| Honda HR-V e:HEV (2024) Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) | Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) | Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) | Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) | Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) | Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) | Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) | Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) | Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) | Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) | Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) | Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) | Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) | Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) | Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) | Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) | Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) | Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) | Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) | Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) | Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) | Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) | Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) | Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) | Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) | Zdroj: Honda

| Honda HR-V e:HEV (2024) Zdroj: Honda
| Honda HR-V e:HEV (2024) Zdroj: Honda
| Honda HR-V e:HEV (2024) Zdroj: Honda
| Honda HR-V e:HEV (2024) Zdroj: Honda
25
Fotogalerie

Vylepšená Honda HR-V přijela do Česka. Trochu zdražila, nyní je však komfortnější

Větší pohodlí, praktičnost v kabině a rozšířené úrovně výbavy kombinuje HR-V nadále se svým osvědčeným hybridem, jakožto jedinou dostupnou motorizací.

Honda se nedávno pustila do lehké modernizace svého výhradně hybridního SUV HR-V a nyní již vylepšená novinka míří také na český trh. Zatímco známá technika e:HEV zůstala beze změn, kosmetických úprav se dočkal lehce exteriér a nejvýznamněji Honda vylepšila například ergonomii v kabině s přepracovanou spodní části palubní desky a rovněž povýšila cestovní komfort účinnějším odhlučněním kabiny.

Pro modernizované HR-V už má Honda kompletní ceník, přičemž novinkou je v něm i rozšíření stupňů výbavy na celkem pět – s novou nejvyšší úrovní Advance Style Plus (viz níže). Určitě přitom nepřekvapí, že SUV od svého uvedení v roce 2021 dodnes zdražilo. Z tehdy původní cenovky 699.900 Kč tedy vylepšené HR-V posunuje základní cenu na nynějších 739.900 Kč ve výbavě Elegance.

Standardem jsou 18palcová litá kola, LED světlomety, látkové čalounění interiéru, vyhřívaná přední sedadla, automatická klimatizace s výdechy pro cestující vzadu, infotainment s navigací, dešťový senzor, bezklíčový přístup, zatmavená okna a také slušný soubor asistentů včetně adaptivního tempomatu nebo parkovacích senzorů vpředu a vzadu (se zadní kamerou).

Výbavu jako adaptivními LED světlomety, dvouzónovou automatickou klimatizaci, zpětné zrcátko s automatickou clonou, vyhřívání předního skla pod stěrači či elektrické ovládání pátých dveří pak nabízí HR-V již od druhého stupně výbavy Advance (od 799.900 Kč).

Na druhé straně spektra může být zmíněná výbava Advance Style Plus (od 909.900 Kč), která vychází z původně nejvyšší úrovně Advance Style (od 884.900 Kč). V tomto případě je už HR-V vybaveno také specifických designem 18palcových kol, rozšířeným dvojitým lakováním karoserie, světlým čalouněním kabiny v kombinaci umělé kůže a látky, prémiovým audiosystémem s 10 reproduktory nebo pevnou panoramatickou střechou.

Napříč všem výbavami je model nadále vybaven full-hybridních ústrojím e:HEV, kombinujícím benzinový čtyřválec 1.5 i-VTEC a dvojici elektromotorů pro systémový výkon 131 koní (96 kW) a točivý moment 253 N.m. Sílu na přední kola přenáší bezestupňová převodovka eCVT.

Honda HR-V 2024: Technická data a české ceny
Motorizace 1.5 i-MMD e:HEV
Zdvihový objem [cm3] 1498
Válce/ventily 4/4
Max. systémový výkon [kW] 96
Max. systémový točivý moment [N.m] 253
Převodovka e-CVT
Max. rychlost [km/h] 170
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,6-10,8
Spotřeba WLTP [l/100 km] 5,4
Provozní hmotnost [kg] 1380-1415
Objem kufru [l] 335
Cena Elegance [Kč] 739.900
Cena Advance [Kč] 799.900
Cena Advance Plus [Kč] 869.900
Cena Advance Style [Kč] 884.900
Cena Advance Style Plus [Kč] 909.900

Honda

Japonská Honda vedle automobilů a motocyklů vyrábí také samostatné motory, elektrogenerátory nebo zahradní techniku. Společnost založil v roce 1948 Soichiro Honda. Od roku 1950 to je největší světový výrobce motocyklů.

Honda Civic • Honda Jazz • Honda CR-V • Honda HR-V • Honda NSX • Honda E

Doporučujeme

Články odjinud