Výkonnější Lamborghini Gallardo LP570-4 SV se prý ukáže v Ženevě

Není tomu vůbec dlouho od doby, kdy se začaly šířit spekulace o tom, že Lamborghini připravuje pro nový rok lepší a výkonnější verzi modelu Gallardo, která bude přímo navazovat na starší „čtyřkolku“ LP560-4. Nyní se zdají být ještě o něco reálnější.

Podle dostupných informací projde model několika viditelnými modifikacemi, to podstatné nás ovšem čeká uvnitř. Tam sice najdeme ten samý agregát, ovšem posílený o dalších 10 koní. Na první pohled vypadá sice avizovaný výkonnostní rozdíl jen jako maličkost, automobilka však hodlá zapracovat na celkové hmotnosti, kterou chce snížit především lehčím interiérem a karbonovými aerodynamickými doplňky. Stranou ovšem nezůstane ani podvozek, který si taktéž vyžádal několik zlepšení. Výsledkem má být verze LP570-4 s klasickým přídomkem SV neboli SuperVeloce.

První fotografie verze LP570-4 SV by se měly objevit již tento měsíc, s tím že oficiální uvedení nás čeká v Ženevě. Model by přitom měl být k dispozici zhruba od května.

Závěrem si dovolíme zmínit něco o záměrech automobilky s modelem Gallardo jako takovým. Zatímco zmíněné dvě verze LP560-4 a LP570-4 budou čtyřkolky, definitivně poslední verze, která zřejmě ponese označení LP590-2 se má vrátit k standardnímu pohonu zadní nápravy. Onu verzi pak můžeme očekávat v příštím roce, další rok, tedy 2012, nám už přinese novou generaci tohoto vcelku úspěšného modelu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lamborghini Gallardo LP560-4
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků