Vybíráte ojeté velké kombi? Toto je pět nejspolehlivějších

53 komentářů

Antiautomat
29. srpna • 17:53

chyba mi tu Volvo s radovym 5-valcom. Uplne pokojne by sa sem dostalo aj Audi v nejakej jednoduchej (a v tom je problem) konfiske. Dalej tu nevidim BMW 525TDs.

Neurotic
29. srpna • 19:16

do 525TDs se toho moc nevleze, protože bez náhradního bloku motoru a nářadí na jeho výmenu bych nikam nejezdil. No a když to tam všechno dáš tak už se tam sotva vleze nákup

Antiautomat
30. srpna • 17:58

hmm, vdaka za info, kolega ma 525TDs (E39), neskorsi produkcny rok a naposledy tam mal ak sa pamatam 400.000+. Auto jazdi a jazdi a nejazdi zle. Mal som tento tazkotonazny kus za spolahlivy, ono auta z preveho a posledneho roku vyroby su casto tak rozdielne ako lietadla. Ked porovnate prvy Jumbo s tym poslednym, zhodna je snad len silueta pri pohlade z dialky. Ale aj tak dik za info - ak sa smiem spytat, preco prave ten blok? (BMW velmi nesledujem). Vdaka.

Neurotic
30. srpna • 18:15

Protože kvůli nedotaženému chlazení (někdo zapoměl, že je to R6 a ještě k tomu uložená tak jak je) se to nerovnoměrně ohřívá a chladí a čsto praskne hlava nebo blok (záleží i na stylu jízdy), ale postupně to prý vychytali tak proto mu to asi ještě funguje:-)

ententýn
29. srpna • 15:48

a jinak zdravej ? Kde je Octavia 2 ? drzaky jak remen, 1.9TDI i 1.6i , to je zas zpackanec by okurkova sezona.

Dělník
29. srpna • 16:09

psali velký rodinný kombík, proto tam není škodovka, ve své třídě je vždy nejmenší ale na neštěstí i nejdržší

Antiautomat
29. srpna • 17:58

no, ono 'velky' kombik je pomerne volna definicia. A ta kokta kombi toho naozaj odvezie dost a dost. Samozrejme prispevok berte prosim s rezervou ;-)

Pedro
29. srpna • 15:56

Oh, ano, čekal jsem kdy někdo vytáhne modlu národa octavii 1.9 TDI :-D :-D

Csaba
29. srpna • 12:48

Prý "velké" kombi a pak člověk vidí Lagunu a spol. ... :-)Proboha živého, jestli je podle autora Laguna "velký kombík", jak by nazval XM Break (o 25 cm delší), Scorpio Tournier nebo W 210 T-modell?!?Milý pane, TOHLE: https://www.bazaramerik.cz/inzerat/buick-roadmaster-... ... je VELKÝ kombík, to co jste tam dal Vy, to jsou hračky pro děti!

mpolan
29. srpna • 20:44

Byla řeč o autech, ne o lodích.

Neurotic
29. srpna • 14:14

100 litrů za takovej tuctovej 30let starej kombík ještě k tomu s nefunkční převodovkou, tak si to běž rychle koupit než ti to někdo vyfoukne a jestli je to tvoje tak, když zaplatíš přepis a bude to mít plnou nádrž tak si to možná vezmu:-D

Marek
29. srpna • 13:58

Je potřeba držet se evropské výroby. Tímhle u nás nezaparkujes

skodafil
29. srpna • 18:57

Prdlacku. Jedno auto 5,70 druhe 5,30. Parkovani v pohode svezeni nadhera.

Csaba
29. srpna • 16:11

Tohle má 5.5 metru, to není moc velký rozdíl proti 3 mým bývalým autům, (5.21, 5.26, 5.34m), já bych si nějak poradil :)

Nivea
28. srpna • 17:57

Pry nejspolehlivejsi a prvni na me vyskoci Renault :-D Mazda 6 sazka na jistotu, Toyotu ano ale jen s benzinem. Volvo je sexy tak na neduhy bydu tolerantnejsi. ...Ostatni uz nebrat.

Neurotic
28. srpna • 19:37

Renault různých roků výroby je na každém rohu, Mazdu aby člověk hledal lupou a nějakou starší najde leda na vrakovišti ty jistoto...

Nivea
28. srpna • 22:08

sorac, Mazd je plna p*rdel. Jen nesmis byt liny si pro ni zajet. Ja si zadne auto nekupval v cesku. Tady neni zadny vyber, max predrazena sluzebni tedeicka. Venku mas od rollse, mercedesu pres landcruisery po male japonce. Chapal bych, ze remcas nad korozi. Ale ze slusna 6 v pozadovane motorizaci s pozadovanou prevodouvkou je problem sehnat tak to jsi me rozesmal, nebo spis ukazal jak jsi vysoce neschopny.

Neurotic
29. srpna • 5:28

Já neměl na mysli v bazaru, ale venku na ulici. Prostě to s čím jezdí lidi do práce atd. :-) Auto v ČR jsem koupil jednou to bylo poprvé a naposled

Zelí
28. srpna • 14:01

Výborné pořadí .... snad koncernové kombíky zlevní.

Martin
28. srpna • 14:01

Ty kecy o Toyotě nechápu. Za 5 let a víc jak 150K kilometrů se na Avensisu kombi nic nepokazilo. Manželka má Aurise a taky bez připomínek (a to ho vyrobili v Turecku)...

Nyte
29. srpna • 12:38

Avensis měl problémy s naftovými motory.

J.
28. srpna • 14:48

No ja treba Avensise mel a byla to moje nejhorsi zkusenost s autem i zastoupenim mistni znacky. Neni to reprezentativni vzorek (to ani Vase zkusenost), ale jsem rad, ze jsem u jine znacky, se kterou mam vicenasobnou dobrou zkusenost.

Neurotic
28. srpna • 11:24

Překvapilo mě, že ten výběr dává smysl. Ještě bych klidně přidal Citroen C5 a Peugeot 508 ikdyž je ještě o něco dražší. Jinak Japonce neberte v dieselu a osobně bych se vyhnul Mazdě úplně

Joe Doe
28. srpna • 12:19

Pozeram, ze sa vyznas.Odporucat ojazdene PSA pred japonskym autom moze len clovek, ktory na automobilovom fore nema co hladat.

Zdeny Horáček (3MPS)
28. srpna • 18:35

Tohle může napsat jen trubka, který v životě auto s dýzlem od PSA neřídil, natož, aby ho vlastnil. To ti píše člověk, který až na modely po roce 2001 měl úplně všechny, včetně 807.

stealth01
30. srpna • 7:44

Hele, že ty máš pořád pocit, že třeba Mazda3 MPS je rychlé a schopné auto? :-D:-D:-D

Shimi
30. srpna • 8:26

stealth01: Ale M3 MPS je rychlé a schopné auto ;-)

Neurotic
28. srpna • 15:39

Co je na tom japonském autě lepšího? A hlavně neříkej, že čas na kolo, protože to 99% lidí a ještě k tomu u kombíka vůbec nepotřebuje a nikdy nevyužije, protože i s RS6 Avant se budou ploužit 50, aby nedošlo k moc velkému přetížení:-D

Antiautomat
29. srpna • 17:55

...lepsi je motor, teda pokial sa bavime o benzine. HDi v neskorsich generaciach je siroko produkovany a vychytany produkt, v tom musim suhlasit.

Hugo z hor
28. srpna • 12:24

Jezdil jsi s 508?

Joe Doe
28. srpna • 9:49

"Mazda výrazně zapracovala na korozi, která ničila téměř všechny modely značky Mazda."Raz a navzdy... akykolvek clanok, kde je veta v podobnom zneni, nema zmysel citat, pretoze autor nevie, o com hovori.1996 Mazda 323F, 1998 Mazda 626, 1999 Mazda 3 GT, 2002 Mazda 6, 2004 Mazda Premacy, 2006 Mazda 6 MPS, 2007 Mazda 3, 2007 Mazda 2, 2008 Mazda 6, 2016 Mazda 3.Toto vsetko su auta, ktore sme v rodine bud vlastnili, alebo ich mal uzky okruh znamych, takze ich doverne poznam. Ani jedno z aut nemalo problem s hrdzou. 323 F a 626 som kupil ojazdene ojazdene, takze nejde o to, ze sa o auta extra dobre starame. Vsetky auta stale jazdia, 323 GT sa blizi k 500 000 km.Skutocne neviem, ako tento mytus o hrdzavejucich mazdach vznikol, pretoze na tolkych modeloch by sa statisticky problem prejavit musel.

meml332
30. srpna • 11:50

Mame doma M3, rocnik 2007. Top vybava - prvy majitel - a je hrdzava na kompletku. Chce sa niekto prist pozriet? Auto super spolahlive, 2.0 benzin, za tie roky sa pokazilo stahovanie zadneho okna a ovladac teploty na klime. Ale ano, Mazdy hrdzaveju. Zospodu uplna tragedia. A nie len ta, co mame doma. Vravia to mechanici, vravia to na STK... zeby sprisahanie len a len proti Mazde? :-D Klud ;-)

nathan
29. srpna • 18:33

Pred dvomi mesiacmi som kúpil Mazdu Xedos 9 z r. 2001, 2.5 V6, automat, po facelifte. Tá moja je ojedinelý klenot aj v rámci trhu ojazdených vozov v EU, pretože: má najazdených 260 tisíc km, všetko a tým myslím doslova VŠETKO na nej funguje ako na novom aute, koža v interiéri nemá jedinú prasklinu atd. A to dôležité čo sa týka témy "korózia", auto nemá nikde ani najmenšiu koróziu. Je to rarita, ktorú si ani ja neviem vysvetliť, ale je to proste tak ako píšem. Ak sa chce niekto presvedčiť, kľudne dám moje tel. číslo a v Prahe mu môj voz ukážem a predvediem. Fotky sú na leos2.rajce.idnes.cz/Mazda_Xedos_9_V6/

stealth01
30. srpna • 7:43

A proč by to nemělo fungovat? Pokud se majitel opravdu stará (já například kůži ošetřuji cca každé dva měsíce), tak jakékoliv auto je po 260 tisicích bez nejmenších problémů. Pořád mi po 22 letech za volantem ještě nikdo nevysvětlil, čím že jsou japonské auta tak výjimečné. Všichni mají stejné vstupy a musí se vejít do konečné ceny i s marží a zaplacením technologií. Je to tak, že německý dělník ten šroub M5 utáhne jinak, než na páse v Japonsku? :-D

JosVerstapen
15. září • 14:16

No spíš se nechceš podívat pravdě do očí a takových jako Ty (není se co divit jsme střed Evropy, kdy každý chce vlastit prémii AUDI,MERCEDES a BMW)...na celém světě, všechny kontinenty včetně Evropy vládne spolehlivostí pouze made in Japan kamo.
Ať se jedná o prémii, SUV, střední třídu, nižší třídu, mini vozy.
Tento fakt nelze eliminovat.

JosVerstapen
15. září • 14:18

A navíc nám tu nezasírají vzduch NOx, to co tady jezdí co se týká pohonu je hrůza!!!Ať už němec nebo francouz. Všechno diesel

tom
29. srpna • 13:51

Dobre, podle teto logiky v mem okoli bylo minimale 6 motoru PD. Ani jeden nemel za dobu sve zivotnosti problem a vsechny prodany dal po minimale 230 t km. Takze podle tve argumentace jsou motory PD spolehlive a kazdy clanek, kde je neco jineho je vymysl nehodny cteni:-)

Nyte
29. srpna • 12:31

Můžeš svou oblíbenou značku bránit jak chceš, ale příšernou protikorozní ochranu starších trojkových a šestkových Mazd (nebo např. MX5) neokecáš. U žádné jiné automobilky nejsou v takové míře vidět 10-15 letá auta prožraná skrz naskrz a přestříkaná do půlky dveří. Však také Mazdy nebyly (nejsou?) klasicky pozinkované.

Krabat
30. srpna • 6:18

To platilo hodně dávno. Už spoustu let se pozinkování dělá. Mazdy předchozí generace už prakticky nerezivějí, i když mají slabší místa. Mazdy nové generace jsou na tom hodně dobře, ale sem tam někdo tvrdí, že podvozek je pořád slabší. Já ale takovou Mazdu s rezivým podvozkem ještě neviděl. Mazdy příští generace, asi od roku 2018 na tom budou ještě lépe, protože se staví nová galvanovna, která má antikorozní úpravu dostat na absolutní špičku. Jinými slovy, Mazda na tomto problému zapracovala, ale stále na něm ještě pracuje. Každopádně, auto od majitele, který se trochu staral, bude naprosto ok.

Krabat
28. srpna • 12:27

Já sám mám Mazdu, ale bohužel, už jsem viděl tolik rezavých Mazd, že to není mýtus, ale fakt. Naposledy v pneuservisu tři chlapi ani nemohli sundat kolo na staré CX-7, tak zrezivělé všechno bylo. Zespodu úplná katastrofa.U Mazd hodně záleží na tom, o jaký model se jedná. Pozdější výroba speciálně pro Evropu už na tom byla hodně dobře, protože si v Japonsku uvědomili, že se tu solí silnice. Spousta majitelů také nechává preventivně stříkat podvozek a dutiny, případně častěji voskuje karoserii. V takovém případě jsou auta naprosto v pořádku. Nové modely Mazd taky mají zespodu silnou vrstvu voskového nástřiku, která zpočátku smrdí, jak se vypaluje. Proto si myslím, že současná antikorozní úprava už je na tom dobře. Možná ne tak skvěle, jako u koncernových aut, ale rozhodně je funkční. A nabízená záruka na auto jako celek i prorezivění karoserie je zcela ok.

Verny
28. srpna • 11:28

Já měl 6 kombi r.v.2006, koupena ojetá, za 2 roky šla pryč, reznout začalo úplně všechno. Jinak ale super auta. Ale antikorozní ochrana je jednoznačně nejhorší ze všech současných značek.

Joe Doe
28. srpna • 12:15

Sorry, ale v tom pripade by som to videl na problem u majitela ;)
Prveho i posledneho.

Nyte
29. srpna • 12:33

Co přesně měl ten majitel dělat, aby mu neshnila? Jezdit jen v létě, za slunečného počasí a nízké vlhkosti?

Neurotic
28. srpna • 15:33

Jak za to může majitel? Že si to nenechal dodatečně pozinkovat?:-D

Ota
28. srpna • 15:23

kolega ma Mazdu 6 a byl s ni, v ramci zaruky, na oprave rezatych zadnich blatniku

lethal924
28. srpna • 14:39

Tak tady jsem vubec nepochopil o co se snazis, krom urazky nekoho kdo si dovolil pospinit tvou oblibenou znacku

stealth01
30. srpna • 7:40

Tak u něj to je takový standard, řekl bych. Pošpinit co nejvíce ostatní značky (největší prdel si dělá z německých), ale co mě zarazilo je jeho maximální obhajoba něčeho, co prostě je obecně známý fakt.
Já jsem měl Mazdu3 a byl jsem fakt rád, že jsem se jí po 1200 kilometrech od novoty zbavil. Tři vážné závady mě odradily od japonských aut.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
30. srpna • 8:24

stealth01: Odsoudit japonská auta na základě jedné špatné zkušenosti s M3 je taky trochu mimo, nemyslíš? Já tě na jednu stranu chápu, taky by mě to nas*alo, ale že bych kvůli tomu zanevřel na kompletní japonskou produkci, to asi ne. Věřím tomu, že kdybys koupil jiný kousek, třeba ve vedlejším autosalonu, tak se to nestalo a manželka by byla spokojená jak želva.

jouda
28. srpna • 10:18

Kamarád, automechanik: nejhorší pohled na spodek auta je u Mazdy, a to i třeba 7 let staré kousky. Mazdu jako takovou mám rád, ale některé věci nepřekousnu a proto bych si starší Mazdu nikdy nekoupil.

Joe Doe
28. srpna • 12:14

Kazdy ma kamarata automechanika...

ray
29. srpna • 12:56

Ja kamarada automechanika nemám. Na ulici je poměrně nová Mazda 6 a total zrezlá, na druhé stařičká 626 a na svůj věk v poho. Těžko soudit, ale žádný přeborník v odolávání koroze to nebude. Ale jinak jsou Mazdy super auta.

lethal924
28. srpna • 14:33

Mam dva zname, jeden koupil mazdu 6 predchozi generace nez je v clanku s malo korozi za moc penez, druhy za malo penez a moc korozi. Neproslo to ani technickou a spravit to uz neslo za min nez pc vozu. Tretimu jsem udelal do podlahy diru prstem na jeho 323f. Plus zkusenosti kamaradu automechaniku ktere ma kazdy jouda, a mas zaklad ke kvalitnimu mytu :-) jestli si ty auta garazujes, staras se o ne, osetrujes pred a po zime tak mozna ok, ale tak hrozny spodek auta sem nevidel ani u favoritu a ty byly z papiru

jouda
28. srpna • 12:24

Mysli si co chceš, jeho reálné zkušenosti hovoří jasně. Proti Mazdě nic nemá, jen antikorozní úprava podvozku jako celku je katastrofální.

Doporučujeme

Články odjinud