Při prodeji auta je slušnost předvést jej v co největší čistotě. Majiteli Ferrari to však přineslo pěkně tučnou fakturu a to chtěl jen vyčistit tlačítka.
Letní slunečné odpoledne, volná okreska a lahodný zvuk motoru Ferrari linoucí se z laděných výfuků. Pro někoho sen, pro jiné víkendová realita. Italský hřebec je snem nejednoho nadšence, ovšem majitelé vědí, že následná údržba se může proměnit v noční můru. K něčemu takovému se zkrátka neprošetříte, na to musíte mít dostatečný příjem, aby vás ani faktura za pár desítek tisíc nevyvedla z míry.
O tom se přesvědčil Jerry Mos, který si očividně nedávno založil facebookový profil, aby mohl sdílet své patálie s klubem majitelů Chevroletu Corvette C8, kterou si nedávno také pořídil v otevřeném provedení. Jerrymu se očividně dobře daří, protože se odměnil edicí k 70. výročí Corvetty s 3LT paketem.
Právě dodatečné servisní náklady ho přinutili prodat blíže neurčený model Ferrari a pořídit si Corvettu. Údajně co se týče provozních nákladů to Američané umí lépe. Během nedávných návštěv nechal v servisu v přepočtu 91.000 korun za rozbitý LED blinkr, dalších asi 342.000 korun ho stála výměna keramických ložisek kol a k tomu pravidelné servisní prohlídky po 35.000 korunách.
Ale s největší bizarností se setkal během předprodejní přípravy, kdy chtěl, aby auto bylo dokonalé. Přestože si jej očividně šlechtil, řada tlačítek měla po čase lepkavý povrch, což je prý u daného modelu normální. Proto se Jerry rozhodl neduh odstranit, ale takový účet asi nečekal.
Podle fotografie finální faktury ho pouhé ošetření a vyčistění interiérových částí (především tlačítek) vyšlo na 172.000 korun plus 41.000 korun za práci. Sice se do ní počítaly i další úkony jako odeslání dílů k repasi za 1850 korun, nebo instalace opěrky nohy, ale celkovou částku kolem 228.000 korun za banalitu Jerry pravděpodobně nepředpokládal. Škoda jen, že se ani v komentářích nedozvíme, jaké Ferrari prodal, natož jestli se mu investice alespoň trochu vrátila.