v Německu zcela nedostatečná motorizace. Tohle u nás využije jen hrstka lidí a podle toho budou vypadat i prodeje, resp. už vypadají.

R.
25. září • 13:13

A můžu vědět, kolik jste strávil kilometrů na za volantem Land Cruiseru? Já víc než 12 let od LC 120. Souhlasím, že současná verze motoru 177 ks je slabá, ale dá se s tím bez problémů jet konstantě i 170 po dálnici v německu.

Joe Doe
25. září • 11:22

S vynimkou RR ani jedno zo spominanych nema ambicie byt proper offroaderom.Navyse, Land Cruiser cieli na uplne ineho zakaznika nez ktokolvek z luxusneho segmentu.

Kosanovič
25. září • 12:18

Ne, ani RR není pravověrný offroad ale SUV. Pravověrný off-road od Land Roveru je Defender. A právě proto je nadpis článku nesmysl, LC rozhodně nedokáže RR nebo další velká luxusní SUV nahradit právě pro své terénní zaměření vykoupené velkými slabinami na silnici (stejně jako třeba ten Difík).

JK
25. září • 10:42

Tak zrovna ty "Xka" jsou dobrý zase spíš pro tepláky a GLE patří spíše mezi nedůstojná auta - asi nejošklivější mercedes všech dob. Současná Q7 vypadá dokonce možná hůř, než tahle Toyota. Mě se ten Land taky nelíbí, ale aktuální Báwa, Q7, nebo ono GLE jsou možná ještě nedůstojnější.

p 22
25. září • 8:35

Ja som ten článok ani nečítal ale hneď som reagoval na nadpis.Presne ako píše Kosanovč napísal autá ako Range Rover,GLE,Touareg,XC 90,Q7 alebo X5 sú úplne inde.Aj tie americké búdy typu Cadillac Escalade vyzerajú ďaleko modernejšie.Táto Toyota má taký rustikálny štýl do Maroka alebo na Sibír.

petr r. (petrumr)
25. září • 6:01

s těžkým přívěsem se může jet kolik? Ano vidíme poláky s LR kteří převrátili auto i přívěs, tak to chceš?

p 22
24. září • 23:09

Ale Range Rover aj vyzerá.Toto čudo má design tak z pred 15 rokov dozadu a môže byť najkvalitnejšie na svete ale fakt vyzerá hrozne.Taký zväčšený sovietsky GAZ.

Clayton
1. října • 8:23

Design odpovídá jeho určení. Tohle není auto pro hloupé zbohatlíky do města,

Honimir
25. září • 0:21

Pro vojáky, policii apod. dobrý...

Peter(Charouz)
24. září • 22:01

Pane Kačerov, 12 let záruka , to jako fakt, nebo jste si správně nepřečetl podklady?

Peter(Charouz)
24. září • 22:02

Oprava - pane Kadero

10w60
25. září • 13:45

Kačerov je město z kresleného Disney, tam žil Kulík, Bubík a Dulík. Rampa McKvak, paní Čvachtová a strýček Skrblík. :-D;-) ...no možná i něco v Praze :-P

king014
25. září • 14:47

Pražáci maj také svůj Kačerov, strýček skrblík ale bydlí za městem

Doporučujeme

Články odjinud