Vylepšená Kia Stinger na prvních fotkách. Modernizace přinese změny navenek i uvnitř

Honimir  |  12. 08. 2020 10:20

Co v clanku trochu chybi je zminka, ze nove bude ve Stingeru 2.5T s 300 koniky. Nicmene i po faceliftu by v tom aute meli chybet treba matrix svetla - coz uz u aut pres 40k EUR je trochu rarita. Delat dalnicni kriznik jen pres den se uz moc nenosi.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  12. 08. 2020 12:29

Matrix světla jsou jen věcí individuálního názoru. V době, kdy to má kdekterá Scala nebo Octavia to nevidím ani jako záležitost výjimečnou nebo vůbec zajímavou.

Jako dlouholetý majitel Stingeru 3.3 biturbo bych uvítal, kdyby se změnilo následující:

1. Rozšíření pneu z 225/255 na 255/275 (vpředu/vzadu) - přední se více sjíždějí a mají co dělat, aby přenesly účinek brzd Brembo.
2. Kvalitnější kůži. Kůže na hranách na předních sedadlech na bocích se snadno odře při běžném používání. Je to celosvětově známý problém.
3. Lepší nastavení LED potkávacích světel. Svítí dost, ale na krátkou vzdálenost i při správném seřízení.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  12. 08. 2020 14:16

Klasika, dokud matrix světla chyběla v nabídce Octávií atd., tak to byla skvělá technologická novinka. Ale od té doby, co to nabízí už i Škoda ve svých skoro základních modelech, tak se nad tím ohrnuje nos, že už je to není dostatečně inovativní, technologicky na výši a zajímavé. Že mě to nepřekvapuje.

K vozu z článku - nejsem fanda automobilky Kia, ale mrzí mne, že Stinger nepotkávám na silnicích častěji, při uvedení na trh to byl závan svěžího větru do upadajícího segmentu, model by si zasloužil lepší prodeje. Na cestách je to samá bezpohlavní oplastovaná krabice na chůdách...

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  12. 08. 2020 13:01

Jj ty chybějícī matrix světla v dnešní době je slušná ostuda, pak se diví, že to nikdo nekupuje.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  12. 08. 2020 13:22

A ty máš 1.5 mega?

Odpovědět  |   | 
koncernový antipíčus  |  12. 08. 2020 13:50

Cože? Tohle stojí 1,5 mega? Tipoval bych tak polovinu.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  12. 08. 2020 14:04

Hlavně si neskutečně drží cenu.

Odpovědět  |   | 
homer  |  13. 08. 2020 16:21

ojetina kterou nikdo nechce tak se majitele utesujou ze by ji vlastne nikdy neprodali leda za vic nez stala nova😂

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  12. 08. 2020 14:42

Tak se znovu podívej, o jaké auto jde a srovnej ho s konkurencí. Za polovic máš sotva slušnou Octavii.

Odpovědět  |   | 
Havran  |  12. 08. 2020 18:29

1.5 mega za Kiu dá jenom hodně velký blbec.

Odpovědět  |   | 
Honimir  |  12. 08. 2020 22:22

Jste odněkud z venkova či východu kde největší borec je někdo s D3? I 20let starým? Co takhle ještě růžový sako, nenašlo by se ve skříni? Mullet?

Odpovědět  |   | 
Havran  |  13. 08. 2020 07:51

Čīm vice na východ tím se Stinger jakž takž prodává, čím více na západ tím je to prodejní waterloo. Stačī se podívat do prodejních statistik třeba v UK, v DE a třeba v Rusku.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  13. 08. 2020 22:03

na západě teď frčí LGBT a ekoSUV s baterkama.
To sis trochu naběhnul. V tomto ohledu je východ ještě OK. Ale chápu, nač kupovat rychlou káru, když v každé ulici je radar a maximálku ty zelené svině tlačí někam na 100km/h na dálnici? Jediný stát, kde to smysl dává, je DE, a tam jsou zase patrioti a navíc bohatí, takže si můžou dovolit něco ze svaté trojice.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  14. 08. 2020 07:28

Tak si ho běž honem koupit, diagnózu na to máš.

Odpovědět  |   | 
annaaix  |  12. 08. 2020 11:34

Ahoj
moje horké fotky jsou tady ...
https://mub.me/hxxxu
uživatelské jméno anna1
čekám na tebe
18+

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  12. 08. 2020 12:32

Redakce, zablokujte jim IP adresy na firewallu serveru. Díky.

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  12. 08. 2020 14:43

Přidávám se k požadavku!

Odpovědět  |   | 
Jens  |  12. 08. 2020 18:05

díky moc..

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  12. 08. 2020 18:52

parada, technicky ovela vyslepejsie ako hociktory VW model... pozdlzne ulozeny motor 6 valec zadnokolka / 4wd ... priecne ulozeny motor haldex arteon je za rovnakych 50k ale neporovnatelne horsi zaklad

Odpovědět  |   | 
Petr  |  13. 08. 2020 08:41

To je otazka, co je horsi zaklad. U Kie je spatna kvalita jizdy, interier na oko kvalitni, ale na horsim povrchu cvrdlika jak stado spacku. Ta 4valcova verze nejede jak by mela. Ono to neni tak jednostranne.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  13. 08. 2020 08:44

Jezdím s tím samozřejmě na okreskách a je tam ticho jako v hrobě. Jsou slyšet pouze pneu na hrubém povrchu.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  13. 08. 2020 18:20

techniku neoklames ani rozlozenie vahy ... a kupovat auto len kvôli tomu, ze to ma znak VW (neviem ci je to vyhra) aj ked viem, ze kupujem natiahnuteho Golfa za 50k? .... proste toto auto je pre ludi co si vyberu radsej techniku a jazdne vlastnosti skor ako len to, ze "sused mi povedal, ze VW je najlepsie auto" .... btw. Kia stinger mala v losom teste 82km/h https://www.youtube.com/watch... 0:45+ a Arteon 74km/h https://www.youtube.com/watch... co je pod hodnotou testovania (obratne auto ma zvladnut 77km/h) ...

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  14. 08. 2020 12:51

82 km/h je super výsledek pro Stinger GT. BMW M5 2018 mělo taky jako Arteon jen max. 74 km/h.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  13. 08. 2020 08:42

Při koupi jsem porovnával s S5 Spotback + 700.000 Kč ve stejné výbavě. Stinger v té době:
- delší o cca 10 cm,
- lepší zrychlení, super svezení,
- vyšší maximálka omezená na 274 km/h tacho, takže 271 GPS měření,
- z mého pohledu naživo daleko zajímavější,
- menší zájem o zcizení.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  13. 08. 2020 08:50

Nejen ze to je uvnitr blbe odhlucnene, ale opravdu ta kvalita jizdy je oproti Arteonu horsi - je to tvrde.
A Audi sem netahej, to je jiny svet.
A ze mas maximalku na 274 je ten nejmin podstatnej parametr :D
Dilezite je, ze v Audi A5 klidne pojedu 800Km, narozdil od Stingeru, lterej me po 10Km predvadeci jizde po okreskach vadil - tvrde, nepohodlne a podstatne horsi sedacky, nez u Audi btw.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  13. 08. 2020 09:27

To jsi jel v něčem po bouračce, jiné vysvětlení nemám.

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  13. 08. 2020 10:11

Nikdy jsem v tom nejel a asi ani nepojedu, ale trochu mě zaráží rozpor té kritiky vs všechny veskrze velmi pozitivní recenze na tento vůz.

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  13. 08. 2020 11:37

ono necitaj toho pacienta v diskusii, daj si normalne www.youtube.com a tam si vyhladaj stinger a postaci ti 5-10 recenzii nasich ci zahranicnych na to auto. Za mna je to uz dizajnovo "zastarale" auto a uz by to chcelo poriadny fcl alebo rovno novu generaciu, ktora je v EU este otazna resp. pre automobilku, kedze tie predaje su ake su. Za mna je to auto ale jazdne podarena velka krava ponukajuca zabavu GTcka v istych momentoch.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  13. 08. 2020 22:07

Myslíš Arteon, toho trochu lepšího Pašíka? No tak to určitě, koupit si místo korejského třílitrového GT nějaký germánský povoz pro chudé s motorem pro masy, kterému chybí 2 válce...

Zapiš si za uši: šlechta jsou V8. Honorace pak šestivály. Plebs se klepe na 4 válech - a může být klidně pozlacený a s logem Hitlerwagen nebo střelené slepice.

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  18. 08. 2020 13:33

zabil

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro