Vygor Opera: mišmaš z Toskánska

Toskánská společnost Vygor oficiálně představila svůj projekt Opera. Jde o dvoumístný sportovní vůz s karoserií kupé, zvýšenou světlostí a pohonem všech kol. Spočívá na prostorovém rámu z ocelových trubek pokrytém povrchovými karosářskými díly z hliníkových slitin a kompozitních materiálů, model Vygor Opera může být alternativně opatřen litými koly s ráfky o průměru od 18 do 22 palců, v závislosti na tom, zda budoucí majitel bude preferovat spíše jízdu na kvalitních vozovkách, nebo mimo zpevněné cesty.

 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Technických detailů zatím k dispozici mnoho nemáme. Pohotovostní hmotnost novinky je prý 1 500 kg a o pohon se stará blíže neupřesněný motor schopný podle přání zákazníka generovat výkon od 300 koní (221 kW) do 400 koní (294 kW). Točivý moment se přenáší na kola obou náprav. Ceny neznáme, produkce bude omezena na 150 vozů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků