Výkon Toyoty GT86 a Subaru BRZ nestačí? Kupte si kompresor

Výkon Toyoty GT86 a Subaru BRZ nestačí? Kupte si kompresor

Toyota GT86 (respektive Subaru BRZ) údajně podle názoru mnohých potřebuje „pár koní“ navíc. Osobně si myslím, že „pár koní“ navíc opravdu nepotřebuje, ale zdá se, že tato záležitost bude především otázkou názoru. Každopádně pokud patříte mezi ty, kterým výkon japonských kupé nestačí, máme pro vás dobrou zprávu.

Na brzdě: Toyota GT86

Na brzdě: Toyota GT86

Britská společnost Litchfield zanedlouho oficiálně představí svůj kit určený pro GT86, BRZ a Scion FR-S a samozřejmě oznámí jeho cenu. Hlavní novinkou je kompresor. Díky němu a dalším úpravám vzrostl výkon na 278,8 koní dostupných při 7300 ot./min, což už je docela slušná porce navíc. Další podrobnosti bychom se měli dovědět velmi brzy. 

Zdroj: Litchfield

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

včera | Milan Lažanský | 14 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 42 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků