Výkupní ceny ojetých škodovek rostou až o 20 tisíc Kč

Čeští prodejci ojetých automobilů se začínají potýkat s nedostatkem kvalitních ojetých vozů nižších tříd. Ačkoli pokles prodejů nových aut do soukromých rukou není v porovnání s firemním sektorem tolik výrazný, je rovnice jasná: nová auta se kupují méně, proto se lidé i firmy v nižších počtech zbavují svých stávajících samohybů. Oproti tomu prodeje ojetých aut začínají opět nabírat na síle. Až o 20 tisíc Kč tak musí v těchto dnech zvyšovat výkupní ceny ojetých vozů skupina AAA Auto, aby vůbec mohla doplňovat své prodejní plochy.

„Nástup jarní motoristické sezony je letos natolik silný, že v České republice týdně prodáváme více než 600 vozů,“ uvedl ředitel nákupu AAA Auto Petr Vaněček. Chování zákazníků podle něj v současnosti přestává ovlivňovat hospodářská recese, která brzdila obchody v posledním čtvrtletí loňského roku.

K nejvýraznějšímu zvýšení výkupních cen o 15 až 20 tisíc Kč přistoupila firma u modelů Škoda Fabia a Octavia. Nejméně 10 tisíc Kč pak v současnosti připlácí ke všem kvalitním vozům kategorie MPV a také ke všem vozům po prvním majiteli, které mají najeto do 60 tisíc km.

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků