Vylepšená Lada 4x4 přijela do ČR. Stále žije, emise splňuje, uvnitř si polepšila

19 komentářů

Mondeák
7. července • 2:27

;) ;) ;) no já padám, co to jééé ;) ;) ;)

Johny
5. července • 0:58

Niva je auto do lesa a na okresky, kde vhodná rychlost 70-90 je akceptovatelná, slabý výkon se dá skousnout a hluk motoru a permanentní 4kolky ještě snesitelný. Na tazích 1.třídy zdržuje a na dálnice s maximálkou 135 nepatří, nehledě k mizerným jízdním vlastnostem a spotřebě. Že budete jezdit za 10 litrů ? Leda při pohodovém courání krajinou sedmdesátkou, jinak tak 13 a kdo ji prožene po dálnici, ať počítá s 15. Tohle si koupí retromilové a ti, kteří takové auto skutečně potřebují, přičemž jsou ochotni tolerovat veškeré nedostatky. Co je ale fatální faux pas, je cena. Skoro 400 litrů za 5 dvířko ??? 8-O Asi takhle, ať sundají 150 000, pak to začne být zajímavé. Za inzerovanou cenu je to nesmysl pro Lada fanatiky.

Q
5. července • 11:38

Co se týče vysoké spotřeby benzínu, tak na spritmonitoru je průměr kolem 10 litrů, což mi na takové auto přijde OK. A pokud by to nebylo OK, tak dovozci Nivy prakticky vždy nabízejí i přestavby na LPG.
Cena? Je to nejlevnější auto do terénu, takže mi to taky přijde OK.

Johny
5. července • 1:14

Navíc je to vůz, vyžadující zvýšenou pravidelnou péči, asi jako za totáče Škodovky. Kdo autům moc nerozumí, neodvažuje se v nich hrabat, je zvyklý jen jezdit, holt bude muset trávit spoustu času v servisu, jinak milá Niva půjde brzo do kopru, to se týká i nutnosti pravidelné obnovy antikorozní ochrany.

Jan Duda
4. července • 20:38

Pro ty, co jdou s dobou a pořizují si čtyřkolky (nebo spíše rádoby teréňáky) na to, aby jezdili na nákupy do Kaufdojčlandu, toto auto určitě není určeno!

Michal
4. července • 9:42

Na chatu naprostá paráda. Ale to pětidvířko se mi nelíbí.

Znalec
4. července • 13:01

5d som pozeral na salóne. Rozpílili 3D, navarili kus plechu.. príšerne..Neviem si predstaviť, kto si to reálne kúpi.10 litrov a viac spotreba, spoľahlivosť žiadna, výkon nula. Desivá pripomienka minulosti

Jyrka Syrka
4. července • 13:37

Navíc, i když je to víc offroad než všechna SUV, kde se to dá reálně použít, když se nikam mimo silnici nesmí.
Snad pro lesníky kteří vozí dřevorubcům svačiny.

Johny
5. července • 1:02

Ano, skutečně, zatímco současná SUV patří na silnice a jen na okamžik mohou zabrousit do terénu (raději na moc náročného), případně na vyhrabání se k baráku sněhem, Niva to má přesně naopak. Patří hlavně do terénu a na silnici jen jako přejezd mezi terénem. Asi jako traktor, který je na silnici jen při přejezdu z pole na pole a do statku.

Tůma
4. července • 3:56

To pětidvířko bych si nechal líbit :-))

Paja
3. července • 22:15

Strašný, zlatej Duster!
Ten je spolehlivý, hezký, levnější a hlavně neřekne před očima, jak ty Ruské sračky 😀

Sadrokan
3. července • 23:12
Tůma
4. července • 3:59

Ten článek je 6 let starej. No hlavně že jste si rejpnul.

Sadrokan
4. července • 17:42

Hravne , že každý kydá na Ladu. Keby mala iné logo, tak leštíte bambusy.

JK
4. července • 23:03

Nejde o logo. Ta lodička je náhodou pěkná na rozdíl třeba od loga Kia. Ale jde o původ. Je to Rusko a to prostě auta nikdy neumělo. Tahle hrůza není ani zajímavé retro. Naopak jen smutná ukázka neschopnosti. To je vše. ;)

brk77
4. července • 10:23

A vyřešili to?

Paja
3. července • 22:16

Ne neřekne 😇
Mělo to být nerezne 😂

jean
3. července • 17:08

Pani, ten interier uz vyzera jak z auta, ne z detskeho slapacieho auticka. Ak doriesili aj spolahlivost, comu neverim, tak za tie prachy asi fajn.

.
3. července • 19:55

Na palubku tohoto veterána se už dá dívat. Oproti tomu palubka takového Dusteru je děs a je to současné auto.

Doporučujeme

Články odjinud