Vybraní prodejci Mitsubishi nabídnou tovární chiptuning

Pokud uvažujete nad koupi nějakého z modelu automobilky Mitsubishi můžete nyní využít nové služby. K vybraným naftovým modelům lze za 29 990 Kč (vč. montáže a DPH) zakoupit RalliTronic sadu, což není nic jiného, než upravení řídící jednotky.

Tato nabídka je platná pouze pro síť autorizovaných prodejců společnosti M Motors CZ a na takto upravený vůz dostanete klasickou záruku 2 roky a s novým vozem 3 roky nebo 100 000 km.

  • Grandis 2,0 DI-D
    • běžný výkon 100 kW, točivý moment 310 Nm
    • zvýšený výkon 120 kW, točivý moment 355 Nm
  • nová L200 2,5 DI-D
    • běžný výkon 100 kW, točivý moment 314 Nm
    • zvýšený výkon 123 kW, točivý moment 402 Nm
  • Pajero Sport
    • běžný výkon 85 kW, točivý moment 240 Nm
    • zvýšený výkon 98 kW, točivý moment 278 Nm
  • Pajero 3,2 DI-D (model od roku výroby 2002)
    • běžný výkon 118 kW, točivý moment 373 Nm
    • zvýšený výkon 136 kW, točivý moment 450 Nm
  • původní L200 2,5 TD
    • běžný výkon 85 kW, točivý moment 240 Nm
    • zvýšený výkon 98 kW, točivý moment 278 Nm
Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků