Výbava Fabií je stále chudší

Modelový rok 2003 znamenal pro Fabii nejen nové motory (motory dostupné dříve jen ve vyšších výbavách jsou v nabídce i pro výbavy nižší), ale také nepatrné „oholení“ standardní výbavy. Např. Fabia Comfort již nemá 6J" kola, ale jen 5J" stejně jako Classic. A kdo viděl Fabii na těchto hubených kolech, musí uznat, že to nevypadá zrovinka nejlépe. 6J" kola zůstávají pouze u motorizace 2.0 MPI 85 kW.

Již dříve přišel Comfort o lampičky nad zadními sedadly, přední mlhová světla nebo odkládací schránky pod sedadly - drobnosti, kterých si při koupi nevšimnete, ale které potěší. I výbava Elegance v průběhu časů přišla o některé prvky výbavy: vyhřívání předních sedaček či el. ovládání oken vzadu. Cena vozu však zůstala stejná, případně se o něco zvýšila.

Základní modely Fabie Fabia už zkrátka nejsou tak tak výhodnými koupěmi jako dřív.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků