Vyhrajte jeden z dvacítky Chevroletů Aveo od Renocaru

Již tuto sobotu odpoledne se v areálu brněnského dealerství Renocar na Řipské ulici uskuteční finále velké soutěže, kterou připravila společnost Hamé ve spolupráci s firmami Chevrolet a Sony. A nehraje se o nic menšího než o rovnou dvacítku vozů Chevrolet Aveo a elektroniku Sony včetně kamer s pevnými disky a Hi-Fi soustav. V dalších řádcích naleznete podrobný scénář sobotní soutěže.

Registrace: 13:30 – 14:00

Všichni finalisté jsou povinni při registraci předložit platný originál účtenky, jejíž fotokopii již před samotným finále zaslali na adresu Mediarex, budou rovněž vyzváni k předložení občanského průkazu ke kontrole totožnosti, všichni účastníci finálové hry dostanou od společnosti HAMÉ při vstupu soutěžní památeční trička, v nichž budou soutěžit v jednotlivých dovednostních disciplínách. Při registraci budou současně všichni účastníci vyzváni k podpisu Dohody o účastni na soutěži, která je seznámí ve zkratce opětovně s pravidly, vypíchne základní body a zejména  stvrdí jejich dobrovolnou a svobodnou účast na soutěži a akceptaci a souhlas s pravidly soutěže.Účastníci finále budou v mezičase do doby zahájení soutěže vyzváni k ochutnávce na HAMÉ stánku a k rautu.

Zahájení (úvodní slovo moderátora): 14:00 – 14:20

Úvodní přivítání moderátorem, představení pořadatele, partnerů, organizátora, vysvětlení průběhu odpoledne a principu jednotlivých soutěží, moderátor odprezentuje hlavní výhru, automobil Chevrolet AVEO včetně jeho výbavy  - fyzické představení a prohlídka vozu, odprezentuje rovněž vedlejší ceny od společnosti SONY, opět fyzická demonstrace – všechny výhry budou vystaveny.

První finálová hra pro 30 finalistů: 14:20 – 14:45

Moderátor celou soutěž uvede vysvětlením soutěžního principu první finálové hry. 10 finalistů s nejvyšším dosaženým součtem bodů po třech hodech šipkou postupuje do velkého finále. Jestliže na posledním postupovém místě se umístí společně více finalistů a jejich součet s finalisty umístěnými před nimi, přesáhne číslo 10, následuje další kolo, kterého se zúčastní pouze finalisté, kteří se umístili společně na posledním postupovém místě a tito budou mít každý jeden hod, přičemž do velkého finále postupují finalisté s největším počtem bodů do počtu 10-ti finalistů. Tento postup se opakuje tak dlouho, až zůstane pouze 10 finalistů. Každý finalista, který nepostupuje do velkého finále, vyhrává mini Hi-Fi systém SONY. (celkem 20 osob).

Sčítání výsledků: 14:45 – 15:10

V mezičase sčítání výsledků budou soutěžící pozváni na raut a ochutnávku HAMÉ, pro zpříjemnění bude hrát hudba. Následně budou vyhlášeny výsledky. Bude vyhlášeno 10 finalistů, kteří postupují do finále a 20 soutěžících, kteří získávají ceny (mini Hi-Fi systémy SONY). Těmto bude 20 cen předáno přečtením jejich jmen a převzetím cen

Druhá finálová hra: 15:10 – 15:45

Moderátor před velkým finále zopakuje postup celé soutěžní finálové hry pro všech 10 finalistů. Soutěžící mají 1 hod a 1 pokus (nejsou oprávněni trénovat).
Velké finále 1. kola pro 10 finalistů je postaveno na dovednostním principu, kdy úkolem
finalisty bude trefit se na první pokus tenisovým míčkem do daného otvoru ze vzdálenosti 11,3 metrů.

Vyhlášení výsledků (vyhlášení vítěze): 15:45 – 16:00

Vítězi bude předán na místě automobil Chevrolet AVEO, vítěz bude rovněž vyzván k podpisu Protokolu o převzetí výhry. Zbytku neúspěšných finalistů budou předány ceny od společnosti SONY (HDD kamery, celkem 9 x). Znovu budou všichni úspěšní i neúspěšní finalisté  pozváni k rautu.

Zakončení slovem moderátora: 16:00 – 16:15

Ukončení celé soutěže, možnost rozhlédnutí se kolem.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 59 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků