Vyčištění lepkavých tlačítek u Ferrari stálo majitele skoro jako ojetá Octavie. Raději ho vyměnil za Corvettu

7 komentářů

Nevim
1. května • 23:57

Vubec nechapu proc pisete clanky o necem, o cem nevite vubec nic. Ale jako ze absolutne vubec nic. Vzdyt ani nevite na jakym konkretnim aute se ty interiovy dily delaly, natoz abyste vedeli jaky vsechny. No a jako tresnicku na dortu si myslite, ze se ty dily jen cistily. :D Tak abych to uvedl na pravou miru, protoze je tak pade na pade, jestli jsem ty cudliky renovoval i ja, nebo to delal nas jedinej konkurent v americe. Nejde o zadny vycisteni a osetreni, jak pisete. Jde o kompletni renovaci. To znamena, ze kazdej dil se musi po vytazeni z auta rozebrat na prvocastice. Z kazdyho jednotlivyho dilu se musi sundat vsechny vrstvy original laku az na plast/kov bez pozkozeni dilu. Pak se musi kazdej ten jeden dilek (kolikrat treba 40 drobnejch tlacitek na jedny jednotce navigace atp) pripravit na lak, opravit vse co se poskodilo pri demontazi/starim, nalakovat x vrstvama podle toho co je to za konkretni vec, vylejzrovat symboly, tak aby bylo vse podsvicene presne tak jak ma byt, pak se to musi zase slozit a to tak aby vsechno fungovalo tak jak ma, poslat zpatky a zase to nekdo musi zpatky do toho auta namontovat. Napriklad jen samotna renovace kompletniho interieru v rozleptanym softouch laku i tak levnyho auta jako je maserati quattroporte muze vyjit klidne na vic nez 200 tisic. bez ceny demontaze a zpetne montaze do auta. Ve vybavenejsim exemplari jdou jen samotna tlacitka z nichz kazde ma grafiku a je podsvicene do stovek kusu, dalsi desitky kusu ruznych plastu k tomu. Spousta veci se musi rozebrat presto ze je konstruovana nerozebiratelne, aby stal vysledek za to, musi se na tom podilet x lidi kteri nepracuji zadarmo, musi se kupovat nejkvalitnejsi nejdrazsi materialy atd atd. Asi byste si meli nekdy zajit do nejaky servisu auto jako jsou ferrari, maserati, lamborghini, abyste zacli mit trochu potuchy o tom, co stoji i jen zakladni servisni ukony a zakladni spotrebni dily na takova auta. Mimochodem, ten clovek mel moznost misto renovace nakoupit vse nove, pokud to neni nejake uz starsi ferrari na ktere uz nejsou ty dily dostupne. Jenomze to by ty dve kila vysolil jen za zlomek dilu, ktery potrebuje. A hlavne by se mu behem par let opet rozleptaly. Tyhle renovace sice neco stoji, ale je to celkem smich oproti nakupu novych veci i oproti tomu, jak zvednou autu hodnotu. Je zasadni rozdil, jestli ma ferrari vsechny plasty v interieru rozleptany ze se na ne neda sahnout, nebo jestli ma interier jako novy. U drtivy vetsiny aut je ten rozdil v trzni hodnote zasadne vyssi, nez je cena ty renovace.

Racky
20. března • 14:47

Taky jsem zil v naivni predstave, ze drahe auto je jednorazova vysoka investice a pak jen spousta radosti a spolehlive ujetych kilometru. Opak je ale pravdou. Vysoka nakupni cena ja vstupenkou do sveta jeste drazsich a mene pochopitelnych servisnich ukonu. Napriklad nektera draha SUV od Audi se silnym motorem vyzaduji jeho repasi po 50tis km. Jinak je motor ve 150tis km na vyhozeni. To je podle me naprosta drzost vyrobce. Auto za 3mil ma vydrzet 1mil km jako nic. Pri nakupu se tedy zajimejte hlavne o to, kolik stoji vymena provoznich kapalin, brzd a pneu, pripadne spojky, mate-li ji ve voze. Nakupka vlastne neni tak dulezita.

Vladik
20. března • 18:20

No to jsem docela čuměl když jsem četl článek kde byly uvedeny servisní náklady u Bugatti Veyron. Jen výměna oleje přijde na několikset tisíc a nový pneumatiky taky. Musí být na ráfkách přímo kdmvýrobce nedají se přezout, protože by se poškodily. Pneumatiky taky speciální což na ty maximálky být musí, ale ta cena za to je astronimocká. I přejetí retardéru může způsobit o rovské škody.

WRC Fabia R2 Twincharger
20. března • 16:58

Asi před měsísem mi kamínek rozbil sklíčko od specifické Rally Sport Led mlhovky. Jsem v tom za 4 000,-. Kdybych si býval koupil obyč F2 tak je to za 400,-kč. Njn tak už to chodí u frajerských RS bourákůB-]

Save
20. března • 15:14

Která "drahá SUV od Audi se silným motorem" vyžadují repasi po 50 tis. km?

Mig49
20. března • 16:05
Save
21. března • 20:20

Jistě, to je známé video. To ale není odpovědí na dotaz, "která drahá SUV od Audi se silným motorem vyžadují jeho repasi po 50tis km. Jinak je motor ve 150tis km na vyhození." Tak mě zajímá, která ta drahá SUV od Audi to jsou?

Doporučujeme

Články odjinud