Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

dallly  |  13. 11. 2016 10:02

Subaru ist das Auto... Mám!!!

Odpovědět  |   | 
jj  |  13. 11. 2016 10:07

To si pletete s VW... :D

Odpovědět  |   | 
wec34*123e  |  14. 11. 2016 10:46

To myslite vazne? Splest si Subaru WRX STi s 'das Auto'? To snad nejde ani zamerne.

Odpovědět  |   | 
rody  |  20. 11. 2016 11:35

Mam a uz bych ho nechtel. Není spatne, ale za ty peníze to nestoji.
Pri jizde nad 160km/h se v aute uz neslysite, sedacky absolutne katastrofalni, u spolujezdce není dokonce ani vyskove stavitelna.
Motor mi co do vykonu prijde jako atmosfera bez turba, jen v rezimu sport sharp uz to trosku jede. Rizeni jako bez posilovace.
Naopak se mi libi kratke razeni, perfektni podvozek, brzdy jsou taky dostacujici.
Ale nevyhody prevazuji...vcetne nemoznosti uplne deaktivace ESP apd.
Mam doma ještě Golf R, a tam je to svezeni 100% zabavnejsi

Odpovědět  |   | 
Harous  |  11. 12. 2016 20:59

ESP deaktivovat jde i úplně. Zkuste tlačítko déle podržet. Na krátký stisk se vypne pouze protiprokluz, na podržení se vypíná VDC úplně... Až mi přijde divné, že by jste to jako majitel nevěděl...

Odpovědět  |   | 
jj  |  13. 11. 2016 10:06

Cim dal casteji vyplivnete clanek, ktery byl jenom napsany, ale nikdo ho po sobe necetl... Nejspis ani autor. Celou dobu mi toho STI bylo lito, ze o nem psal takovy mamlas...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  13. 11. 2016 10:22

Jo jo, Radek být móc dobrá češtin a test moc přínosné...
Článek absolutně k ničemu :(

Odpovědět  |   | 
jgxc6y235r  |  14. 11. 2016 10:49

A cemu se, probuh, divite? I na renomovanych webech clovek vnima, ze "autori" uz se vubec neobtezuji rozlisit 'ji' a 'jí'.

Odpovědět  |   | 
Subi  |  13. 11. 2016 10:24

A kde je ten test?

Odpovědět  |   | 
60 90 130  |  13. 11. 2016 14:02

Tok a pozorný občan s kamerou si už ohlídá aby majitelé jezdili podobně jako spořádaný řidič např. s fabií.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  13. 11. 2016 15:26

STi pro mě bylo ikonou kterou zabil hatchback. Když Subaru představilo sedan minulé generace STi po letech získalo mojí pozornost. Bohužel s přichodem současné pro mě opět přestalo existovat.
Designérský rukopis Subaru nechápu a rok od roku mě odpuzuje víc a víc.

Odpovědět  |   | 
mz  |  13. 11. 2016 16:46

Jsem si říkal, co tady všichni držkujete a ono to je fakt jen přepis výbavy jízdních asistentů a jejich funkce.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 11. 2016 21:47

Kdyby s tím nic nedělali, tak to auto už dávno nikdo nekupuje. To nemá absolutně s typem karoserie nic společného. Nedá se žít jenom z toho, co bylo. Někde jsem viděl porovnání Subaru s konkurencí a tam to řekli také jasně, že i přes změny uvízli v minulosti a konkurence jim utekla.

Odpovědět  |   | 
ev@(#&ufh  |  14. 11. 2016 11:03

Mate pravdu, Subaru se s konkurenci srovnat neda. Subartu totiz jezdi - a dobre, zatimco jine auta jen bavi.
Bezte se v tom aute projet a udelejte si vastni nazor. Vetsina recenzi pusobi dojmem, ze v tom ti lide ani nesedeli. A kdyz uz, tak si clovek rika, zda napriklad britska mamina ci zaryty nemecky priznivec BMW jsou ti pravi, kteri by meli recenzovat Subaru.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  14. 11. 2016 17:46

Tak rozhodně. Nejlépe aby o tom, co je lepší rozhodovali zarytí fanouškové konkrétní značky. To potom budou jistě věrohodné výsledky. Třeba jako ty.
Tak třeba tady v tom seděla ta mamina:
http://www.autoweb.cz/ford-focus-rs-vs-subaru-w... ...
a tady jsou také zaujati:
http://www.caranddriver.com/comparisons/2016-ford-foc... ...

Odpovědět  |   | 
wefe6  |  15. 11. 2016 00:36

Skvele, papouskovat umis. Ted uz jen nejaka ta vlastni myslenka, ci zkusenost z realneho zivota.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  15. 11. 2016 05:56

Fakt hodnotný příspěvek, počítám, že i mínusovat bezhlavě umíš. Ty máš jistě vlastní zkušenosti se všemi těmito auty. O jakých zkušenostech hovoříš, asi z tvé páté cenové skupiny?

Odpovědět  |   | 
Adam  |  15. 11. 2016 09:35

Ja sem si STI koupil nove tento rok. Minuly rok sem prodal 911. Mam jeste Mercedes na dlouhe cesty. STI neni bez chyby. Je to auto, ktere z pohledu toho na co je clovek zvykli od nemeckych znacek hodne postrada - ale kluci v Japonsku investovali vsechno do mechaniky. Je to old school auto, ktere nenadche high tech infotaimentem a hloupostma. Ale hrubou jizdou. Jezdil sem ve vsem. Ten den kdy sem si koupil STI jsem zvazoval nakup 240 BMW. Papirove - super. Male auto, 4x4 ... ale pousti vam reproduktorama zvuk motor do kabiny. STi ne. Proste tak zni. Proste jede. Na nic si nehraje. Vraci cloveka zpatky ke korenum motorismu - tak jak by mel - je mi 32. Pokud se clovek chce opravdu naucit ridit bez asistentu a picovin - je STi jedine auto na trhu, ktere mu to umozni. Octavia RS je smutny pribeh a dukaz toho, jak moc drzi VW Skodovku za koule. Golf R je stejne jako Audi moderna. Ridi za Vas Helmut v ridici jednotce. TypeR cloveka tak za srdce nechytne. Ford Focus RS je snad jedina alternativa, ktera pripada v uvahu - ale americani maji vetsi tradici ve svych monstroznich V8, nez v autech jako je RS. STi neni pro kazdeho. Vraci ke korenum a to se dnes nenosi. .. Nicmene nejlepsi auto na svete je 911, se kterou ma ale STi spolecneho vic, nez se na prvni pohled zda.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  15. 11. 2016 11:24

Pěkně jsi to napsal, konečně někdo alespoň reaguje k věci.
O tom jsem právě psal, že fanda má jiné představy, než nezaujatý tester. Vracet se ke kořenům je pěkné, ale představy o tom, které kořeny jsou ty pravé a konečné, bude mít asi moc lidí jiné a navíc to nemění nic na tom, že v přímém porovnání dali přednost jiným autům. Ale stejně se Tvoje reakce líbí.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 12. 2016 10:04

No když auto bez pičovin tak jdině impreza GT (z roku cca 97) :). Na zledovatělé cestě jsem lítal ze strany na stranu a přede mnou jedoucí oktávce uskočil zadek střídavě vlevo, vpravo max o 10cm. Ony ty elektronické systémy fakt k něčemu jsou a u nové imprezy jsou samozřejmě taky (pardon unového STi). U GT ne že jdou vypnou, ale jednoduše nejdou zapnout :)

Odpovědět  |   | 
Fitipaldi  |  09. 12. 2016 17:08

Takže to lze brát tak, že SUBARU je derivát PORSCHE. PORSCHE je vlastně české auto. Subaru boxer je totální kopií Porsche boxeru. S tím rozdílem, že u SUBARU to dodnes nevyladili, problémy pevnostní,životnostní(ovalita válců/pístů) a výkonnostní. Podvozek SUBARU je kupodivu dobrý, tím myslím u těch běžných modelů, kde je svornost diferenciálů řízena elektronicky(Japonci elektroniku umí). STI je ještě asi o dost výš. Jezdím se SUBARU, ne STI, ale je tam dost věcí, které bych potřeboval, aby byly na vyšší úrovni. Např. naftový motor se nepovedl vůbec. Brzdy mdlé s pomalým nástupem. Příliš nízké prahy(lehce drbnete), světla nic moc. Dost tvrdý podvozek, žádná možnost nastavení tvrdosti pérování. Účinnost, výkon, spotřeba podprůměrná. Přístup k zákazníkovi v servisech katastrofální, dostupnost náhradních dílů mizerná.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  14. 11. 2016 09:21

sedan se vyráběl stále, jen pro Evropu se "vynalezl" hatcbach... a neuspěl. Snad už tyto nápady pro evropský trh skončily.

Jinak mi stále chybí nová Impreza..

Odpovědět  |   | 
tx  |  14. 11. 2016 07:52

vypárkovat - to je nějakej pornografickej slang?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  15. 11. 2016 20:10

...utieram halusky z monitora...

Odpovědět  |   | 
Max  |  14. 11. 2016 09:24

A pridali i nejakou antikorozni upravu? Protoze subaru rezne (zkusenost s outbackem 2012)

Odpovědět  |   | 
3fc4456  |  14. 11. 2016 11:20

Na Levorg dava Subaru zaruku 5 let / 160 000 km. Na povrchovou rez karoserie 7 let a 12 let na prorezaveni.
Tezko rict, zda rezne. Ale Subaru veri, ze ne tak moc.

Odpovědět  |   | 
Cremona.:.  |  14. 11. 2016 19:10

Jak arabáči v Německu kradou auta za bílého dne:

https://twitter.com/OnlineMagazin/status/7977... ...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  15. 11. 2016 20:15

Svedi to uz maju za sebou. Je koniec.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků
Minitest Toyota Corolla GR Sport TS: Konečně už sportovně jenom vypadá

Toyota Corolla GR Sport TS

Když jsme se s označením GR Sport viděli naposledy, nebylo to zrovna příjemné setkání. Toyota nám ale teď dokázala, že to s ním myslí vážně.

26.  6.  2020 | Vladimír Kadera | 43 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gearu. Už tehdy byl Clarkson mistrem slova

Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gea…

Škoda Felicia dostávala v britských médiích celkem dost prostoru. Dokonce vyhrála prestižní anketu.

4.  6.  2020 | | 3 N/A
Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem

Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Ško…

Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.

7.  6.  2020 | | 85 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvěřit, že tohle auto vzniklo v Česku!

Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvě…

Hyundai posunul jízdní vlastnosti svého hot-hatche o dvě úrovně výš. Výsledkem je i30 N Project C, přičemž kousek, který jsme vyzkoušeli v rámci redakčního testu, je v Česku poslední volný!

5.  6.  2020 | | 80 N/A