Mám Touareg 3,0 TDI,za cenu stejnou, 180 km/hod na 1/4 plynů do kopce, spotřeba kolem 7 l,přívěs 3,5 tuny,nádrž 90 l. Není lepší ?
Na silnici je Touareg asi lepší, do terénu rozhodně Toyota.
tady je diskuze o novým autě a jestli máš na tom traktoru střešní okno, tak zpozorni a neotvírej ho za jízdy kdy karcinogenní spaliny se větrným pytlem vrací do prostoru posádky. Jestli kecám, tak zkus si tam dát měřič co2 a dalších plynů, potom se budeš objednávat na rozbor krve předem, stojí ti to za to, že máš tolik peněz na provoz a ještě lítat po doktorách?
jsou lepší a levnější. z Japonce si rozhodně na zadek nesednu
To lepší a levnější auto je třeba Karoq prosím pěkně? Je to tou škrabkou a držákem na větší PETku?
no jo, ale on píše levnější, já jak jsem ho vybavil na higlandera, tak byl dražší. Ta škrabka je, je ale průser, ještě když máš garáž.
např? Tohle by zajímalo dost lidí.
Mám ho teprve od 1.7.zatím najeto cca 2500km a úplně v pohodě , naprosto běžnou cestovní rychlostí spotřeba 6,6lt,na tahání vleku si můžu pořídit třeba traktor,tohle je auto úplně o něčem jiném
No možná ti to dodnes nikdo neřekl, traktor je fajn na pole, ale závodní auto na okruh do Německa s ním neodtáhneš, koně na závody v horní dolní neodvezeš, loď na Jadran také ne. Velká SUV se kupují mimo jiné proto, že mají velkou tažnou kapacitu a všechny tyto úkoly zastanou na rozdíl od jiných karosářských variant. Bez této vlastnosti se z nich stávají maximálně mamacary, ale na to je SUV trochu nesmyslná volba, jako mamacar do města je daleko lepší MPV.
Máme RAVku hybrid a karavan 1,5t max. Cesta po Evropě v pohodě, beztak je všude omezená rychlost. Jediný problém je v dlouhém stoupání, kdy je ten motor už hodně slyšet. Highlander spoustě lidí stačí (tažná kapacita 2t je pořád dost, kolik lidí tady reálně potřebuje 3,5t? a jak moc bezpečná je pak cesta třeba na ten Jadran s vlekem, co je třeba o tunu těžší, než tahoun? Mě se tohle auto taky líbí a koukám po něm, jen teď to čekání...
Ja taham 3,5t, ale na to mam IVECO
Tak primo Toyota ma na tahani privesu porad cenove srovnatelnou LC ... Tu na prodeje Highlinder porazi 165/121 (1-6/22) ... takze existuje asi par blaznu, co jim staci 2t na kouli.
LC není hybrid. Já mám jen 750kg a div se, já mám doma přívěs s max hmotností do 750kg.
Co 750 nebržděnej a bržděnej nesmíš?
můžu i bržděný do 750kg
Většina lidí má řidičák B.Takže můžou táhnout max 1,5 tuny.Takže k čemu by jim bylo 3,5 tuny?
Někdy mám pocit, že ty tuny na kouli jsou podobná modla jako objem kufru, nebo jako maximální rychlost 🙂
Jo, představ si, že mě stačí dokonce i 1,6t co má ta RAVka.Není to jen o tahání přívěsů, mě se to auto třeba prostě i líbí, každému sedí něco jiného.
Auto asi dobré, leč marně přemýšlím nad cílovkou v Evropě.
Vetsi nepremiove SUV? Navic se treba jen v CR (bez dotaci) prodava docela dobre v porovani s Touragem, Sorentem, Santa FE. 132 kusu do kvetna vcetne je dobre.Navic oproti tradicnim naftakum to ma solidni zatah z nuly, hodi se dobre jako mama taxi a rodinny vylet po dalnici taky neni tragedie. Prives utahne, ale neni to na tahani koni.
Přívěs sice utáhne, ale 2 tuny je bída, takto velká SUV běžně tahají 3,5 tuny, tohle je míň než utáhne třeba Karoq 2.0 TDI 4x4 (2100 kg) a to je SUV minimálně o dvě třídy menší.
Ahoj, cilovka v evrope jsou: lidi.
Dosti ukřivděná odpověď. Majitel vozu nebo prodavač Toyoty?
franta kubka je prodavač škodovek a seatu a po výplatě, kde neví jak uživit rodinu tak zjistil, že k ním už nechodí lidi, ale jen firmy a to ještě se snižuje ta návštěvnost tych garážmistrů o 30%.
Což o to, cílovka jsou prostě zájemci o sedmimístné SUV, škoda jenom, že nabízí jen zdechlý hybrid, s normálními motory by šel na dračku, cena je celkem lidová.
jels někdy tím zdechlým hybridem, ale nemusíš odpovídat, stejnak bys vymýšlel kraviny.
Představ si, že jel a třebas takový Touareg se základní motorizací ho rozšlape v dynamice, v tom co utáhne na kouli a nakonec i v kultivovanosti, na dálnici ve vyšších rychlostech když dáš podlahu, tak ta Toyota ječí jak prase na porážce a z hlediska dynamiky se skoro nic neděje, zatímco třílitrová nafta se líně převaluje a na požádání tě vystřelí vysoko přes 200 a přitom není slyšet. Když porovnám hybrid s hybridem, tak Touareg s třílitrovou V6 a PHEV a systémovým výkonem 460 koní je o dvě dimenze jinde a umí jezdit čistě na elektřinu. Takže ano, musím trvat na tom, že ten hybrid v Highlanderu je zdechlina.
Nic si nemusím představovat, jak budeš dělat řidičák, tak neusni hlavně jaká je u nás povolená rychlost. Podívej se i kolik ten vw stojí.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.