Výkonnější dvoulitrový nafťák pro Octavii již nyní

27 komentářů

pjetka
7. listopadu • 19:23

octavia zůstane octavií

Cynik
8. listopadu • 16:10

Neuveritelne ynteligentni prispevek

keke
9. listopadu • 0:47

ale pravdivy

NovoCZ
7. listopadu • 21:14

... možná taky proto že je to Octávia. Jsi prostě génius!

Dán
7. listopadu • 8:24

Do toho du a levej dálniční pruh bude navždy můj! Vivat TDI!!!

Karlyk
7. listopadu • 10:34

Do toho du a levej dálniční pruh bude navždy můj!
Ty ses asi pomat ne? To budes ostatni brzdit ???Vsak oni ti to poldove s novym bodovym systemem spocitaj az budes blokovat levej pruh.

Riccardo
7. listopadu • 10:55

Na D1 se přestupek blokování levého pruhu uplatnit nedá, protože je to skoro pořád souběžná jízda ...
Já taky často jezdím v levém pruhu 130 km/h. Pořád doufám, že nějakého debílka za mnou trefí šlak, ale jsou odolní
Nejvíc mně baví, když se za mně přilepí a blikají na mně. Nějak si neuvědomujou, že ty světla nevidím, když mi blikají do výfuku ...

Mitch
7. listopadu • 13:51

To jsou nejvetsi m*gori, co jedou 130 km/h v levem pruhu a mysli se ze dodrzuji pravidla, musis pustit chlapce toho kdo jede rychlejc, je to jeho vec ze jede 200 km/h, nestarej se! a pust ho! az te naberu nejakej v jeepu s velkym ramem budu se smat...

manga
7. listopadu • 13:43

To budeš koukat, až ti to někdo půjde vysvětlit ručně

carlos
7. listopadu • 12:58

jsi dement

Jack
7. listopadu • 11:33

Idiot!

Jendolf
7. listopadu • 12:59

takoveho cloveka mam moc rad, levy pruh 130kmph pravy volny.... regulerni vrazda.... havarijni pojistka to zvladne bez kriminalu... uz se tesim az pojede nekdo v levem 200kmph v touaregu a ejhle prask :)

Bond007
7. listopadu • 11:24

jojo, nejlepsi jsou hrdinove na D1 kteri statecne brani levy pruh pred tema rychlima debilkama i kdyz maji v pravem volno, Bravo Riccardo, jsi muj hrdina...

Hrdina Jan
7. listopadu • 11:05

Jestli jsi v tom levým pruhu i když máš v pravým volno(většinou je tam kamion), tak jsi pěknej ....

pjanda
7. listopadu • 11:04

"Nejvíc mně baví, když se za mně přilepí a blikají na mně. Nějak si neuvědomujou, že ty světla nevidím, když mi blikají do výfuku ..."
Neodpustim si jednu otazku: Jak tedy vite, ze blikaji?

Tech
7. listopadu • 13:14

Pane Janda ,když jsme u těch nafťáků, už jste se svezl v Toyoťáckém 2,2 130 kw???Případně bude nějaká ta recenze??Díky za info.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pjanda
8. listopadu • 10:59

Zrovna tento tyden mame 2.2 D4-D k dispozici, test se tedy objevi na strankach pristi nebo prespristi tyden. Mame tedy slabsi verzi, ale to je jen o vykonu, motor jako takovy by mel byt stejny. Prvni dojmy jsou dobre, ale neprilis okouzlujici - motor je jako celek dobry, ale neni nijak zvlast tichy a kultivovany, prubeh vykonu neni optimalni a jedine, co me uchvacuje, je spotreba, ktera je opravdu mimoradne nizka. Ale na zavery zatim brzy, pockejte si na test

Mel jsem posledni tri tydny k dispozici vsechny "dva-dvojkove" diesely na trhu a napisi o jejich srovnani nejaky clanecek. Toyota ma zatim smulu, ze nasledovala po i-CTDi Hondy, ktery je sice slabsi, ale jinak naprosto vynikajici...

keke
9. listopadu • 0:45

nj, neni to te de icko

Dinar
7. listopadu • 7:43

Tohle je pořád jen tuning stávajícího 2,0 TDI. Originální 125 kW verze je v tom podstatném, co je tdi vytýkáno, tj. zvukovém projevu, jiný motor. Piezoelektrické ovládání vstřik. ventilů místo magnetického, upravené turbo + (alespoň u passatu, nevím jak u škodovky) pozměněné uložení, vše proto, aby se zmenšily vibrace a zvuk tolik nepřipomínal traktor. Jsem na něj v octavii zvědavý, v passatu to byl oproti klasickému 2,0 TDI celkem znatelný rozdíl, zvuk naprosto snesitelný, ani náznak dunění a žádné vibrace. Podle mě je lépe počkat si i v octavii na tento motor než dát peníze Abtovi.

MAKARÓN
23. listopadu • 23:08

Zdravím všechny škodováky. Hodnotit zvukový projev motoru TDI mi přijde stejné jako měřit zrychlení z 0 na 100 u traktoru. Zvukový projev je ten poslední důvod, proč bych si koupil TDI. Na TDI mě zajímá jenom krouťák, protože to je to ,co z tohohle smradlavýho klokotavýho vynálezu dělá prodejní šlágr. Chcete-li zvuk, poříďte si Benzín. V poslední době mají akustici u všech výrobců největší problém s tím, jak odhlučnit ten nepříjemnej zvuk, kterej bude diesel vždycky vydávat díky svému fyzikálnímu principu. Navrhuju zandat diesel do zvukotěšné bedny a pouštět k tomu zvuk motoru Fiatu Panda r.v. 1980. Bude to znít líp.
A ještě k tý mánii čipování:
opravdu si všichni myslíte, že když jen tak zvýčíte výkon o 30% a krouťák o 50%, bude životnost motoru stejná ? A co jste měli z fyziky ?

apex
7. listopadu • 14:34

Naprosto souhlasím, navíc "originál 125kW" půjde čipovat zase mnohem výš (odhaduju někam ke 145-150kW)
BTW podobné hodnoty u 2.0tdi 103kW nabízí i "tuneři" u nás a za české ceny...

Piettro
7. listopadu • 8:23

Otázkou je, jestli VW do Škodovky tento motor v dohledné době dá. Obávám se že v nikoli

Dinar
7. listopadu • 11:41

Piettro: z toho, žes napsal příspěvek, usuzuju, že umíš psát, tím pádem snad i číst. Přečti si článek a zjistíš, že tvoje reakce je nesmyslná.

Dán
7. listopadu • 11:54

Pro slabomyslné. Píšeš....Podle mě je lépe počkat si i v octavii na tento motor než dát peníze Abtovi.... A já se ptám, jestli a kdy vůbec dá VW do Octavie svoje 125kW TDI, aneb zatím mi neni nic známo o tom, že by se VW k takovému kroku chystal. 

Dinar
7. listopadu • 12:20

Dán: děláš si legraci nebo taky neumíš číst?  Viz. 1. věta článku R.. Ondrášíka " Přestože jsme informovali, že Škoda Octavia dostane silnější dvoulitrový nafťák až ve verzi RS (celá zpráva)". Tedy jestli chceš, pak znova pro slabomyslné - ano Octavia bude s motorem tdi 125kW, s označením RS. Nečteš, nevíš.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bingo
7. listopadu • 15:10

No on asi myslel pro norm. verzi. Me teda tovarni RS tuzing nic nerika.

Dán
7. listopadu • 11:54

Pro slabomyslné. Píšeš....Podle mě je lépe počkat si i v octavii na tento motor než dát peníze Abtovi.... A já se ptám, jestli a kdy vůbec dá VW do Octavie svoje 125kW TDI, aneb zatím mi neni nic známo o tom, že by se VW k takovému kroku chystal. 

Doporučujeme

Články odjinud