Vydal se s Lamborghini Countach do sněhové bouře. Dopadlo to podle očekávání

Lamborghini Countach se na denní a celoroční používání úplně nehodí...

Řídit Lamborghini Countach není jednoduché ani za slunečného letního dne. Gandiniho hrdina chlapeckých zdí se vyznačuje spíš výstředností, než snadným ovládáním. Přesto se jeden z majitelů tohoto retro krasavce nebál jej vytáhnout do francouzské sněhové bouře.

 Podle svědků uváznutí mělo dokonce Lamborghini obuté letní pneumatiky. "Kamarád potkal tohle Lambo uvíznuté ve sněhu poblíže Megeve ve Francii. Ten chlap měl vážně koule! Ale bez zimních pneumatik se těmto podmínka čelí těžko.," stojí v popisku videa.

Takto vypadá nejlevnější Lamborghini Urus. Přitažlivé není, přesto stojí balík

Takto vypadá nejlevnější Lamborghini Urus. Přitažlivé není, přesto stojí balík

Supersport Countach se vyráběl v letech 1974 až 1990. Poháněl jej čtyřlitrový dvanáctiválec. Později přišla také výkonnější verze S, která nabídla motor 4,8 litru a výkon 276 kW (375 koní). Vrcholem modelové řady byla varianta LP5000 QV. Ta se pyšnila motorem 5,2 a 355 kW (455 koní).

 

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků