Vydal se s Lamborghini Countach do sněhové bouře. Dopadlo to podle očekávání

Lamborghini Countach se na denní a celoroční používání úplně nehodí...

Řídit Lamborghini Countach není jednoduché ani za slunečného letního dne. Gandiniho hrdina chlapeckých zdí se vyznačuje spíš výstředností, než snadným ovládáním. Přesto se jeden z majitelů tohoto retro krasavce nebál jej vytáhnout do francouzské sněhové bouře.

 Podle svědků uváznutí mělo dokonce Lamborghini obuté letní pneumatiky. "Kamarád potkal tohle Lambo uvíznuté ve sněhu poblíže Megeve ve Francii. Ten chlap měl vážně koule! Ale bez zimních pneumatik se těmto podmínka čelí těžko.," stojí v popisku videa.

Takto vypadá nejlevnější Lamborghini Urus. Přitažlivé není, přesto stojí balík

Takto vypadá nejlevnější Lamborghini Urus. Přitažlivé není, přesto stojí balík

Supersport Countach se vyráběl v letech 1974 až 1990. Poháněl jej čtyřlitrový dvanáctiválec. Později přišla také výkonnější verze S, která nabídla motor 4,8 litru a výkon 276 kW (375 koní). Vrcholem modelové řady byla varianta LP5000 QV. Ta se pyšnila motorem 5,2 a 355 kW (455 koní).

 

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

dnes | Jan Mička | 3 příspěvky
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků