Výběr mýta zřejmě není tak efektivní

Stačil malý úskok stranou a výborné výsledky efektivity výběru mýta mají nemalé trhliny. Dle posledních měření to totiž vypadá, že efektivita výběru mýta je na úrovni 94 procent. Tedy o procento méně, než ukládají podmínky smlouvy se společností Kapsch. To tedy znamená, že rozdíl do požadovaných 95 procent by měl Kapsch doplatit ze svého státu.

Ředitel společnosti Kapsch tento výsledek odmítl a stále trvá na tom, že se efektivita pohybuje okolo 98 procent, tedy na úrovni z počátku roku.

Tento výsledek ukázaly audity z počátku roku a i další auditované výsledky vykazovaly podobnou efektivitu. Jenže až do nedávná auditor vždy firmu Kapsch informoval, na které bráně bude provádět měření, a tak nebyl problém zaměřit veškerou svou snahu na tyto vybrané brány.

V současnosti ovšem auditor již Kapsch neinformuje o tom, které brány využije k měření úspěšnosti výběru a ta rázem klesla o čtyři procenta. Možná je to jen shoda náhod, možná ne. Faktem je ale to, že od doby, co auditor neoznamuje, kde bude měřit, jde efektivita dolů...

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 31 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků