Výkon Porsche 911 Turbo S se už přehoupl přes 600 koní. V edici Exclusive

K vozu, kterých vznikne pouze kusů, lze objednat i speciální hodinky a sadu zavazadel.

Parametry, kterými se chlubí nejvýkonnější a nejvzácnější verze současné generace vozu Porsche 911 Turbo S, jsou skutečně nevšední.

Nově zřízená manufaktura Porsche Exclusive totiž připravila limitovanou pětisetkusovou sérii tohoto vozu s upraveným motorem. Ten má oproti standardní verzi o 27 koní vyšší výkon, což znamená, že tato hodnota se u něho již o sedm koní přehoupla přes hranici 600 koní.

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Díky tomu je auto schopné zrychlit na stokilometrovou rychlost pod tři sekundy (2,9 sekundy) a na 200 kilometrů v hodině pod deset sekund (9,6). Maximální rychlost vzrostla už na 330 kilometrů v hodině.

Sériová výbava vozu, který lze v Německu pořídit od 259 992 eur včetně DPH, obsahuje dvacetipalcová lakovaná kola s centrální maticí ve zlatožluté metalické barvě, keramické kotoučové brzdy, aktivní sportovní podvozek, paket Sport Chrono, systém pro řízení kol zadní nápravy a systém PDCC potlačující náklony v zatáčkách.

Na voze se nachází rada dílů z uhlíkového kompozitu. Například jde o kapotu, střechu a boční prahy. Porsche předpokládá, že největší zájem bude o lak karosérie ve zlatožluté metalíze, nabízet se ale budou i další vybrané barvy.

Šikovné ruské ručičky udělají i z vraku Porsche 911 zánovní ojetinu

Šikovné ruské ručičky udělají i z vraku Porsche 911 zánovní ojetinu

V interiéru jsou samozřejmě sportovní sedačky. Zajímavostí jsou ozdobné lišty paketu Carbon protkané jemnými zlatožlutými kovovými vlákny. nemůže samozřejmě chybět plaketa s pořadovým číslem v rámci limitované série.

Specialitou připravenou pro budoucí vlastníky tohoto vozu je speciální chronograf z lehkého titanu. Bude jich opět vyrobeno jen pět stovek a jeho cena činí 9 950 eur. Stylovým doplňkem k vozu bude také speciální pětidílná sada kožených zavazadel. Ta stojí 5474 eur.

Na galerii snímků vozu se podívejte zde: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Porsche Panamera 3,6
Rok výroby: 2010
Stav: 125 205 km
Cena: 900 000 Kč
Porsche Boxster 2,7
Rok výroby: 2006
Stav: 58 037 km
Cena: 600 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 1 000 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 820 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků