Citam debatu a neviem si pomoct, ale najrozumnejsi prispevok tu ma eroticka spammerka Anna.95% z vas v ziadnu Mazdu nikdy nesoferovalo, a uz vobec nie aby ju vlastnilo. Takze viete prd. O automobilke viete hovno. Ale nieco vas musi sakramentsky srat, pretoze vam to stoji za fake plusy a minusy :)
Kedysi dávno som mal 323 GTR, ale toto by som si už asi nekúpil.Ako normálne vozenie buse ok, ale konkurencie nejakým HH asi nie (aj keď o tom nepíšu). Ktovie aká by bola ešte cena tu v EU.
Hnusne zvonka ešte horšie zvnútra, odporna palubovka, stredový tunel tak široký že by sa tam vošla 3 sedacka
Z Evropské unie lze vystoupit. Vzpomeňte si na to u voleb.
Pokud si na to u voleb skutecne vzpomenete, rovnez si uvedomte, ze to je posledni svobodne rozhodnuti, ktere udelate.
To znamená, že svoboda je pouze v německé čtvrté říši?To vykládejte někomu, kdo nezažil svobodná devadesátá léta.
Ve Švýcarech nebo v Norsku máš stejné motory jako pro EU. Vem si Británii, prakticky již nejsou v EU. Strhávají sochy, bbc má ředitelku pro různorodost, která zavádí kvóty pro černochy, asiaty, ženy a dokonce i lgbt a uvažují o zákazu spalováků komplet ještě dřív než eu.
A vystoupit "kam"? Náš stát je prcek, výrobna a montovna cizích firem. Podívej se na Anglii, jaké problémy kolem toho jsou, a oni prcek našeho kalibru rozhodně nejsou. A teď si představ, jak by to vypadalo u nás, klidně by nás "odkopli" a odstěhovali své fabriky někam jinam. Evidentně máš již někde vyhlédnutý šťavnatý trávník, kde se budeš chodit pást.
Výborně Mirku, takže budeme držet hubu a krok a budeme dál otročit ve výrobnách a montovnách cizích firem, abychom se náhodou páníčkovi neznelíbili a on nás neodkopl a neodstěhoval své fabriky jinam. Doufám, že jsi zaregistroval německé předsednictví EU a nedávné výroky Heiko Masse. Raději budu rýt držkou v zemi než ohýbat hřbet před germánským šmejdem, kterému po těch zvěrstvech, co tu jeho předci napáchali, opět narostl hřebínek a zase má pocit, že mu leží svět u nohou. Kde bere tu drzost říkat ostatním národům co mají a nemají dělat? Tfuj tajxl.Byli jsme před EU a budeme i po ní, to si všichni přizdisráči zapište za uši.
Tak to jsi mě zklamal. Nikde nepíšu o původu firem, ale ty sis z toho vydedukoval jen Němce. Tak nevím, ale tady jsou i firmy z jiných končin a ti také prohráli válku? Ekonomiku jsme si tady čtyřicet let prosírali sami a dopracovali jsme to tam, kde jsme, tak se nerozčiluj, že i ti, co prohráli válku, na to nesrali, jako komančové, a jsou ekonomicky jinde, než my. A pokud jde o rytí držkou v zemi, nikdo ti jistě nebude v této činnosti bránit. Klidně to vykonávej a přitom můžeš zkusit přesvědčit například zaměstnance automobilky Škoda, že mají opustit tohoto zaměstnavatele, vždyť je to německé… Doufám, že jim zajistíš kvalitní náhradní zaměstnání, pokud možno bez rytí držkou v zemi. Již třicet let jsme měli na to dohnat ten "západ", a kde jsme se dostali, co jsi pro to udělal, když napíšeš budeme i po EU? Vykřikovat hesla dovede každý a za komančů jsem si jich užil dost.
Stejně by to tu bylo drahý jako krá.a. Ale určitě by se pár kupců našlo. Třeba já, kdybych neměl Megana...B-]
Tak snad aby redakce pripravila clanek o tom, jak jisty ostravsky dovozce dokaze za mirny priplatek toto auto dodat i mistnim deb ... nadsencum.
Už první generace MPS byla ořezávátko a to měla 191kw...
Blahovslaveni chudobni duchom....
Rekl Juraj machr ktery jezdi s feldou.
Jako bývalý majitel 6MPS, jedné z prvních v CZ, prodáno po 6 letech a 200k km, můžu hodnotit velice dobře... Ten motor na 2.3 podával slušný výkon, ale vršek byl mrtvý a spotřeba uměla dosahovat zavratnych výšin za které by se nestydela ani kdejaka V8... Navíc ten motor nebyl zrovna stavěny na dlouhou životnost, takže 200k km byly vstriky v háji, rozvody v háji... A to nemluvím o tom, že 98čka byla minimum co to pochroupalo...
Ak si mal 6 MPS a trvas na svojom hodnoteni, tak si mizerny vodic. S tym autom sa da jazdit velmi dynamicky a rychlo (nie ako prasa) s priemernou spotrebou pod 9 litrov. Ta co mame v rodine je po 250 tisic km motoricky v top stave - menilo sa akurat turbo (v ramci zvolavacky na konkretne vyrobne cislo).Takze ak bola tvoja po 200 tisic znicena a dosahovala spotreby V8, tak by som to videl jednoznacne na to, ze si ju znicil sam svojou neschopnostou.Sorry, ale taka je pravda, bez ohladu na to, co si o sebe myslis ty.
Jelikož to auto jezdilo trasy CZ-De, tak opravdu nemohlo jezdit 100km/h za kamionem aby dosáhlo spotřeby 9 litrů... Standardní průměr u 2.3 disi z první série je 11,5-12 litrů na 100. Svolavacky jsem měl na auto dokonce 4 - vadný sw ecu, vadne xenony, výměna elektromagnetu spojky zadního diferaku a pak nějaké čidlo ale to už nevím co bylo...
....očekávali příchod Mazdy 3 se silným turbomotorem.... a dočkali se chcīpáka s 227 koňmi. V dnešní době je 227 koní cokoliv, jenom ne silný turbomotor. Takže neschopnost Mazdy dodat jej do EU asi těžko bude někdo litovat.
U konkurence píšou, že to je výkon při benzínu 87, při 93 okt. by to mělo být 254 k, to už s nadstandartním kroutákem slušný, na příjemnou jízdu.
Vzhledem k tomu že o tom víš akurát kulový prd, tak s točivým momentem 420Nm si vytře prdel s kdejakým Golfem GTI a spol a výkon 230 koní platí při použití benzinu s oktanovým číslem 87, v případě 93 oktanového benzínu má výkon 254 koní.
227 koní je málo? Na běžné ježdění více než dostatečné. Pro psychpaty, kteří se dříve nebo později omotají o strom, je to samozřejmě málo.
Trénuješ na olympiádu v machrování? Jde ti to dobře. :-) V této třídě mají slabší motory pod 100kw, silnější 110-135kw. Odhadem 160kw je możné považovat za silný.
ikdyby se ten motor do reguli EU vesel, jakozto se do nich vejde jakykoliv motor splnujici danou emisni normu a asi by s tim nemel problem ani tento motor, tak by se tu asi neprodaval, tech par prodanych kusu by jim za to asi nestalo
Ono je to často dáno cenovou politikou. Mazda často výkonnější motory "zabije" tím, že je sváže s nejvyšším stupňem výbavy, automatem, čtyřkolkou, nebo vším dohromady.
...ikdybysedoEUregulívešel........jenomžeonsenevejde.....nazdar...B-]
vis vubec jaka jsou emisni pravidla? nebo jen varis z neceho cemu nerozumis?on se samozrejme vejde naprosto v pohode, ale flotilove emise by jim tento motor nejak nevylepsil ale naopak zhorsil ;-)na trh EU si kldine muzes nasadit i mnohem emisne horsi motor nez je tento a emisni normou v pohode projde, jen pak za jeho prodej budes platit emisni pokutu za kazdy gram CO2 nad limit flotily, respektive zaplati ji tvoji zakaznici na cene kterou o to navysis u prodavanych aut ;) a to asi Mazda nehodla delat kvuli tem par stovkam mozna nizsim tisicum zakaznikum kteri by si dany model s danym motorem koupili ;-)diskuze, respektive diskutujici tady zacinaji bejt jeste vetsi odpad nez jsme doufali :-D
Ty také nebudeš zrovna výkvět, když se vidíš v množném čísle. Leda, že bys tady vystupoval pod více nicky.
jen pro doplneni, za lonskej rok se v cele EU neprodalo ani 35 tisic kusu Mazdy 3, tedy naprosto smesnej pocet ktery by jeste nejak bezvyznamne dany motor naredil, kvuli tomu se proste dany motor nevyplati pro EU homologovat pro tento model ani v pripade ze by byl jen pro jednu uroven vybavy nekde na vrcholu B-]
Jj, Ma3 se v Evropě prodává katastrofálně, ale je to klasická diskuze o tom, zda byla dříve slepice nebo vejce. Prodává se blbě protože má zoufalou nabídku a chybí jí mimo jiné pořádný motor nebo jí chybí pořádný motor, protože se blbě prodává a nevyplatí se tam homologovat další varianty? Myslím, že je to klasický začarovaný kruh.
nerekl bych ze ma Mazda 3 spatne motory, oba 2 litry jsou zajimave a rekl bych dobre, ale tak nejak proste schazi to okolo co se neda dohnat tou vyzsi cenou
s lakom tensim ako eurobankovka. Mazda mazda...
A ještě k tomu měkčím jak péro poslance. V kombinaci s obyčejným plechem bez pozinku je to fakt luxus pro všechny nadšence do rezky
Prd víš.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.