Výkon Toyoty GT86 a Subaru BRZ nestačí? Kupte si kompresor

Výkon Toyoty GT86 a Subaru BRZ nestačí? Kupte si kompresor

Toyota GT86 (respektive Subaru BRZ) údajně podle názoru mnohých potřebuje „pár koní“ navíc. Osobně si myslím, že „pár koní“ navíc opravdu nepotřebuje, ale zdá se, že tato záležitost bude především otázkou názoru. Každopádně pokud patříte mezi ty, kterým výkon japonských kupé nestačí, máme pro vás dobrou zprávu.

Na brzdě: Toyota GT86

Na brzdě: Toyota GT86

Britská společnost Litchfield zanedlouho oficiálně představí svůj kit určený pro GT86, BRZ a Scion FR-S a samozřejmě oznámí jeho cenu. Hlavní novinkou je kompresor. Díky němu a dalším úpravám vzrostl výkon na 278,8 koní dostupných při 7300 ot./min, což už je docela slušná porce navíc. Další podrobnosti bychom se měli dovědět velmi brzy. 

Zdroj: Litchfield

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků