Výhodné akční pakety pro Audi Q5

Audi Q5 je díky své vrozené všestrannosti vozem mnoha tváří. Zákazníci si navíc mohou vzhled modelu Q5 přizpůsobit svým představám a preferencím volbou vhodné výbavy na přání. Nejvýraznější proměnu umožňují pakety Sport a Offroad, které lze nyní v rámci akční nabídky pořídit se zvýhodněním ve výši 70 000 Kč včetně DPH.
Výhodné akční pakety pro Audi Q5

Sportovní vlastnosti dává jasně najevo Audi Q5 s akčním paketem Sport, který zahrnuje exteriérový paket S line, Advanced key včetně bezklíčového přístupu a startování vozidla, paket osvětlení, barevný displej informačního systému řidiče a vybraná kola s průměrem ráfku 19 palců nebo větším. Bez ohledu na zvolená kola činí cenový bonus 70 000 Kč včetně DPH. Například v kombinaci s 19“ kol s pěti paprsky vyjde paket Sport na pouhých 50 700 Kč včetně DPH, což znamená snížení ceníkové ceny 120 700 Kč o 58 %. Paket Sport je možné kombinovat s paketem Lifestyle a s interiérovým paketem S line.

Vozy s exteriérovým paketem S line jsou rozeznatelné hlavně díky výrazně sportovnímu designu předního a zadního nárazníku, postranních mřížek chladiče vpředu a vzadu vloženého difuzoru. Spodní části předního a zadního nárazníku a ochranné lišty na dveřích jsou v barvě vozu. Prahové lišty zdobí nápis S line, zatímco práh zavazadlového prostoru je chráněn krytem z ušlechtilé oceli. Loga S line se nacházejí rovněž na předních blatnících. Ušlechtilý vzhled dodávají taktéž chromované rámečky mlhových světlometů a chromované koncovky výfukové soustavy (u čtyřválců).

Vyznavači offroadového stylu mají pro Audi Q5 k dispozici akční paket Offroad. I v tomto případě na ně čeká cenové zvýhodnění 70 000 Kč včetně DPH a možnost výběru rozmanitých kol s průměrem ráfku od 19 palců výš. Akční paket Offroad navíc zahrnuje exteriérový paket Offroad, Advanced key včetně bezklíčového přístupu a startování vozidla, paket osvětlení a barevný displej informačního systému řidiče. S 19“ pětipaprskovými koly v designu Offroad stojí paket Offroad pouhých 61 400 Kč včetně DPH, což odpovídá 53% zvýhodnění (z původní hodnoty 131 400 Kč). Také paket Offroad lze kombinovat s paketem Lifestyle a s interiérovým paketem S line.

Exteriérový paket Offroad se od sériového provedení odlišuje předním a zadním nárazníkem, postranními mřížkami chladiče, ochrannými lištami dveří a rozšířením podběhů kol v offroadovém designu, dále ochrannými plechy proti podjetí na spodní straně předního a zadního nárazníku z ušlechtilé oceli a mřížkou masky chladiče s vertikálními chromovanými žebry.

Audi Q5 patří mezi nejoblíbenější vozy Audi na českém trhu. Spojuje vlastnosti reprezentativního luxusního a sportovního vozu s variabilním vnitřním prostorem a mnoha praktickými řešeními pro volný čas i každodenní provoz. Samozřejmostí je nevšední kombinace komfortu, dynamiky, bezpečnosti a příkladné kvality. Zákazníci mají na výběr 3 vznětové motory TDI a 3 zážehové motory TFSI s výkonem od 110 kW (150 k) do 200 kW (272 k). Většina verzí je sériově vybavena trvalým pohonem všech kol quattro. Zvláštní postavení v rámci modelové řady Q5 mají modely Q5 hybrid quattro s hybridním pohonem o výkonu 180 kW (245 k) a sportovní SQ5 3.0 BiTDI quattro vyladěný na 230 kW (313 k). Ceny modelů Audi Q5 začínají na 972 900 Kč včetně DPH.

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků