Vyhrajte s AutoRevue.cz druhé pravé Ferrari

Další Ferrari do vaší stáje? Žádný problém, stačí správně odpovědět na jedinou otázku a máte jej v plné kráse doma.

Slavné osobnosti, ale také společnosti se snaží ze svého jména dostat co nejvíce. Proto na trh přichází produkty, které nemají s původní značkou téměř nic společného. Mezi velmi exkluzivní značky patří i italská automobilka Ferrari, které své logo a jméno propůjčila hned několika výrobcům, kteří na trh přichází s produkty a logem Ferrari.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Můžeme tak dnes potkat notebooky Ferrari, rádia Ferrari, oblečení Ferrari a také kosmetiku v podobně parfémů a vůní. Právě poslední jmenované doplňky si mohou fandové značky dopřávat přes patnáct let a za tu dobu se staly vůně Ferrari oblíbené po celém světě.

Jen výjimečně se totiž podaří, že vůně známého jména osoby ze showbusinessu, případně společnosti, která neměla nikdy v minulosti zkušenosti s tímto oborem, dosáhnou takové kvality a popularity. U Ferrari se to povedlo, což ostatně dokládá velký zájem zákazníků o tyto vůně a také několik uznávaných ocenění.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Vůně Ferrari jsou svým způsobem stejně dravé a divoké jako vozy z Maranella a Modeny. Ať už zvolíte tradiční řadu Red nebo Yellow, kultovní Black, moderní Passion, případně karbonový Extreme, vždy zde najdete sílu a jedinečnost a přitom naprostou nevtíravost.


Zatoužili jste po vůni Ferrari? A co takhle k ní dostat i Ferrari F550 Maranello, Enzo nebo kultovní Dino? Zapojte se do soutěže a s trochou štěstí může kus italské legendy dorazit i k vám domů.
Ceny do soutěže poskytla největší středoevropská internetová parfumerie Parfums.cz.

Soutěž již byla uzavřena.


Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

O parfumerii Parfums.cz

Internetová parfumerie www.parfums.cz patří do sítě největšího středoevropského prodejce parfémů na internetu, kterou provozuje společnost Internet Shop s.r.o. V České republice působí zhruba čtyři roky a ročně zde obslouží přes sto tisíc zákazníků.

Parfums.cz patří mezi velmi aktivní české internetové společnosti, které vytváří nové trendy a zavádí nové služby v internetovém prodeji a významně se podílí na rozvoji elektronického obchodu, např. prostřednictvím asociace APEK a blízce spolupracuje se spotřebitelskými organizacemi, jako je např. Sdružení obrany spotřebitelů.

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

včera | Jan Mička | 22 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky