VW zveřejnil záběry z jízdy ID.R v Číně. Takovou rychlost si představíte jen stěží

bzzz  |  16. 10. 2019 19:06

A tohle si vuci Tesle S stoji jak? A Nemci nemaji doma zadneho jezdce, ze si opakovane najimaji Frantika?

Odpovědět  |   | 
MM  |  16. 10. 2019 20:35

Těžko říct, VW zatím nenapadlo udělat to co tesla zkusila udělat taycanu = postavit speciál proti sériovému vozu a tvářit se že je vše košér. Nicméně třeba okruh Nurburgring to zajelo za 6.05, tesla S se přehřála. Ale jak říkám, pokud budeme fér, nedá se to srovnávat.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 10. 2019 20:59

Ale clanek by moh bejt peknej a diskuze jeste peknejsi

Odpovědět  |   | 
Pařil  |  17. 10. 2019 08:56

Na NS nebyla Tesla S ale jakýsi prototyp. Takže klidně můžeme srovnávat prototyp VW s prototypem Tesly. Výsledek je VW čas 6:05, Tesla na odtahovce. Ironií osudu ta odtahovka byla také od VW.

Odpovědět  |   | 
MM  |  17. 10. 2019 10:23

Já psal o tom starším případu kdy šlo o teslu s.

Odpovědět  |   | 
Pařil  |  17. 10. 2019 10:30

Jo, to pak ano.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  17. 10. 2019 11:59

Tak ono sa zase najde kopec ludi, ktori porovnavaju sportove auto z roku 2019 s niekolko rokov starym modelom rodinneho sedanu...

Odpovědět  |   | 
MM  |  18. 10. 2019 12:08

Určitě a není divu, když se jim tvrdí že to několik let staré auto je vlastně nové, protože Musk ho pravidelně aktualizuje a navíc je tak dobré že na něj nebude mít nikdo ani za 10 let. Prostě akce vyvolává reakci.

Odpovědět  |   | 
KHGT  |  17. 10. 2019 08:21

To si proti Tesle S nestojí nijak, takovouto lasičku Tesla nedokáže postavit ani za padesát let.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  18. 10. 2019 22:17

Myslíš nový Roadster ktorý už testujú?

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  17. 10. 2019 09:34

Dumas ma skusenosti s "plackami" okrem toho kedysi robil jazdcu aj u Porsche a ma skusenosti s le mans europskou, americkou. Zrejme VW naslo idealneho jazdca.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  16. 10. 2019 20:24

A neměli tam schovaný TDÍ čmoud?

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  17. 10. 2019 23:29

Měl, proto to tam krásně táhlo od spoda.

Odpovědět  |   | 
lojza  |  16. 10. 2019 22:48

Zatáčky projíždí normálně a jediné co je na tom zajímavé, je to zrychlení za zatáčkou. Nuda. Jdu si spravit chuť na youtube na nový motor Corvetty.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  16. 10. 2019 23:37

To trolejbusove kvilenie je otras. Vydrzal som to pozerat minutu....

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  16. 10. 2019 23:53

To trolejbusove kvilenie je otras. Vydrzal som to pozerat minutu....

Odpovědět  |   | 
Mim  |  17. 10. 2019 00:14

.... je to na setrvačník !

Odpovědět  |   | 
Jano  |  17. 10. 2019 12:20

Ja asi 20s.Nezáživné ubere pridá a dokolečka dokola.

Odpovědět  |   | 
Daniel Habětínek  |  17. 10. 2019 09:00

Kalup je to dobrej, ale to kočičí kvílení je strašné. Jízda v tramvaji, je, co se týče zvukového efektu, větší zážitek. Asi si na to budeme muset zvyknout, doba řvoucích motorů je nejspíš pryč.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  17. 10. 2019 09:29

ja som to pozerat vydrzal 5 minut, fakt len zvuk troleja a obcas nejakych cestarov ktory sedeli vzdy na dobrom mieste kebyze ho smykne pripadne ten nerovny povrch neustoji tak im stiha hlavy. ale cinanov je dost... inak ten cerveny lak to je asi original kod z domacej vlajky ze? modro-sedo-biely special im tam nedovolili

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  17. 10. 2019 12:02

Holt, elektromotor umoznuje autu dosiahnut aj na kratkych rovnych usekoch rychlost, ktoru na danom useku ziadny spalovak neda. Lebo fyzika.

Odpovědět  |   | 
Autotu  |  17. 10. 2019 17:03

Lebo velky kroutak od cca "0 otacek" lebo prirodni zakony, fyzikalni zakony jsou jen model.

Odpovědět  |   | 
Rolf  |  18. 10. 2019 02:12

No, 10 km za 7 za půl minuty je průměr okolo cca70 km/h. To zajedeš i s litrovou Fabií.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  18. 10. 2019 22:18

Tak to tam skus.

Odpovědět  |   | 
ljk  |  21. 10. 2019 20:14

Komu to cpeš ty tragéde.Sedni si do ty svý felicie a mužeš nám to ukázat.Určitě jste se celá familie složila a nechali jste ji dát do chipu to bude raketa ty to das za tri minuty..l.

Odpovědět  |   | 
míra  |  21. 10. 2019 18:49

ani bych obraz vidět nemusel,kdybych slyšel zvuk silného motoru.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 10. 2019 21:24

Nechápu že každý pomlouvá TESLU je to mimino v automobilovém průmyslu, já je obdivuji co za tak krátkou dobu vytvořili. Vemte si třeba vývoj jednotlivých komponentů...
Zamyslete se třeba jak složité je vyrobit třeba dveře od lisu na pleccové díly cca 7 ks lisů, nespočet forem....až po kliku....teda jestli si to dokážete výrobně představit.
Jiné automobilky jsou dědečkové a mají tím pádem stoleté zkušenosti...
Nejsem zastánce Elektromobilů - mám rád Mopary 70'let , ale asi ten vývoj jde jinudy...
Trochu mi to je líto ale ty auta maj taky svoje kouzlo.

Za mě to jsou frajeři, že dokážou takovou evoluci...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat

Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před…

Podobu nového elektrického SUV si automobilka bohužel neuhlídala, a to jen pár hodin před oficiální premiérou.

1.  9.  2020 | | 92 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda Enyaq iVTajné