Vydal se s Lamborghini Countach do sněhové bouře. Dopadlo to podle očekávání

Lamborghini Countach se na denní a celoroční používání úplně nehodí...

Řídit Lamborghini Countach není jednoduché ani za slunečného letního dne. Gandiniho hrdina chlapeckých zdí se vyznačuje spíš výstředností, než snadným ovládáním. Přesto se jeden z majitelů tohoto retro krasavce nebál jej vytáhnout do francouzské sněhové bouře.

 Podle svědků uváznutí mělo dokonce Lamborghini obuté letní pneumatiky. "Kamarád potkal tohle Lambo uvíznuté ve sněhu poblíže Megeve ve Francii. Ten chlap měl vážně koule! Ale bez zimních pneumatik se těmto podmínka čelí těžko.," stojí v popisku videa.

Takto vypadá nejlevnější Lamborghini Urus. Přitažlivé není, přesto stojí balík

Takto vypadá nejlevnější Lamborghini Urus. Přitažlivé není, přesto stojí balík

Supersport Countach se vyráběl v letech 1974 až 1990. Poháněl jej čtyřlitrový dvanáctiválec. Později přišla také výkonnější verze S, která nabídla motor 4,8 litru a výkon 276 kW (375 koní). Vrcholem modelové řady byla varianta LP5000 QV. Ta se pyšnila motorem 5,2 a 355 kW (455 koní).

 

Jak udělat z velkého rodinného auta ložnici? Ukážeme vám to krok po kroku

Toyota Proace Nomad

V poslední době nás zahrnují nejrůznější druhy obytných vozů. Dnes vám ukážeme velmi netradiční, ale funkční způsob.

dnes | Vladimír Kadera
TEST Opel Corsa 1.2 Turbo (96 kW) GS Line: O důvod víc, proč kašlat na původ

Opel Corsa 1.2 Turbo GS Line

Na novém Opelu Corsa se hodně makalo. Výsledek je jedním slovem super, ale v určitých případech se dá snadno zaměnit.

25.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

23.  1.  2020 | Svět motorů | 15 příspěvků