Vydal se s Lamborghini Countach do sněhové bouře. Dopadlo to podle očekávání

Lamborghini Countach se na denní a celoroční používání úplně nehodí...

Řídit Lamborghini Countach není jednoduché ani za slunečného letního dne. Gandiniho hrdina chlapeckých zdí se vyznačuje spíš výstředností, než snadným ovládáním. Přesto se jeden z majitelů tohoto retro krasavce nebál jej vytáhnout do francouzské sněhové bouře.

 Podle svědků uváznutí mělo dokonce Lamborghini obuté letní pneumatiky. "Kamarád potkal tohle Lambo uvíznuté ve sněhu poblíže Megeve ve Francii. Ten chlap měl vážně koule! Ale bez zimních pneumatik se těmto podmínka čelí těžko.," stojí v popisku videa.

Takto vypadá nejlevnější Lamborghini Urus. Přitažlivé není, přesto stojí balík

Takto vypadá nejlevnější Lamborghini Urus. Přitažlivé není, přesto stojí balík

Supersport Countach se vyráběl v letech 1974 až 1990. Poháněl jej čtyřlitrový dvanáctiválec. Později přišla také výkonnější verze S, která nabídla motor 4,8 litru a výkon 276 kW (375 koní). Vrcholem modelové řady byla varianta LP5000 QV. Ta se pyšnila motorem 5,2 a 355 kW (455 koní).

 

Lamborghini

Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.

Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).

Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus

První jízda s novým Rolls-Roycem Ghost Extended: Vezl nás nejlepší řidič světa!

Rolls-Royce Ghost Extended

Pokud se rozhodnete poskytovat lidem lázeňskou péči, připravte si pořádný balík. Nebo si za zlomek kupte nový Rolls-Royce Ghost a klienty vozte na zadním sedadle s barem.

včera | Jiří Baborský | 4 příspěvky
TEST Audi SQ7 a SQ8 4.0 TFSI (373 kW): Skvělý motor nahrazen dokonalým

Audi SQ7 a SQ8 4.0 TFSI

Největší SUV z Ingolstadtu v ostré verzi přezbrojily ze vznětového na zážehový agregát. Co to s nimi udělalo?

11.  6.  2021 | Jan MičkaVladimír Kadera | 25 příspěvků
TEST Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV: Mílovými kroky k autu na celý život

Hyundai Santa Fe Hybrid

Facelift Hyundaie Santa Fe přinesl tolik změn, že by to snad vystačilo i na novou generaci. Zkusili jsme si ho se základním hybridem.

6.  6.  2021 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků