Vylepšená Toyota Highlander má české ceny. Lehce zdražila, ale za ty bonusy jí to rádi odpustíme

28 komentářů

Jan
21. července • 11:39

Mám Touareg 3,0 TDI,za cenu stejnou, 180 km/hod na 1/4 plynů do kopce, spotřeba kolem 7 l,přívěs 3,5 tuny,nádrž 90 l. Není lepší ?

Bowie
14. srpna • 8:54

Na silnici je Touareg asi lepší, do terénu rozhodně Toyota.

petr r. (petrumr)
21. července • 19:58

tady je diskuze o novým autě a jestli máš na tom traktoru střešní okno, tak zpozorni a neotvírej ho za jízdy kdy karcinogenní spaliny se větrným pytlem vrací do prostoru posádky. Jestli kecám, tak zkus si tam dát měřič co2 a dalších plynů, potom se budeš objednávat na rozbor krve předem, stojí ti to za to, že máš tolik peněz na provoz a ještě lítat po doktorách?

jenicek54
20. července • 6:22

jsou lepší a levnější. z Japonce si rozhodně na zadek nesednu

Honimir
20. července • 17:35

To lepší a levnější auto je třeba Karoq prosím pěkně? Je to tou škrabkou a držákem na větší PETku?

petr r. (petrumr)
20. července • 18:16

no jo, ale on píše levnější, já jak jsem ho vybavil na higlandera, tak byl dražší. Ta škrabka je, je ale průser, ještě když máš garáž.

petr r. (petrumr)
20. července • 15:25

např? Tohle by zajímalo dost lidí.

Roman
19. července • 22:05

Mám ho teprve od 1.7.zatím najeto cca 2500km a úplně v pohodě , naprosto běžnou cestovní rychlostí spotřeba 6,6lt,na tahání vleku si můžu pořídit třeba traktor,tohle je auto úplně o něčem jiném

Kosanovič
19. července • 23:52

No možná ti to dodnes nikdo neřekl, traktor je fajn na pole, ale závodní auto na okruh do Německa s ním neodtáhneš, koně na závody v horní dolní neodvezeš, loď na Jadran také ne. Velká SUV se kupují mimo jiné proto, že mají velkou tažnou kapacitu a všechny tyto úkoly zastanou na rozdíl od jiných karosářských variant. Bez této vlastnosti se z nich stávají maximálně mamacary, ale na to je SUV trochu nesmyslná volba, jako mamacar do města je daleko lepší MPV.

Bubenij
20. července • 9:00

Máme RAVku hybrid a karavan 1,5t max. Cesta po Evropě v pohodě, beztak je všude omezená rychlost. Jediný problém je v dlouhém stoupání, kdy je ten motor už hodně slyšet. Highlander spoustě lidí stačí (tažná kapacita 2t je pořád dost, kolik lidí tady reálně potřebuje 3,5t? a jak moc bezpečná je pak cesta třeba na ten Jadran s vlekem, co je třeba o tunu těžší, než tahoun? Mě se tohle auto taky líbí a koukám po něm, jen teď to čekání...

Jozef
21. července • 9:24

Ja taham 3,5t, ale na to mam IVECO

Pikus
20. července • 9:18

Tak primo Toyota ma na tahani privesu porad cenove srovnatelnou LC ... Tu na prodeje Highlinder porazi 165/121 (1-6/22) ... takze existuje asi par blaznu, co jim staci 2t na kouli.

petr r. (petrumr)
20. července • 15:18

LC není hybrid. Já mám jen 750kg a div se, já mám doma přívěs s max hmotností do 750kg.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
21. července • 18:19

Co 750 nebržděnej a bržděnej nesmíš?

petr r. (petrumr)
21. července • 19:51

můžu i bržděný do 750kg

Mero
20. července • 9:47

Většina lidí má řidičák B.
Takže můžou táhnout max 1,5 tuny.
Takže k čemu by jim bylo 3,5 tuny?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bubenij
20. července • 10:04

Někdy mám pocit, že ty tuny na kouli jsou podobná modla jako objem kufru, nebo jako maximální rychlost 🙂

Bubenij
20. července • 9:34

Jo, představ si, že mě stačí dokonce i 1,6t co má ta RAVka.
Není to jen o tahání přívěsů, mě se to auto třeba prostě i líbí, každému sedí něco jiného.

Hugo
19. července • 11:53

Auto asi dobré, leč marně přemýšlím nad cílovkou v Evropě.

Pikus
19. července • 14:26

Vetsi nepremiove SUV? Navic se treba jen v CR (bez dotaci) prodava docela dobre v porovani s Touragem, Sorentem, Santa FE. 132 kusu do kvetna vcetne je dobre.Navic oproti tradicnim naftakum to ma solidni zatah z nuly, hodi se dobre jako mama taxi a rodinny vylet po dalnici taky neni tragedie. Prives utahne, ale neni to na tahani koni.

Vermon
19. července • 19:03

Přívěs sice utáhne, ale 2 tuny je bída, takto velká SUV běžně tahají 3,5 tuny, tohle je míň než utáhne třeba Karoq 2.0 TDI 4x4 (2100 kg) a to je SUV minimálně o dvě třídy menší.

Franta Kubka
19. července • 13:04

Ahoj, cilovka v evrope jsou: lidi.

Hugo
19. července • 13:14

Dosti ukřivděná odpověď. Majitel vozu nebo prodavač Toyoty?

petr r. (petrumr)
19. července • 15:43

franta kubka je prodavač škodovek a seatu a po výplatě, kde neví jak uživit rodinu tak zjistil, že k ním už nechodí lidi, ale jen firmy a to ještě se snižuje ta návštěvnost tych garážmistrů o 30%.

Libor
19. července • 12:42

Což o to, cílovka jsou prostě zájemci o sedmimístné SUV, škoda jenom, že nabízí jen zdechlý hybrid, s normálními motory by šel na dračku, cena je celkem lidová.

petr r. (petrumr)
19. července • 15:39

jels někdy tím zdechlým hybridem, ale nemusíš odpovídat, stejnak bys vymýšlel kraviny.

Libor
19. července • 19:38

Představ si, že jel a třebas takový Touareg se základní motorizací ho rozšlape v dynamice, v tom co utáhne na kouli a nakonec i v kultivovanosti, na dálnici ve vyšších rychlostech když dáš podlahu, tak ta Toyota ječí jak prase na porážce a z hlediska dynamiky se skoro nic neděje, zatímco třílitrová nafta se líně převaluje a na požádání tě vystřelí vysoko přes 200 a přitom není slyšet. Když porovnám hybrid s hybridem, tak Touareg s třílitrovou V6 a PHEV a systémovým výkonem 460 koní je o dvě dimenze jinde a umí jezdit čistě na elektřinu. Takže ano, musím trvat na tom, že ten hybrid v Highlanderu je zdechlina.

petr r. (petrumr)
19. července • 20:04

Nic si nemusím představovat, jak budeš dělat řidičák, tak neusni hlavně jaká je u nás povolená rychlost. Podívej se i kolik ten vw stojí.

Doporučujeme

Články odjinud