Vylepšená Toyota Hilux má české ceny. Nový motor si nechává pro vyšší výbavy

31 komentářů

eCVThater
25. srpna • 17:07

Proč není alespoň ta Extra cab i v lepších výbavách a silnějším motorem? Ten jejich systém výbav a motorizací opět postrádá smysl.

petr r. (petrumr)
25. srpna • 19:00

204k a 500Nm je málo? Hilux není okruhový speciál.

eCVThater
26. srpna • 15:45

Kde v ceníku vidíš Extra cab s 204k a 500 Nm?

petr r. (petrumr)
26. srpna • 18:08

a v jakým jazyku máš ceník?

eCVThater
26. srpna • 19:49

vycházím z ceníku v článku výše...

Pycus
25. srpna • 21:13

Ten motor by hlavně potřebovala LC150...

Anonymizovaný
26. srpna • 5:47

Už je na cestě. Bude letos.

Kirovec
25. srpna • 19:28

To víš, dehet Octavia I.gen s 66kW 210Nm trhala asfalt už od spodu. Tady je i tohle na PRACOVNÍ auto některý málo. :-D

.
25. srpna • 19:35

No hoď na korbu nějaký náklad, na kouli připoj 35 metráků a můžeš nám povyprávět jak je 200 koní a 500 Nm hodně.

Kirovec
25. srpna • 23:31

Pro 35 metráků byla donedávna 2.5L předkomůrka. :-D Stačí to bohatě, se podívej kolik mají dodávky a lehké užitkáče. Nemůžeš to přepočítávat podle motocyklu, pane tečko. ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Anonymizovaný
26. srpna • 7:47

Jo, taky pak ty dodávky v kopcích překážejí. Prázdná jede rychle i stará Avie, ale běda, jak tam něco naložíš.

petr r. (petrumr)
25. srpna • 20:53

Stačí, závodníku, ještě napiš proč tam nejsou čtyřbod pásy a nízkoprofilé pneu.

Eurohujer
25. srpna • 15:03

A levnejsi nez Amarok!

.
25. srpna • 16:09

Tak logicky, má jen usmrkaný čtyřválec. Amarok se i přes cenu vyšší o 100-200tczk prodává daleko lepé, protože šestivál je šestivál.

Marek45
1. září • 10:36

A co teprve taková V8 5.7 HEMI. To je teprve auto pro muže. V6 je pro děti!!!

Rokyta ex Acz
25. srpna • 17:16

Já nejčastěji potkávám Navaru a na druhém místě Ranger. Hiluxku občas a Amarok jsem neviděl už ani nepamatuji. Díky nižší kupní síle a defakto zákazu jezdit po lesních komunikacích využití v ČR není tak velké. Zas by to mohlo vydržet víc než třeba armádní Defendery, které vedle nabalzamovaných Uazů 69 už začínají být také na odpis.

Peter(Charouz)
26. srpna • 13:35

Samozřejmě že na silnicích potkáváš častěji Navaru, v terénu zase Hilux.

Allamarein
25. srpna • 19:48

Problém "armádního" Defenderu je ten, že to je zeleně nalakované civilní provedení, a očekává se od něj výkon vojenského speciálu. LandRover dělal i ten, ale nějaký pitomec rozhodl o koupi přestříkaných "leštěnek".

petr r. (petrumr)
25. srpna • 20:50

Vojáci mají i obrněné verze.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Anonymizovaný
26. srpna • 7:49

A pod kapotou pořád jen civilní technika. LRD pro armádu byl křáp. A jeho náhrada, nestane-li se zázrak, bude zase křáp. UAZ byl aspoň vyvinut jako vojenský a odolný.

petr r. (petrumr)
25. srpna • 17:03

A víš proč se ten amarok moc prodává, protože si nekoupíš jeden na náhradní díly, ale zrovna 1+2.

.
25. srpna • 17:12

O majitelích Toyot jsem si nikdy nemyslel, že to jsou nějací Einsteini, ale to co předvádíš ty překonává veškerá moje očekávání.

petr r. (petrumr)
25. srpna • 18:47

samochvála smrdí, usmrkanče. A vychvalovat nějaký převlečená auto z JAR, to si raději koupím originál. A smrkej, smrkej na ten čtyřválec.

Petr Vaněk
25. srpna • 13:29

Výborný stroj, Toyota umí B-] Pro takový stroj doplnit balónovější kola a bude to na jedničku.

Filip81
25. srpna • 13:55

Tohle nutně potřebuji

Kankunen
25. srpna • 15:33

A na co se to hodí, vážně na co to kdo používá.?

Anonymizovaný
26. srpna • 9:06

na tahani tezkejch privesu - drevo, material, kone atp. Kolem komina pouzivas traktor a do civilizace pickup. Na cestu ke kadernikovi je pro tebe fakt trochu predimenzovany.

Honimir
25. srpna • 21:12

Můžeš na to připevnit kulomet a bojovat za svobodu svýho klanu

Anonymizovaný
26. srpna • 6:17

:-D bojovat za impérium USA, za makové pole! :-P

Allamarein
25. srpna • 19:46

Asi jako každé auto se to používá na přepravu.

petr r. (petrumr)
25. srpna • 17:01

Svážíš tím mléko s pastvin.

Doporučujeme

Články odjinud