Urcite bych daval na testy. Mel jsem moznost jet v Jazzu 1.4 a urcite Civic jede lip. S vybavou jako ma i Comfort si myslim, ze cana 400 je OK.
Chtel bych videt, kolik z vas co hanite 1.0, ho ridilo.
To je sice pěkné, ale, že ty jsi nikdy neřídil auto s trochu lepším motorem, tak nemáš k čemu porovnávat.https://www.auto.cz/honda-civic-1-0-vtec-turb... ... " Přesto si myslíme, že konkurenční přeplňované tříválce od Fordu, VW či PSA jedou lépe. Zřejmě proto, že na rozdíl od motoru Hondy nabízejí výraznější sílu od nižších otáček."Já jsem jezdil s 1,0 Ecoboost a nechtěl bych ho.
Nerikam, ze 1.5 nebude dobra pri podobne spotrebe. Ale stoji to za + 160tis na cene?
Stojí to za ty peníze. Mám sport plus 2 roky. Ten motor je super za 30tisic euro. Škoda že jsem našel do R - Type to je teprve raketa
K prvnímu příspěvku, ode mne to byla dá se říci řečnická otázka, jestli jsi s něčím lepším jezdil, neboť nechápu tu chválu, když navíc v testu napíšou, že je lepší než 1.4 atmo od Hondy. Je to tedy v porovnání s 1.4 lepší, ale stále je to porovnání s 1.4 a s tou jsem jezdil, také bída.Jestli to stojí za +160 000 Kč, tak na to si musí odpovědět každý sám, každý to má nastavené jinak. Z mého pohledu jsou ceny Civicu vysoké obecně. Když si vzpomenu, že jsem několik let nazpět kupoval nový Focus 1.6 EB Titanium skoro v plné výbavě za cca 560 000 Kč, tak se mi z dnešních cen, při pohledu na motory, zvedá žaludek.
Jak muzes vedet, co jsem kdy ridil? Mam za sebou asi 10 aut + hodne sluzebaku. Clio Sport, Accordy v nafte, Streama. Tohle mi v celku vyhovuje a na to jak se da strasne zavodit na nasich silnicich naprosto dostacujici motor. Ja si jen myslim, ze kazdy to zatracuje jen kvuli to, ze je to 3valec.
Když Civic, tak sedan a ne tenhle hnusný 5D. Navíc sedan nemá ty směšné 1.0 motory.
Sedan je pecka z Turecka.
A co sedan, na ten kálí?
Nenadavejte bude hur. Emise v EU se o to postaraji. Kupujte elektrokola at z vas maji radost.
Pánové jezdím si v Civicu rok a půl s litrovým motorem, spotřebou 5,8l. A kdo neřídíl neví, krásný řidičský zážitek. Tažné nepotřebuji a roleta plní svůj účel.
skoro tři roky se sedanem 1.5 za podobnou spotřebu při splynutí s davem, rozdíl je v tom, že já mohu ten dav i předjet :-) (ber jen jako vtip)
Takže to žere stejně jako 2l s automatem 4x4 s výkonem kolem 150 kw. Opravdu nádhera:-D Jediná výhoda té Hondy je nižší pořizovací cena, protože o servisu už se to říct nedá:-))
Ahoj, ktory 2l 4x4 s automatom zerie 5.8? Diky za odpoved
V podstatě jakýkoliv, který není narvaný v SUV. A ani to auto nemusí být zrovna malé BMW 525d 160 kw to totiž zvládne taky a ani se není třeba moc snažit a taková Oktávka to zvládne ještě líp. No a na rozdíl od té Hondy můžete někoho i předjet
takze porovnavas hrusky s jablkami. :-|
Nelze srovnávat s dieselem. A nevěřím, že 5 Bavorák jezdí pod 6 litrů. Leda někde mimo město s hodně lehkou nohou.
530d xdrive 6,7 520d xdrive 6,4Možná někdo umí i trochu míň, ale lišit se moc nebudem.
No zážitek jak V Lambu. :-D
"Výkonnější benzinový čtyřválec 1.5 VTEC o výkonu 134 kW (182 koní) je výhradně ponechán nejvyšší výbavě Sport Plus." Typickej Japonec. Jeden použitelný motor, ale pouze k výbavě, kterou nechci a za skoro 700 tisíc. To budou v Evropě opět astronomické prodeje:-D
Tříválec je jen pro Evropu. Nastavili jsme si tu nesmyslné normy, tak máme jako bonus start stop, k tomu speciální baterky a 3 válec.
Použitelne benzinove agregaty majú 2,len škoda že na inom kontinente,mame smolu...https://www.carsguide.com.au/honda/civic/price/2019&...
co je špatného na 180 koních nebo 5,5 litrové spotřebě? motor i převodovky považuju za top mix výkonu a spotřeby
No ony nebyly astronomický ani doteď. Auto má sice výborné jízdní vlastnosti ale současně i pár much. Nemožnost tažného zařízení se tu už zmiňovalo, dál nepoužitelná sedadla, komická roletka v kufru je jak z dětského autíčka na hraní. Šmucler v Plzni už druhý měsíc vyprodává sklady model 2019 Sport s 1,5 za 569 Tis a Sport plus za 590 a nějak to nemůže prodat. tak pochybuji že za 700 se u nás najde kupec.
Tažné..je u pr*ele. To není auto na tahání. K tomu je F-150. Nepoužitelná sedadla, tuž to nevím, nikdo si nestěžoval a mě jako řidiče podrží i při ostřejší jízdě. Ta roletka má svou funkci není tam pak vidět kvůli zlodějům... Vyčítat tažné a roletku vymakanému autu, které je orientováno na řidiče a jízdu, to mi připadá jak od dealera Toyoty :-). Mimochodem 8 let záruku nemá nikdo na trhu.
Víš, někdo si tažné kupuje kvůli nosiči na kola.
Auto se mi moc líbí. Tu 1.5 jsem měl ve výhledu. Po nemožnosti tažného ji bohužel škrtám z výběru. 2x ročně jezdím s drobnými ořezy ze zahrady do sběrného dvora. Dále používám tažné na jízdní kola. Na střechu to dávat nechci. Hučí to a žere, jak tank. A v takovém Holandsku, tam je tažné téměř povinnost.
A jsi si jist, že na odvoz ořezů nebo bicyklů ti nestačí něco menšího a slabšího - tak kolem 120 koní? Měl by sis ujasnit, jestli jsi spíše reinkarnace Ivana Mičurina nebo Colina McRae.
Jasne, takze nekdo ma presne pozadavky, ale protoze tim shodi vasi modlu, tak hnedka se na nej musi osobnimi urazkami.
A cože je tou mou modlou?
Hyundai a Kia, nemocný Kvičalo. To ví tady všichni.
Vy si tady, děcka, hrajete na značky? No měl jsem Škodovky, Fordy, Renaulty, Mercedes, Suzuki, moje úplně první auto byl Fiat 500 r.v. 1974 a teď máme dva roky Mazdu 3 (několikrát jsem se v diskusích o tom zmínil). Hyundai ani Kia jsem zatím neměl, ale například Kia Rio je myslím velmi povedené malé auto. Tak si vytáhni hlavu z prdele.
na střechu ne ne, když to má panorámu. kola jen pěkně dovnitř podle letáku;-)
To musíš vyndat přední kola, naházet na to zavazadla. Pak nevím, jak to celé upoutáš, aby tě to při nehodě nezabilo, jak zamezíš drkotání. To je řešení na nic. Nosič na tažném je elegantní řešení.
Suhlasim s tebou. Ale i tak som do toho isiel a nakoniec nelutujem. Pre niekoho kto jazdi na kola kazdy vikend tak to urcite auto nie je. A 180cm dlhe lyze tam vmestim pekne podlzke pri zlozenom jednom sedadle. Ale 95% casu travim bez lyzi, kol a podobne a do kufra sa vmesti dovolena v chorvatsku pre 4och ludi pri priemernej spotrebe 6.2 za 44tis km.
Tak vzhledem k tomu že dříve stála 399.000,- jde o zdražení o 50.000,- :-D
399 nikdy nebyla cenikova cena u Comfortu. Mozna akce některých prodejcu.
Vylepšenu by som ju kupil iba s nezničiteľnou 1.8 VTEC.Nova turbo 1.5 je akceptovateľna,ale trojvalec 1.0 je vtip.
Ridil jste ho?
chybí informace o osekání nabídky, zrušení prestige a nemožnost mít tažné s 1.5, páč jsou výfuky uprostřed
Tažné tam jde dát...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.