Vydal se s Lamborghini Countach do sněhové bouře. Dopadlo to podle očekávání

Lamborghini Countach se na denní a celoroční používání úplně nehodí...

Řídit Lamborghini Countach není jednoduché ani za slunečného letního dne. Gandiniho hrdina chlapeckých zdí se vyznačuje spíš výstředností, než snadným ovládáním. Přesto se jeden z majitelů tohoto retro krasavce nebál jej vytáhnout do francouzské sněhové bouře.

 Podle svědků uváznutí mělo dokonce Lamborghini obuté letní pneumatiky. "Kamarád potkal tohle Lambo uvíznuté ve sněhu poblíže Megeve ve Francii. Ten chlap měl vážně koule! Ale bez zimních pneumatik se těmto podmínka čelí těžko.," stojí v popisku videa.

Takto vypadá nejlevnější Lamborghini Urus. Přitažlivé není, přesto stojí balík

Takto vypadá nejlevnější Lamborghini Urus. Přitažlivé není, přesto stojí balík

Supersport Countach se vyráběl v letech 1974 až 1990. Poháněl jej čtyřlitrový dvanáctiválec. Později přišla také výkonnější verze S, která nabídla motor 4,8 litru a výkon 276 kW (375 koní). Vrcholem modelové řady byla varianta LP5000 QV. Ta se pyšnila motorem 5,2 a 355 kW (455 koní).

 

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků