Výkon Porsche 911 Turbo S se už přehoupl přes 600 koní. V edici Exclusive

K vozu, kterých vznikne pouze kusů, lze objednat i speciální hodinky a sadu zavazadel.

Parametry, kterými se chlubí nejvýkonnější a nejvzácnější verze současné generace vozu Porsche 911 Turbo S, jsou skutečně nevšední.

Nově zřízená manufaktura Porsche Exclusive totiž připravila limitovanou pětisetkusovou sérii tohoto vozu s upraveným motorem. Ten má oproti standardní verzi o 27 koní vyšší výkon, což znamená, že tato hodnota se u něho již o sedm koní přehoupla přes hranici 600 koní.

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Díky tomu je auto schopné zrychlit na stokilometrovou rychlost pod tři sekundy (2,9 sekundy) a na 200 kilometrů v hodině pod deset sekund (9,6). Maximální rychlost vzrostla už na 330 kilometrů v hodině.

Sériová výbava vozu, který lze v Německu pořídit od 259 992 eur včetně DPH, obsahuje dvacetipalcová lakovaná kola s centrální maticí ve zlatožluté metalické barvě, keramické kotoučové brzdy, aktivní sportovní podvozek, paket Sport Chrono, systém pro řízení kol zadní nápravy a systém PDCC potlačující náklony v zatáčkách.

Na voze se nachází rada dílů z uhlíkového kompozitu. Například jde o kapotu, střechu a boční prahy. Porsche předpokládá, že největší zájem bude o lak karosérie ve zlatožluté metalíze, nabízet se ale budou i další vybrané barvy.

Šikovné ruské ručičky udělají i z vraku Porsche 911 zánovní ojetinu

Šikovné ruské ručičky udělají i z vraku Porsche 911 zánovní ojetinu

V interiéru jsou samozřejmě sportovní sedačky. Zajímavostí jsou ozdobné lišty paketu Carbon protkané jemnými zlatožlutými kovovými vlákny. nemůže samozřejmě chybět plaketa s pořadovým číslem v rámci limitované série.

Specialitou připravenou pro budoucí vlastníky tohoto vozu je speciální chronograf z lehkého titanu. Bude jich opět vyrobeno jen pět stovek a jeho cena činí 9 950 eur. Stylovým doplňkem k vozu bude také speciální pětidílná sada kožených zavazadel. Ta stojí 5474 eur.

Na galerii snímků vozu se podívejte zde: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků