Výkonná Mazda 3 s turbomotorem a 4x4 se ukazuje světu. Nechejte si zajít chuť

emkejx  |  06. 07. 2020 10:25

s lakom tensim ako eurobankovka. Mazda mazda...

Odpovědět  |   | 
Kapr  |  06. 07. 2020 14:47

A ještě k tomu měkčím jak péro poslance. V kombinaci s obyčejným plechem bez pozinku je to fakt luxus pro všechny nadšence do rezky

Odpovědět  |   | 
Pejrak  |  06. 07. 2020 19:47

Prd víš.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  06. 07. 2020 12:03

ikdyby se ten motor do reguli EU vesel, jakozto se do nich vejde jakykoliv motor splnujici danou emisni normu a asi by s tim nemel problem ani tento motor, tak by se tu asi neprodaval, tech par prodanych kusu by jim za to asi nestalo

Odpovědět  |   | 
iPace  |  06. 07. 2020 13:53

jen pro doplneni, za lonskej rok se v cele EU neprodalo ani 35 tisic kusu Mazdy 3, tedy naprosto smesnej pocet ktery by jeste nejak bezvyznamne dany motor naredil, kvuli tomu se proste dany motor nevyplati pro EU homologovat pro tento model ani v pripade ze by byl jen pro jednu uroven vybavy nekde na vrcholu

Odpovědět  |   | 
Poslední soud  |  06. 07. 2020 18:59

Jj, Ma3 se v Evropě prodává katastrofálně, ale je to klasická diskuze o tom, zda byla dříve slepice nebo vejce. Prodává se blbě protože má zoufalou nabídku a chybí jí mimo jiné pořádný motor nebo jí chybí pořádný motor, protože se blbě prodává a nevyplatí se tam homologovat další varianty? Myslím, že je to klasický začarovaný kruh.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  06. 07. 2020 20:02

nerekl bych ze ma Mazda 3 spatne motory, oba 2 litry jsou zajimave a rekl bych dobre, ale tak nejak proste schazi to okolo co se neda dohnat tou vyzsi cenou

Odpovědět  |   | 
expat  |  06. 07. 2020 14:36

...ikdybysedoEUregulívešel........jenomžeonsenevejde.....nazdar...

Odpovědět  |   | 
iPace  |  06. 07. 2020 15:26

vis vubec jaka jsou emisni pravidla? nebo jen varis z neceho cemu nerozumis?
on se samozrejme vejde naprosto v pohode, ale flotilove emise by jim tento motor nejak nevylepsil ale naopak zhorsil

na trh EU si kldine muzes nasadit i mnohem emisne horsi motor nez je tento a emisni normou v pohode projde, jen pak za jeho prodej budes platit emisni pokutu za kazdy gram CO2 nad limit flotily, respektive zaplati ji tvoji zakaznici na cene kterou o to navysis u prodavanych aut ;) a to asi Mazda nehodla delat kvuli tem par stovkam mozna nizsim tisicum zakaznikum kteri by si dany model s danym motorem koupili

diskuze, respektive diskutujici tady zacinaji bejt jeste vetsi odpad nez jsme doufali

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 07. 2020 17:31

Ty také nebudeš zrovna výkvět, když se vidíš v množném čísle. Leda, že bys tady vystupoval pod více nicky.

Odpovědět  |   | 
Q  |  06. 07. 2020 15:44

Ono je to často dáno cenovou politikou. Mazda často výkonnější motory "zabije" tím, že je sváže s nejvyšším stupňem výbavy, automatem, čtyřkolkou, nebo vším dohromady.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  06. 07. 2020 12:40

....očekávali příchod Mazdy 3 se silným turbomotorem.... a dočkali se chcīpáka s 227 koňmi. V dnešní době je 227 koní cokoliv, jenom ne silný turbomotor. Takže neschopnost Mazdy dodat jej do EU asi těžko bude někdo litovat.

Odpovědět  |   | 
Trenér  |  06. 07. 2020 12:57

Trénuješ na olympiádu v machrování? Jde ti to dobře. V této třídě mají slabší motory pod 100kw, silnější 110-135kw. Odhadem 160kw je możné považovat za silný.

Odpovědět  |   | 
Kapr  |  06. 07. 2020 14:50

227 koní je málo? Na běžné ježdění více než dostatečné. Pro psychpaty, kteří se dříve nebo později omotají o strom, je to samozřejmě málo.

Odpovědět  |   | 
M@co  |  07. 07. 2020 01:26

Vzhledem k tomu že o tom víš akurát kulový prd, tak s točivým momentem 420Nm si vytře prdel s kdejakým Golfem GTI a spol a výkon 230 koní platí při použití benzinu s oktanovým číslem 87, v případě 93 oktanového benzínu má výkon 254 koní.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  07. 07. 2020 10:36

U konkurence píšou, že to je výkon při benzínu 87, při 93 okt. by to mělo být 254 k, to už s nadstandartním kroutákem slušný, na příjemnou jízdu.

Odpovědět  |   | 
Juraj  |  06. 07. 2020 12:55

Už první generace MPS byla ořezávátko a to měla 191kw...

Odpovědět  |   | 
 |  06. 07. 2020 14:06

Rekl Juraj machr ktery jezdi s feldou.

Odpovědět  |   | 
Juraj  |  07. 07. 2020 11:23

Jako bývalý majitel 6MPS, jedné z prvních v CZ, prodáno po 6 letech a 200k km, můžu hodnotit velice dobře... Ten motor na 2.3 podával slušný výkon, ale vršek byl mrtvý a spotřeba uměla dosahovat zavratnych výšin za které by se nestydela ani kdejaka V8... Navíc ten motor nebyl zrovna stavěny na dlouhou životnost, takže 200k km byly vstriky v háji, rozvody v háji... A to nemluvím o tom, že 98čka byla minimum co to pochroupalo...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  07. 07. 2020 14:54

Ak si mal 6 MPS a trvas na svojom hodnoteni, tak si mizerny vodic.

S tym autom sa da jazdit velmi dynamicky a rychlo (nie ako prasa) s priemernou spotrebou pod 9 litrov. Ta co mame v rodine je po 250 tisic km motoricky v top stave - menilo sa akurat turbo (v ramci zvolavacky na konkretne vyrobne cislo).

Takze ak bola tvoja po 200 tisic znicena a dosahovala spotreby V8, tak by som to videl jednoznacne na to, ze si ju znicil sam svojou neschopnostou.

Sorry, ale taka je pravda, bez ohladu na to, co si o sebe myslis ty.

Odpovědět  |   | 
Juraj  |  08. 07. 2020 02:43

Jelikož to auto jezdilo trasy CZ-De, tak opravdu nemohlo jezdit 100km/h za kamionem aby dosáhlo spotřeby 9 litrů... Standardní průměr u 2.3 disi z první série je 11,5-12 litrů na 100. Svolavacky jsem měl na auto dokonce 4 - vadný sw ecu, vadne xenony, výměna elektromagnetu spojky zadního diferaku a pak nějaké čidlo ale to už nevím co bylo...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 07. 2020 22:54

Blahovslaveni chudobni duchom....

Odpovědět  |   | 
szopak salatiq  |  06. 07. 2020 13:50

Tak snad aby redakce pripravila clanek o tom, jak jisty ostravsky dovozce dokaze za mirny priplatek toto auto dodat i mistnim deb ... nadsencum.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  06. 07. 2020 15:21

Stejně by to tu bylo drahý jako krá.a. Ale určitě by se pár kupců našlo. Třeba já, kdybych neměl Megana...

Odpovědět  |   | 
runner42  |  06. 07. 2020 18:48

Z Evropské unie lze vystoupit. Vzpomeňte si na to u voleb.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 07. 2020 19:07

A vystoupit "kam"? Náš stát je prcek, výrobna a montovna cizích firem. Podívej se na Anglii, jaké problémy kolem toho jsou, a oni prcek našeho kalibru rozhodně nejsou. A teď si představ, jak by to vypadalo u nás, klidně by nás "odkopli" a odstěhovali své fabriky někam jinam. Evidentně máš již někde vyhlédnutý šťavnatý trávník, kde se budeš chodit pást.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  06. 07. 2020 21:57

Výborně Mirku, takže budeme držet hubu a krok a budeme dál otročit ve výrobnách a montovnách cizích firem, abychom se náhodou páníčkovi neznelíbili a on nás neodkopl a neodstěhoval své fabriky jinam. Doufám, že jsi zaregistroval německé předsednictví EU a nedávné výroky Heiko Masse. Raději budu rýt držkou v zemi než ohýbat hřbet před germánským šmejdem, kterému po těch zvěrstvech, co tu jeho předci napáchali, opět narostl hřebínek a zase má pocit, že mu leží svět u nohou. Kde bere tu drzost říkat ostatním národům co mají a nemají dělat? Tfuj tajxl.

Byli jsme před EU a budeme i po ní, to si všichni přizdisráči zapište za uši.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 07. 2020 08:46

Tak to jsi mě zklamal. Nikde nepíšu o původu firem, ale ty sis z toho vydedukoval jen Němce. Tak nevím, ale tady jsou i firmy z jiných končin a ti také prohráli válku? Ekonomiku jsme si tady čtyřicet let prosírali sami a dopracovali jsme to tam, kde jsme, tak se nerozčiluj, že i ti, co prohráli válku, na to nesrali, jako komančové, a jsou ekonomicky jinde, než my. A pokud jde o rytí držkou v zemi, nikdo ti jistě nebude v této činnosti bránit. Klidně to vykonávej a přitom můžeš zkusit přesvědčit například zaměstnance automobilky Škoda, že mají opustit tohoto zaměstnavatele, vždyť je to německé… Doufám, že jim zajistíš kvalitní náhradní zaměstnání, pokud možno bez rytí držkou v zemi.

Již třicet let jsme měli na to dohnat ten "západ", a kde jsme se dostali, co jsi pro to udělal, když napíšeš budeme i po EU? Vykřikovat hesla dovede každý a za komančů jsem si jich užil dost.

Odpovědět  |   | 
Trenér  |  06. 07. 2020 19:52

Ve Švýcarech nebo v Norsku máš stejné motory jako pro EU. Vem si Británii, prakticky již nejsou v EU. Strhávají sochy, bbc má ředitelku pro různorodost, která zavádí kvóty pro černochy, asiaty, ženy a dokonce i lgbt a uvažují o zákazu spalováků komplet ještě dřív než eu.

Odpovědět  |   | 
lurique pompiq  |  06. 07. 2020 20:44

Pokud si na to u voleb skutecne vzpomenete, rovnez si uvedomte, ze to je posledni svobodne rozhodnuti, ktere udelate.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  06. 07. 2020 21:45

To znamená, že svoboda je pouze v německé čtvrté říši?

To vykládejte někomu, kdo nezažil svobodná devadesátá léta.

Odpovědět  |   | 
julo19  |  06. 07. 2020 20:33

Hnusne zvonka ešte horšie zvnútra, odporna palubovka, stredový tunel tak široký že by sa tam vošla 3 sedacka

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 07. 2020 23:03

Citam debatu a neviem si pomoct, ale najrozumnejsi prispevok tu ma eroticka spammerka Anna.

95% z vas v ziadnu Mazdu nikdy nesoferovalo, a uz vobec nie aby ju vlastnilo. Takze viete prd. O automobilke viete hovno.

Ale nieco vas musi sakramentsky srat, pretoze vam to stoji za fake plusy a minusy :)

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  07. 07. 2020 11:01

Kedysi dávno som mal 323 GTR, ale toto by som si už asi nekúpil.Ako normálne vozenie buse ok, ale konkurencie nejakým HH asi nie (aj keď o tom nepíšu). Ktovie aká by bola ešte cena tu v EU.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 78 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 16 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta