octavia zůstane octavií
Neuveritelne ynteligentni prispevek
ale pravdivy
... možná taky proto že je to Octávia. Jsi prostě génius!
Do toho du a levej dálniční pruh bude navždy můj! Vivat TDI!!!
Do toho du a levej dálniční pruh bude navždy můj!Ty ses asi pomat ne? To budes ostatni brzdit ???Vsak oni ti to poldove s novym bodovym systemem spocitaj az budes blokovat levej pruh.
Na D1 se přestupek blokování levého pruhu uplatnit nedá, protože je to skoro pořád souběžná jízda ... Já taky často jezdím v levém pruhu 130 km/h. Pořád doufám, že nějakého debílka za mnou trefí šlak, ale jsou odolní Nejvíc mně baví, když se za mně přilepí a blikají na mně. Nějak si neuvědomujou, že ty světla nevidím, když mi blikají do výfuku ...
To jsou nejvetsi m*gori, co jedou 130 km/h v levem pruhu a mysli se ze dodrzuji pravidla, musis pustit chlapce toho kdo jede rychlejc, je to jeho vec ze jede 200 km/h, nestarej se! a pust ho! az te naberu nejakej v jeepu s velkym ramem budu se smat...
To budeš koukat, až ti to někdo půjde vysvětlit ručně
jsi dement
Idiot!
takoveho cloveka mam moc rad, levy pruh 130kmph pravy volny.... regulerni vrazda.... havarijni pojistka to zvladne bez kriminalu... uz se tesim az pojede nekdo v levem 200kmph v touaregu a ejhle prask :)
jojo, nejlepsi jsou hrdinove na D1 kteri statecne brani levy pruh pred tema rychlima debilkama i kdyz maji v pravem volno, Bravo Riccardo, jsi muj hrdina...
Jestli jsi v tom levým pruhu i když máš v pravým volno(většinou je tam kamion), tak jsi pěknej ....
"Nejvíc mně baví, když se za mně přilepí a blikají na mně. Nějak si neuvědomujou, že ty světla nevidím, když mi blikají do výfuku ..."Neodpustim si jednu otazku: Jak tedy vite, ze blikaji?
Pane Janda ,když jsme u těch nafťáků, už jste se svezl v Toyoťáckém 2,2 130 kw???Případně bude nějaká ta recenze??Díky za info.
Zrovna tento tyden mame 2.2 D4-D k dispozici, test se tedy objevi na strankach pristi nebo prespristi tyden. Mame tedy slabsi verzi, ale to je jen o vykonu, motor jako takovy by mel byt stejny. Prvni dojmy jsou dobre, ale neprilis okouzlujici - motor je jako celek dobry, ale neni nijak zvlast tichy a kultivovany, prubeh vykonu neni optimalni a jedine, co me uchvacuje, je spotreba, ktera je opravdu mimoradne nizka. Ale na zavery zatim brzy, pockejte si na test Mel jsem posledni tri tydny k dispozici vsechny "dva-dvojkove" diesely na trhu a napisi o jejich srovnani nejaky clanecek. Toyota ma zatim smulu, ze nasledovala po i-CTDi Hondy, ktery je sice slabsi, ale jinak naprosto vynikajici...
nj, neni to te de icko
Tohle je pořád jen tuning stávajícího 2,0 TDI. Originální 125 kW verze je v tom podstatném, co je tdi vytýkáno, tj. zvukovém projevu, jiný motor. Piezoelektrické ovládání vstřik. ventilů místo magnetického, upravené turbo + (alespoň u passatu, nevím jak u škodovky) pozměněné uložení, vše proto, aby se zmenšily vibrace a zvuk tolik nepřipomínal traktor. Jsem na něj v octavii zvědavý, v passatu to byl oproti klasickému 2,0 TDI celkem znatelný rozdíl, zvuk naprosto snesitelný, ani náznak dunění a žádné vibrace. Podle mě je lépe počkat si i v octavii na tento motor než dát peníze Abtovi.
Zdravím všechny škodováky. Hodnotit zvukový projev motoru TDI mi přijde stejné jako měřit zrychlení z 0 na 100 u traktoru. Zvukový projev je ten poslední důvod, proč bych si koupil TDI. Na TDI mě zajímá jenom krouťák, protože to je to ,co z tohohle smradlavýho klokotavýho vynálezu dělá prodejní šlágr. Chcete-li zvuk, poříďte si Benzín. V poslední době mají akustici u všech výrobců největší problém s tím, jak odhlučnit ten nepříjemnej zvuk, kterej bude diesel vždycky vydávat díky svému fyzikálnímu principu. Navrhuju zandat diesel do zvukotěšné bedny a pouštět k tomu zvuk motoru Fiatu Panda r.v. 1980. Bude to znít líp. A ještě k tý mánii čipování:opravdu si všichni myslíte, že když jen tak zvýčíte výkon o 30% a krouťák o 50%, bude životnost motoru stejná ? A co jste měli z fyziky ?
Naprosto souhlasím, navíc "originál 125kW" půjde čipovat zase mnohem výš (odhaduju někam ke 145-150kW)BTW podobné hodnoty u 2.0tdi 103kW nabízí i "tuneři" u nás a za české ceny...
Otázkou je, jestli VW do Škodovky tento motor v dohledné době dá. Obávám se že v nikoli
Piettro: z toho, žes napsal příspěvek, usuzuju, že umíš psát, tím pádem snad i číst. Přečti si článek a zjistíš, že tvoje reakce je nesmyslná.
Pro slabomyslné. Píšeš....Podle mě je lépe počkat si i v octavii na tento motor než dát peníze Abtovi.... A já se ptám, jestli a kdy vůbec dá VW do Octavie svoje 125kW TDI, aneb zatím mi neni nic známo o tom, že by se VW k takovému kroku chystal.
Dán: děláš si legraci nebo taky neumíš číst? Viz. 1. věta článku R.. Ondrášíka " Přestože jsme informovali, že Škoda Octavia dostane silnější dvoulitrový nafťák až ve verzi RS (celá zpráva)". Tedy jestli chceš, pak znova pro slabomyslné - ano Octavia bude s motorem tdi 125kW, s označením RS. Nečteš, nevíš.
No on asi myslel pro norm. verzi. Me teda tovarni RS tuzing nic nerika.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.