Výkon Porsche 911 Turbo S se už přehoupl přes 600 koní. V edici Exclusive

K vozu, kterých vznikne pouze kusů, lze objednat i speciální hodinky a sadu zavazadel.

Parametry, kterými se chlubí nejvýkonnější a nejvzácnější verze současné generace vozu Porsche 911 Turbo S, jsou skutečně nevšední.

Nově zřízená manufaktura Porsche Exclusive totiž připravila limitovanou pětisetkusovou sérii tohoto vozu s upraveným motorem. Ten má oproti standardní verzi o 27 koní vyšší výkon, což znamená, že tato hodnota se u něho již o sedm koní přehoupla přes hranici 600 koní.

Testy | Sportovní auta | Kupé | Porsche

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Díky tomu je auto schopné zrychlit na stokilometrovou rychlost pod tři sekundy (2,9 sekundy) a na 200 kilometrů v hodině pod deset sekund (9,6). Maximální rychlost vzrostla už na 330 kilometrů v hodině.

Sériová výbava vozu, který lze v Německu pořídit od 259 992 eur včetně DPH, obsahuje dvacetipalcová lakovaná kola s centrální maticí ve zlatožluté metalické barvě, keramické kotoučové brzdy, aktivní sportovní podvozek, paket Sport Chrono, systém pro řízení kol zadní nápravy a systém PDCC potlačující náklony v zatáčkách.

Na voze se nachází rada dílů z uhlíkového kompozitu. Například jde o kapotu, střechu a boční prahy. Porsche předpokládá, že největší zájem bude o lak karosérie ve zlatožluté metalíze, nabízet se ale budou i další vybrané barvy.

Ojetiny | Crashtesty | Sportovní auta | Zajímavosti | Bezpečnost | Život řidiče | Byznys | Porsche

Šikovné ruské ručičky udělají i z vraku Porsche 911 zánovní ojetinu

V interiéru jsou samozřejmě sportovní sedačky. Zajímavostí jsou ozdobné lišty paketu Carbon protkané jemnými zlatožlutými kovovými vlákny. nemůže samozřejmě chybět plaketa s pořadovým číslem v rámci limitované série.

Specialitou připravenou pro budoucí vlastníky tohoto vozu je speciální chronograf z lehkého titanu. Bude jich opět vyrobeno jen pět stovek a jeho cena činí 9 950 eur. Stylovým doplňkem k vozu bude také speciální pětidílná sada kožených zavazadel. Ta stojí 5474 eur.

Na galerii snímků vozu se podívejte zde: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 13 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků