Výkon nejsilnější octavie RS se už přiblížil k hranici 250 koní

RS  |  03. 02. 2017 08:29

Chybí to co vždy. Haldex, tedy 4X4...

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 02. 2017 10:52

NJN, přidali samsvor, takže mohli zvednout výkon o 15k ale nechtějí riskovat, že předražený Golf Variant R bude neprodejný, takže 4x4 raději ne. Poučení s kauzy passat vs superb.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  03. 02. 2017 08:30

To zase bude rychlých debilů na silnicích a po příkopech 👏

Odpovědět  |   | 
David  |  03. 02. 2017 08:54

Ted mluvíš za sebe?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 02. 2017 09:27

Cesky Pepik zase na chalupu dorazi o par s drive. Huraaaa :)

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  04. 02. 2017 18:29

Ja tu z niekoho citiiim zaviist.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  03. 02. 2017 09:46

Myslíte kategorii "mokré papíry", 18 let, stejně staré BMW?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  04. 02. 2017 12:15

Přesně. Samozřejmě budou vylizanci, kteří 6 sekund zrychlení považují za vrchol akcelerace (můj plug in hybrid je za všech okolnosti rychlejší a nedělám z nej RS auto).
Ale obecně vylitany bavor a mají pocit, ze jsou králové silnic

Odpovědět  |   | 
Stan  |  03. 02. 2017 08:52

Samosvor je fajn, ale opravdu 4x4 by to auto posunulo na využitelnou hranici. Takto pořád zůstává na úrovni rychlých "kombíků".

Zajímalo by mě srovnání jednotlivých komponent v motoru a převodovce o proti verzi 220k. Jestli to zvedli jen softwarově nebo i v kombinaci s jinými díly...

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  03. 02. 2017 09:00

Iny je len vyfuk, teda rovnaky ako z predFL RS 230

Odpovědět  |   | 
jwhsc8 7q97nhjnx q  |  03. 02. 2017 09:35

Hmm, Skoda, Skoda??? A jooo!

Nejsou to ta auta, ktera mne vzdy dojedou az na svetlech a jejich ridici se pak tvari hrozne vitezoslavne?

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  03. 02. 2017 09:48

chlubit se tim, ze jezsite jako prase, a jeste se vitezoslavne poplacavat po rameni v diskuzi, jaký jste pasak, to je skutecne znamka dospelosti.

Odpovědět  |   | 
J quq jqsi7  |  03. 02. 2017 10:35

S jistotou tvrdit, ze jezdim jako prase muze jen clovek, ktery sam jezdi tak, ze kdokoliv jej predjede, musi jet jako prase (jinak by jej proste predjet nemohl).

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  03. 02. 2017 11:59

Jestlize vas RS dojede za na svetlech a ridic se tvradi vitezoslavne (tolik vase tvrzeni), pak jezdite jako ultra dobytek.

Odpovědět  |   | 
wcwjec  |  03. 02. 2017 12:37

Piste cokoliv chcete, jen kdyz Vas to uklidni. Jen prosim, nechodte nekam mezi lidi.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  03. 02. 2017 13:21

není nad to si vytvořit pár přezdívek, a pak si jako sám vést diskuzi. To je nejlepší cesta jak vpadat jako naprostý idiot.

Odpovědět  |   | 
kwnhv84  |  03. 02. 2017 14:32

...

Odpovědět  |   | 
wcwjec  |  03. 02. 2017 12:37

Piste cokoliv chcete, jen kdyz Vas to uklidni. Jen prosim, nechodte nekam mezi lidi.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  03. 02. 2017 11:08

Můžete samozřejmě mít motorizaci, která bude na dojíždění ke světlům nepřekonatelná. Pochlubte se, co máte pod kapotou že na to škodovka zatím nevymyslela recept

Odpovědět  |   | 
Kjcv97 kje783 qerc3e  |  03. 02. 2017 18:20

Vytunena jesterka

Odpovědět  |   | 
kari  |  03. 02. 2017 12:52

To je tak, když zamindrákovaný jedinec jako vy, dře auto co to dá a má pocit, že s ním každá Škodovka závodí. A když se opět sejdou na světlech, kam ostatní řidiči dojedou normální jízdou a vy se tam přiřítíte jak hovado, plácáte si po zádech, div si nezlámete klíční kost, jak jste dobrý a jak je vaše auto (pokud opravdu nějaké máte, protože spíše mi přijdete jak 15letý kluk s mokrými sny o závodění se Škodovkami) rychlé, jak jste to všem nandal.

Odpovědět  |   | 
klww kiihc783 kihjsc7yu  |  03. 02. 2017 15:02

Je to tak. Auto dru tak, ze se vzdy cele uplne zpoti a cedi olej a nekdy i elekrolyt. Kazdy Cech prece vi, ze duvodem jizdy po silnici je vyhrat v tomto boji. Vzdyt jak lepe si lecit mindraky?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  04. 02. 2017 12:23

Jako v pohodě. Nikdo nemůže vědět, jak jezdíš. Je to jen domněnka, ale faktem je, ze hodně podpořená tím, co jsi napsal.
V M3 se se mnou honí hodně týpků v cepicich s ksiltem dozadu. Mají pocit, ze vyhráli nad novým bavorákem.

Odpovědět  |   | 
 |  03. 02. 2017 09:52

Rychli zpusob jak prijit o RP. A v dnesni hustote provozu a silencu chvatacu zbytecnost. Vlastne pro ty to je. Tak hodne stesti. Hlavne neublizte druhym jenom sobe.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 02. 2017 10:54

Další osel, co žije v chiméře, že každý, kdo si koupí auto s výkonem motoru víc než 90k je chvátač, šílenec, bratrovrah, sestrovrah a tetovrah.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  03. 02. 2017 12:00

Co chcete od někoho, komu je 9 let nebo ma IQ90, kdyz ani neumi pravopis.

Odpovědět  |   | 
 |  03. 02. 2017 13:28

Vidim to kazdy den. Komu neni rady neni pomoci.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  03. 02. 2017 11:12

Přijde mi krásně bezpečné, že mohu předjet, aniž bych podřazoval a na tento manévr mi stačí velmi krátká vzdálenost. Ale člověk jako vy nejspíš bude argumentovat, že předjíždět není třeba...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  03. 02. 2017 13:03

Ve spřáteleném PR článku na iDnesu píšou, že motor má maximální točivý moment 370 Nm v rozsahu od 1 600 do 4 300 ot. .... tak to sorry jako, to vám nežeru

Odpovědět  |   | 
Marek Zrak  |  03. 02. 2017 19:26

A máš protiargument?
Teda kromě toho, že jim to nežereš...

Odpovědět  |   | 
wwl'djv  |  03. 02. 2017 14:39

Proc se pokazde, kdyz si clovek dela srandu ze Skody, objevi spousta pilnych hlupaku, hajice ji do roztrhani tela, jako by ta frma byl jejich majetek ci vytvor?
Ze by tady bylo az tolik marketaku ze Skoda Auto?

Odpovědět  |   | 
klch8234  |  03. 02. 2017 18:27

Aha, uz tomu rozumim: Tuhle pisou, ze Cesi kupuji auta o zavod. Otazkou je, zda primo ten matersky a nebo ten v Quasinach.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  04. 02. 2017 13:04

Otázka je, proč si děláš srandu ze Škody? Je to úspěšná automobilka a má skvělé prodeje. Či je na ni k smíchu?

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  04. 02. 2017 19:54

Jediny problem je, ze Skoda je prachobycajna automobilka vyrabajuca priemerne auta.

Zhodou okolnosti ma hlavny vyrobny zavod v CR, no pri vyvoji de facto zavisi od materskej automobilky.

Napriek tomu su jej auta prezentovane ako uber-wagens.

Takze my, co sa na svet divame triezvo, mame problem s nekritickym pristupom medii.

Tot vsjo.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  03. 02. 2017 19:13

Je fajn, že ve Škodovce popracovali na podvozku, nejenom na jeho snížení. Ten zvětšený rozchod kol vzadu může být v reálu zajímavý. Adaptivní podvozek ale mohli dát do základu. Motor dobrý, sedačky taky, teď podvozek. Ještě zvyknout si na 4 světla... a přesvědčit "vrchnost", aby mi dali tohle "služební" RS místo standardní Octavie 2.0 TDI 110 kW...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 37 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků
TEST Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI: Ani ryba, ani rak. Tak co tedy?

Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI

Gran Tourismo – ikonická posh kategorie komfortních, rychlých a rozměrných vozů pro neskromné transkontinentální cesty plné emocí. Od kochacích průjezdů serpentin Azurového pobřeží, přes agresivní stinty skrz Alpské průsmyky, po Vollgas na Autobahnu a cruising luxusními bulváry světových metropolí… tak přesně tohle Kia ProCeed GT neumí. Ale vypadá u toho zatraceně dobře!

5.  11.  2019 | Petr Schnagl | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A
Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. Tak bohatou výbavu nikdo nečekal

Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. …

Jak bylo očekáváno, SsangYong v Česku naplno spouští prodej nové generace SUV Korando. Ceník tak už doplňuje rovněž cenovka naftové motorizace a kompletní řada výbav.

6.  11.  2019 | | 22 N/A