Výhodné akční pakety pro Audi Q5

Audi Q5 je díky své vrozené všestrannosti vozem mnoha tváří. Zákazníci si navíc mohou vzhled modelu Q5 přizpůsobit svým představám a preferencím volbou vhodné výbavy na přání. Nejvýraznější proměnu umožňují pakety Sport a Offroad, které lze nyní v rámci akční nabídky pořídit se zvýhodněním ve výši 70 000 Kč včetně DPH.
Výhodné akční pakety pro Audi Q5

Sportovní vlastnosti dává jasně najevo Audi Q5 s akčním paketem Sport, který zahrnuje exteriérový paket S line, Advanced key včetně bezklíčového přístupu a startování vozidla, paket osvětlení, barevný displej informačního systému řidiče a vybraná kola s průměrem ráfku 19 palců nebo větším. Bez ohledu na zvolená kola činí cenový bonus 70 000 Kč včetně DPH. Například v kombinaci s 19“ kol s pěti paprsky vyjde paket Sport na pouhých 50 700 Kč včetně DPH, což znamená snížení ceníkové ceny 120 700 Kč o 58 %. Paket Sport je možné kombinovat s paketem Lifestyle a s interiérovým paketem S line.

Vozy s exteriérovým paketem S line jsou rozeznatelné hlavně díky výrazně sportovnímu designu předního a zadního nárazníku, postranních mřížek chladiče vpředu a vzadu vloženého difuzoru. Spodní části předního a zadního nárazníku a ochranné lišty na dveřích jsou v barvě vozu. Prahové lišty zdobí nápis S line, zatímco práh zavazadlového prostoru je chráněn krytem z ušlechtilé oceli. Loga S line se nacházejí rovněž na předních blatnících. Ušlechtilý vzhled dodávají taktéž chromované rámečky mlhových světlometů a chromované koncovky výfukové soustavy (u čtyřválců).

Vyznavači offroadového stylu mají pro Audi Q5 k dispozici akční paket Offroad. I v tomto případě na ně čeká cenové zvýhodnění 70 000 Kč včetně DPH a možnost výběru rozmanitých kol s průměrem ráfku od 19 palců výš. Akční paket Offroad navíc zahrnuje exteriérový paket Offroad, Advanced key včetně bezklíčového přístupu a startování vozidla, paket osvětlení a barevný displej informačního systému řidiče. S 19“ pětipaprskovými koly v designu Offroad stojí paket Offroad pouhých 61 400 Kč včetně DPH, což odpovídá 53% zvýhodnění (z původní hodnoty 131 400 Kč). Také paket Offroad lze kombinovat s paketem Lifestyle a s interiérovým paketem S line.

Exteriérový paket Offroad se od sériového provedení odlišuje předním a zadním nárazníkem, postranními mřížkami chladiče, ochrannými lištami dveří a rozšířením podběhů kol v offroadovém designu, dále ochrannými plechy proti podjetí na spodní straně předního a zadního nárazníku z ušlechtilé oceli a mřížkou masky chladiče s vertikálními chromovanými žebry.

Audi Q5 patří mezi nejoblíbenější vozy Audi na českém trhu. Spojuje vlastnosti reprezentativního luxusního a sportovního vozu s variabilním vnitřním prostorem a mnoha praktickými řešeními pro volný čas i každodenní provoz. Samozřejmostí je nevšední kombinace komfortu, dynamiky, bezpečnosti a příkladné kvality. Zákazníci mají na výběr 3 vznětové motory TDI a 3 zážehové motory TFSI s výkonem od 110 kW (150 k) do 200 kW (272 k). Většina verzí je sériově vybavena trvalým pohonem všech kol quattro. Zvláštní postavení v rámci modelové řady Q5 mají modely Q5 hybrid quattro s hybridním pohonem o výkonu 180 kW (245 k) a sportovní SQ5 3.0 BiTDI quattro vyladěný na 230 kW (313 k). Ceny modelů Audi Q5 začínají na 972 900 Kč včetně DPH.

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků