Výkon Porsche 911 Turbo S se už přehoupl přes 600 koní. V edici Exclusive

K vozu, kterých vznikne pouze kusů, lze objednat i speciální hodinky a sadu zavazadel.

Parametry, kterými se chlubí nejvýkonnější a nejvzácnější verze současné generace vozu Porsche 911 Turbo S, jsou skutečně nevšední.

Nově zřízená manufaktura Porsche Exclusive totiž připravila limitovanou pětisetkusovou sérii tohoto vozu s upraveným motorem. Ten má oproti standardní verzi o 27 koní vyšší výkon, což znamená, že tato hodnota se u něho již o sedm koní přehoupla přes hranici 600 koní.

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Díky tomu je auto schopné zrychlit na stokilometrovou rychlost pod tři sekundy (2,9 sekundy) a na 200 kilometrů v hodině pod deset sekund (9,6). Maximální rychlost vzrostla už na 330 kilometrů v hodině.

Sériová výbava vozu, který lze v Německu pořídit od 259 992 eur včetně DPH, obsahuje dvacetipalcová lakovaná kola s centrální maticí ve zlatožluté metalické barvě, keramické kotoučové brzdy, aktivní sportovní podvozek, paket Sport Chrono, systém pro řízení kol zadní nápravy a systém PDCC potlačující náklony v zatáčkách.

Na voze se nachází rada dílů z uhlíkového kompozitu. Například jde o kapotu, střechu a boční prahy. Porsche předpokládá, že největší zájem bude o lak karosérie ve zlatožluté metalíze, nabízet se ale budou i další vybrané barvy.

Šikovné ruské ručičky udělají i z vraku Porsche 911 zánovní ojetinu

Šikovné ruské ručičky udělají i z vraku Porsche 911 zánovní ojetinu

V interiéru jsou samozřejmě sportovní sedačky. Zajímavostí jsou ozdobné lišty paketu Carbon protkané jemnými zlatožlutými kovovými vlákny. nemůže samozřejmě chybět plaketa s pořadovým číslem v rámci limitované série.

Specialitou připravenou pro budoucí vlastníky tohoto vozu je speciální chronograf z lehkého titanu. Bude jich opět vyrobeno jen pět stovek a jeho cena činí 9 950 eur. Stylovým doplňkem k vozu bude také speciální pětidílná sada kožených zavazadel. Ta stojí 5474 eur.

Na galerii snímků vozu se podívejte zde: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 5 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků