Výkon nejsilnější octavie RS se už přiblížil k hranici 250 koní

35 komentářů

Josef
3. února • 19:13

Je fajn, že ve Škodovce popracovali na podvozku, nejenom na jeho snížení. Ten zvětšený rozchod kol vzadu může být v reálu zajímavý. Adaptivní podvozek ale mohli dát do základu. Motor dobrý, sedačky taky, teď podvozek. Ještě zvyknout si na 4 světla... a přesvědčit "vrchnost", aby mi dali tohle "služební" RS místo standardní Octavie 2.0 TDI 110 kW...

wwl'djv
3. února • 14:39

Proc se pokazde, kdyz si clovek dela srandu ze Skody, objevi spousta pilnych hlupaku, hajice ji do roztrhani tela, jako by ta frma byl jejich majetek ci vytvor?
Ze by tady bylo az tolik marketaku ze Skoda Auto?

stealth01
4. února • 13:04

Otázka je, proč si děláš srandu ze Škody? Je to úspěšná automobilka a má skvělé prodeje. Či je na ni k smíchu?

John Doe
4. února • 19:54

Jediny problem je, ze Skoda je prachobycajna automobilka vyrabajuca priemerne auta.Zhodou okolnosti ma hlavny vyrobny zavod v CR, no pri vyvoji de facto zavisi od materskej automobilky.Napriek tomu su jej auta prezentovane ako uber-wagens.Takze my, co sa na svet divame triezvo, mame problem s nekritickym pristupom medii.Tot vsjo.

klch8234
3. února • 18:27

Aha, uz tomu rozumim: Tuhle pisou, ze Cesi kupuji auta o zavod. Otazkou je, zda primo ten matersky a nebo ten v Quasinach. B-]

Tom
3. února • 13:03

Ve spřáteleném PR článku na iDnesu píšou, že motor má maximální točivý moment 370 Nm v rozsahu od 1 600 do 4 300 ot. .... tak to sorry jako, to vám nežeru :-D :-D

Marek Zrak
3. února • 19:26

A máš protiargument?
Teda kromě toho, že jim to nežereš...

3. února • 9:52

Rychli zpusob jak prijit o RP. A v dnesni hustote provozu a silencu chvatacu zbytecnost. Vlastne pro ty to je. Tak hodne stesti. Hlavne neublizte druhym jenom sobe.

Stan
3. února • 11:12

Přijde mi krásně bezpečné, že mohu předjet, aniž bych podřazoval a na tento manévr mi stačí velmi krátká vzdálenost. Ale člověk jako vy nejspíš bude argumentovat, že předjíždět není třeba...

jogurt
3. února • 10:54

Další osel, co žije v chiméře, že každý, kdo si koupí auto s výkonem motoru víc než 90k je chvátač, šílenec, bratrovrah, sestrovrah a tetovrah.

3. února • 13:28

Vidim to kazdy den. Komu neni rady neni pomoci.

qwertz
3. února • 12:00

Co chcete od někoho, komu je 9 let nebo ma IQ90, kdyz ani neumi pravopis.:-D

jwhsc8 7q97nhjnx q
3. února • 9:35

Hmm, Skoda, Skoda??? A jooo!Nejsou to ta auta, ktera mne vzdy dojedou az na svetlech a jejich ridici se pak tvari hrozne vitezoslavne? B-]

kari
3. února • 12:52

To je tak, když zamindrákovaný jedinec jako vy, dře auto co to dá a má pocit, že s ním každá Škodovka závodí. A když se opět sejdou na světlech, kam ostatní řidiči dojedou normální jízdou a vy se tam přiřítíte jak hovado, plácáte si po zádech, div si nezlámete klíční kost, jak jste dobrý a jak je vaše auto (pokud opravdu nějaké máte, protože spíše mi přijdete jak 15letý kluk s mokrými sny o závodění se Škodovkami) rychlé, jak jste to všem nandal.

klww kiihc783 kihjsc7yu
3. února • 15:02

Je to tak. Auto dru tak, ze se vzdy cele uplne zpoti a cedi olej a nekdy i elekrolyt. Kazdy Cech prece vi, ze duvodem jizdy po silnici je vyhrat v tomto boji. Vzdyt jak lepe si lecit mindraky?

stealth01
4. února • 12:23

Jako v pohodě. Nikdo nemůže vědět, jak jezdíš. Je to jen domněnka, ale faktem je, ze hodně podpořená tím, co jsi napsal.
V M3 se se mnou honí hodně týpků v cepicich s ksiltem dozadu. Mají pocit, ze vyhráli nad novým bavorákem.

Stan
3. února • 11:08

Můžete samozřejmě mít motorizaci, která bude na dojíždění ke světlům nepřekonatelná. Pochlubte se, co máte pod kapotou :-) že na to škodovka zatím nevymyslela recept :-D

Kjcv97 kje783 qerc3e
3. února • 18:20

Vytunena jesterka

qwertz
3. února • 9:48

chlubit se tim, ze jezsite jako prase, a jeste se vitezoslavne poplacavat po rameni v diskuzi, jaký jste pasak, to je skutecne znamka dospelosti. :-D

J quq jqsi7
3. února • 10:35

S jistotou tvrdit, ze jezdim jako prase muze jen clovek, ktery sam jezdi tak, ze kdokoliv jej predjede, musi jet jako prase (jinak by jej proste predjet nemohl). :-P

qwertz
3. února • 11:59

Jestlize vas RS dojede za na svetlech a ridic se tvradi vitezoslavne (tolik vase tvrzeni), pak jezdite jako ultra dobytek.B-]

wcwjec
3. února • 12:37

Piste cokoliv chcete, jen kdyz Vas to uklidni. Jen prosim, nechodte nekam mezi lidi.

wcwjec
3. února • 12:37

Piste cokoliv chcete, jen kdyz Vas to uklidni. Jen prosim, nechodte nekam mezi lidi.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
qwertz
3. února • 13:21

není nad to si vytvořit pár přezdívek, a pak si jako sám vést diskuzi. To je nejlepší cesta jak vpadat jako naprostý idiot. ;-)

kwnhv84
3. února • 14:32

...

Stan
3. února • 8:52

Samosvor je fajn, ale opravdu 4x4 by to auto posunulo na využitelnou hranici. Takto pořád zůstává na úrovni rychlých "kombíků".Zajímalo by mě srovnání jednotlivých komponent v motoru a převodovce o proti verzi 220k. Jestli to zvedli jen softwarově nebo i v kombinaci s jinými díly...

Ernie
3. února • 9:00

Iny je len vyfuk, teda rovnaky ako z predFL RS 230 ;-)

Peter
3. února • 8:30

To zase bude rychlých debilů na silnicích a po příkopech 👏

qwertz
3. února • 9:46

Myslíte kategorii "mokré papíry", 18 let, stejně staré BMW?

stealth01
4. února • 12:15

Přesně. Samozřejmě budou vylizanci, kteří 6 sekund zrychlení považují za vrchol akcelerace (můj plug in hybrid je za všech okolnosti rychlejší a nedělám z nej RS auto).
Ale obecně vylitany bavor a mají pocit, ze jsou králové silnic

David
3. února • 8:54

Ted mluvíš za sebe?

Petr
3. února • 9:27

Cesky Pepik zase na chalupu dorazi o par s drive. Huraaaa :)

JohnST
4. února • 18:29

Ja tu z niekoho citiiim zaviist.B-]

RS
3. února • 8:29

Chybí to co vždy. Haldex, tedy 4X4...

jogurt
3. února • 10:52

NJN, přidali samsvor, takže mohli zvednout výkon o 15k ale nechtějí riskovat, že předražený Golf Variant R bude neprodejný, takže 4x4 raději ne. Poučení s kauzy passat vs superb.

Doporučujeme

Články odjinud