Vylepšená Lada 4x4 přijela do ČR. Stále žije, emise splňuje, uvnitř si polepšila

jean  |  03. 07. 2020 17:08

Pani, ten interier uz vyzera jak z auta, ne z detskeho slapacieho auticka. Ak doriesili aj spolahlivost, comu neverim, tak za tie prachy asi fajn.

Odpovědět  |   | 
.  |  03. 07. 2020 19:55

Na palubku tohoto veterána se už dá dívat. Oproti tomu palubka takového Dusteru je děs a je to současné auto.

Odpovědět  |   | 
Paja  |  03. 07. 2020 22:15

Strašný, zlatej Duster!
Ten je spolehlivý, hezký, levnější a hlavně neřekne před očima, jak ty Ruské sračky 😀

Odpovědět  |   | 
Paja  |  03. 07. 2020 22:16

Ne neřekne 😇
Mělo to být nerezne 😂

Odpovědět  |   | 
Sadrokan  |  03. 07. 2020 23:12
Tůma  |  04. 07. 2020 03:59

Ten článek je 6 let starej. No hlavně že jste si rejpnul.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  04. 07. 2020 10:23

A vyřešili to?

Odpovědět  |   | 
Sadrokan  |  04. 07. 2020 17:42

Hravne , že každý kydá na Ladu. Keby mala iné logo, tak leštíte bambusy.

Odpovědět  |   | 
JK  |  04. 07. 2020 23:03

Nejde o logo. Ta lodička je náhodou pěkná na rozdíl třeba od loga Kia. Ale jde o původ. Je to Rusko a to prostě auta nikdy neumělo. Tahle hrůza není ani zajímavé retro. Naopak jen smutná ukázka neschopnosti. To je vše. ;)

Odpovědět  |   | 
Tůma  |  04. 07. 2020 03:56

To pětidvířko bych si nechal líbit

Odpovědět  |   | 
Michal  |  04. 07. 2020 09:42

Na chatu naprostá paráda. Ale to pětidvířko se mi nelíbí.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  04. 07. 2020 13:01

5d som pozeral na salóne. Rozpílili 3D, navarili kus plechu.. príšerne..

Neviem si predstaviť, kto si to reálne kúpi.

10 litrov a viac spotreba, spoľahlivosť žiadna, výkon nula. Desivá pripomienka minulosti

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  04. 07. 2020 13:37

Navíc, i když je to víc offroad než všechna SUV, kde se to dá reálně použít, když se nikam mimo silnici nesmí.
Snad pro lesníky kteří vozí dřevorubcům svačiny.

Odpovědět  |   | 
Johny  |  05. 07. 2020 01:02

Ano, skutečně, zatímco současná SUV patří na silnice a jen na okamžik mohou zabrousit do terénu (raději na moc náročného), případně na vyhrabání se k baráku sněhem, Niva to má přesně naopak. Patří hlavně do terénu a na silnici jen jako přejezd mezi terénem. Asi jako traktor, který je na silnici jen při přejezdu z pole na pole a do statku.

Odpovědět  |   | 
Jan Duda  |  04. 07. 2020 20:38

Pro ty, co jdou s dobou a pořizují si čtyřkolky (nebo spíše rádoby teréňáky) na to, aby jezdili na nákupy do Kaufdojčlandu, toto auto určitě není určeno!

Odpovědět  |   | 
Johny  |  05. 07. 2020 00:58

Niva je auto do lesa a na okresky, kde vhodná rychlost 70-90 je akceptovatelná, slabý výkon se dá skousnout a hluk motoru a permanentní 4kolky ještě snesitelný. Na tazích 1.třídy zdržuje a na dálnice s maximálkou 135 nepatří, nehledě k mizerným jízdním vlastnostem a spotřebě. Že budete jezdit za 10 litrů ? Leda při pohodovém courání krajinou sedmdesátkou, jinak tak 13 a kdo ji prožene po dálnici, ať počítá s 15. Tohle si koupí retromilové a ti, kteří takové auto skutečně potřebují, přičemž jsou ochotni tolerovat veškeré nedostatky. Co je ale fatální faux pas, je cena. Skoro 400 litrů za 5 dvířko ??? 8-O Asi takhle, ať sundají 150 000, pak to začne být zajímavé. Za inzerovanou cenu je to nesmysl pro Lada fanatiky.

Odpovědět  |   | 
Johny  |  05. 07. 2020 01:14

Navíc je to vůz, vyžadující zvýšenou pravidelnou péči, asi jako za totáče Škodovky. Kdo autům moc nerozumí, neodvažuje se v nich hrabat, je zvyklý jen jezdit, holt bude muset trávit spoustu času v servisu, jinak milá Niva půjde brzo do kopru, to se týká i nutnosti pravidelné obnovy antikorozní ochrany.

Odpovědět  |   | 
Q  |  05. 07. 2020 11:38

Co se týče vysoké spotřeby benzínu, tak na spritmonitoru je průměr kolem 10 litrů, což mi na takové auto přijde OK. A pokud by to nebylo OK, tak dovozci Nivy prakticky vždy nabízejí i přestavby na LPG.
Cena? Je to nejlevnější auto do terénu, takže mi to taky přijde OK.

Odpovědět  |   | 
Mondeák  |  07. 07. 2020 02:27

;) ;) ;) no já padám, co to jééé ;) ;) ;)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

dnes | Stanislav Kolman | 12 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

včera | | 13 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 51 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta