Vybrané názory jezdců na GP Španělska a krátké zprávy

Alonso: "Vyhrát před domácím publikem je něco úžasného." - M. Schumacher: "O výsledcích závodu bylo rozhodnuto po první části závodu." - Pětice automobilových výrobců sdružených v organizaci GPMA našla jednotný hlas s Berniem Ecclestoneem.
Vybrané názory jezdců na GP Španělska a krátké zprávy

Fernando Alonso (Renault/1. místo): "Vyhrát před domácím publikem je něco úžasného, prožívám řadu krásných emocí a ze závodu si budu pamatovat každý okamžik. V neděli ráno jsem se projel se španělským králem po okruhu v Renaultu Megane. Závod probíhal dobře, podařilo se mi odstartovat bez vážnějších problémů a během prvních kol jsem cítil, že vůz je perfektně nastaven. Obával jsem se Michaela a vůbec celého týmu Ferrari, během víkendu působili jako silný tým, ale v GP jsme byli rychlejší."

Michael Schumacher (Ferrari/2. místo): "O výsledcích závodu bylo rozhodnuto po první části závodu, Fernanda Alonsa by zastavila pouze porucha vozu. Renault nám vzal trochu toho štěstíčka a získal více bodů. Osm bodů je ale i tak dobrý výsledek – zatímco minulý týden jsem byl zklamaný, že jsem získal jen dva body navíc, tentokrát se mohu radovat, že je má ztráta pouze dva body. Máme před sebou ještě dlouho cestu a nezbývá, než zatnout zuby a začít opět vítězit."

Kimi Räikkönen (McLaren/5. místo): "Po dobrém startu jsem získal čtyři místa a poté závod probíhal celkem normálně, dle očekávání. Tento víkend jsme na Ferrari a Renault jednoduše neměli a před GP Monaka nás čeká velký kus práce, aby jsme rozdíl v rychlosti smazali."

Jenson Button (Honda/6. místo): "Po startu jsem se chvíli zdržel za Rubensem Barrichellem a Kimi mě poodjel. Vůz se choval skvěle a hodně jsem si závod užíval. Těším se na závod v Monaku, tam je vše jiné."

Nick Heidfeld (BMW/8. místo): "Před závodem v Barceloně jsme si stanovili cíle, které obsahovali být v kvalifikaci v první desítce a v závodě získat body. To se splnilo, proto jsem spokojen. Já za klíčový bod považuji předjetí Rubense, kdy jsem ho naštěstí předjel vnějškem první zatáčky – no, užíval jsem si to."

Ralf Schumacher (Toyota/nedojel): "Ve stáji Toyota nastupujeme na startovní rošt jako závodní jezdci, v závodu máme povolené jeden druhého předjíždět. To znamená, že se mohou v závodu dít věci, které se staly v Barceloně. Jarno mě dost brzdil, proto jsem se ho pokusil předjet. Bohužel to nevyšlo, ja si poškodil přední křídlo a všechny problémy vyvrcholily poškozením elektroniky a odstoupením ze závodu."

Krátké zprávy

V Barceloně došlo k významnému kroku o budoucnosti formule 1. Pětice automobilových výrobců sdružených v organizaci GPMA našla jednotný hlas s Berniem Ecclestoneem a zavázala se přijmout podobu mistrovství světa tak, jak ji předkládá FIA. Prvním týmem, který souhlas potvrdil písemně, je francouzský Renault. Prezident Renaultu F1, Alain Dassas, potvrdil, že francouzský tým bude soutěžit v královském motosportu minimálně do roku 2012.

***

Šéf týmu McLaren, Ron Dennis, a sportovní ředitel Mercedesu, Norbert Haug, připravují termín společné tiskové konference, na níž by měli dát jasnou odpověď na otázku, jak bude vypadat jejich tým v roce 2007. A to již velmi brzy, snad už v Monte Carlu. "Pevný plán pro rok 2007 je hotov, víme přesně, co chceme a budeme dělat." Stále se spekuluje, kdo bude doplní Fernanda Alonsa, který podepsal s McLarenem smlouvu na příští rok.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků