Výkon Porsche 911 Turbo S se už přehoupl přes 600 koní. V edici Exclusive

K vozu, kterých vznikne pouze kusů, lze objednat i speciální hodinky a sadu zavazadel.

Parametry, kterými se chlubí nejvýkonnější a nejvzácnější verze současné generace vozu Porsche 911 Turbo S, jsou skutečně nevšední.

Nově zřízená manufaktura Porsche Exclusive totiž připravila limitovanou pětisetkusovou sérii tohoto vozu s upraveným motorem. Ten má oproti standardní verzi o 27 koní vyšší výkon, což znamená, že tato hodnota se u něho již o sedm koní přehoupla přes hranici 600 koní.

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Díky tomu je auto schopné zrychlit na stokilometrovou rychlost pod tři sekundy (2,9 sekundy) a na 200 kilometrů v hodině pod deset sekund (9,6). Maximální rychlost vzrostla už na 330 kilometrů v hodině.

Sériová výbava vozu, který lze v Německu pořídit od 259 992 eur včetně DPH, obsahuje dvacetipalcová lakovaná kola s centrální maticí ve zlatožluté metalické barvě, keramické kotoučové brzdy, aktivní sportovní podvozek, paket Sport Chrono, systém pro řízení kol zadní nápravy a systém PDCC potlačující náklony v zatáčkách.

Na voze se nachází rada dílů z uhlíkového kompozitu. Například jde o kapotu, střechu a boční prahy. Porsche předpokládá, že největší zájem bude o lak karosérie ve zlatožluté metalíze, nabízet se ale budou i další vybrané barvy.

Šikovné ruské ručičky udělají i z vraku Porsche 911 zánovní ojetinu

Šikovné ruské ručičky udělají i z vraku Porsche 911 zánovní ojetinu

V interiéru jsou samozřejmě sportovní sedačky. Zajímavostí jsou ozdobné lišty paketu Carbon protkané jemnými zlatožlutými kovovými vlákny. nemůže samozřejmě chybět plaketa s pořadovým číslem v rámci limitované série.

Specialitou připravenou pro budoucí vlastníky tohoto vozu je speciální chronograf z lehkého titanu. Bude jich opět vyrobeno jen pět stovek a jeho cena činí 9 950 eur. Stylovým doplňkem k vozu bude také speciální pětidílná sada kožených zavazadel. Ta stojí 5474 eur.

Na galerii snímků vozu se podívejte zde: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 41 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků