Vyladění od Polestaru už dostávají i Volva V60 a XC60. Hybridy nabídnou 415 koní

Sportovní úroveň výbavy Polestar Engineered se po uvedení sedanu S60 objeví také u kombíku V60 a SUV XC60. Hybridní sílu pod kapotou tak doplní i úpravy na podvozku.

Přestože je současně jméno Polestar uváděno hlavě ve významu nové samostatné značky pod křídly Volva, původně dvorní úpravce švédské automobilky má stále prsty v lehkých úpravách jejích nynějších modelů. Vrcholnou výbavovou linii Polestar Engineered nám dříve Volvo ukázalo na sedanu S60. Nyní však nabídku úprav dle předpokladů rozšiřuje na další modely.

Ve verzi Polestar Engineered tak jsou nyní představené i kombi V60 a SUV XC60. U obou přitom naleznete stejně jako v S60 vyladěnou motorizaci T8 Twin-Engine, která je plug-in hybridním ústrojím s dvoulitrovým čtyřválcem, elektromotorem a pohonem všech kol. Volvo zprvu uvádí americkou specifikaci, jež zajistí výkon 309 kW (415 koní) a točivý moment 670 N.m.

Elektrické Volvo XC40 přijede ještě letos. Doplní novou dvojici hybridních variant

Elektrické Volvo XC40 přijede ještě letos. Doplní novou dvojici hybridních variant

Po stránce designu vychází Polestar Engineered ze stylingové výbavy R-Design, takže karoserii zdobí agresivnější nárazníky, leskle černé doplňky, černé chromované koncovky výfuku a podobným stylem je upraven také interiér obou modelů.

Nejde ale pouze o vyšší výkon a vzhled. V rámci Polestar Engineered dostávají V60 a XC60 také lehká kovaná kola o velikosti 21 palců či volitelně až 22 palců, silnější šestipístkové brzdiče s vrtanými kotouči od Bremba (V60) nebo Akebono (XC60), tužší tlumiče a pružiny Öhlins a pro zvýšení torzní tuhosti přibývá v motorovém prostoru i hliníková vzpěra.

Volvo chce detekovat opilé řidiče za volantem. Použije k tomu kamery v interiéru

Volvo chce detekovat opilé řidiče za volantem. Použije k tomu kamery v interiéru

Stejně jako S60 Polestar Engineered, na které láká i české zastoupení, ale v konfigurátoru zatím není k dispozici (Volvo provádí aktualizaci nabídky), bychom rádi viděli ostřejší V60 a SUV XC60 také u nás v Evropě. V USA půjdou nové výbavy do prodeje v létě, jisté zpoždění s možným uvedením v Evropě je ale pravděpodobné.

TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 7 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 14 příspěvků